Pomiar kompresji

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Pomiar kompresji

Post autor: marceliii » pt sty 28, 2005 02:41

A więc jak w temaci edokonałem ów pomiaru,wyniki sa takie:
1-11.3
2-10.5
3-9.7
4.10.4
Drugi pomiar na innej uszczelce,oczywiście tej w przyrządzie do mierzenia:
1-12.5
2-10.9
3-10.2
4-10.9
No i pytanie standardowe,co panowie o tym sądzą?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt sty 28, 2005 11:46

Nie jest najgorzej, chociaż nie podoba mi sie ten pierwszy cylinder. Remont trzeba by robić jakby ciśnienie wynosiło poniżej 7,5.



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » pt sty 28, 2005 12:15

Wyniki są zbyt rozbieżne lepiej podjedż na komputer.



Awatar użytkownika
Szeli
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: czw sty 27, 2005 21:36
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Szeli » pt sty 28, 2005 12:44

nawrotvw pisze:Wyniki są zbyt rozbieżne lepiej podjedż na komputer.
Komputer nic mu nie pomoże.
Nie wiem jakie są normy spręzania dla twojego silnika ale ogólnie nie jest źle. Jakbyś koniecznie chciałsprawdzić co jest przyczyną spadku kompresji (czy pierscienie czy głowica) to:

Przed pomiarem wlewa sie do cylindra ok 3-4 cm3 oleju silnikowego tak aby zakryło tłok i mierzymy kompresję. Jeśli wzrosła to mamy problem w pierścieniach, jeśli nie to przyczyna leży w nieszczelnych zaworach, popychaczach etc.


6.7s 190HP VR6 2.9 by Szeli

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pt sty 28, 2005 16:28

Aha,ale ja się właśnie zastanawiam nad tym pierwszym cylindrem czemu on taki nadmiar ma.
Co do pierścienei to chyba są ok,bo oleju nie wpiernicza,bynajmniej nie dużo.
:)
Dodam jeszcze że autko ma zrobione ponad 300 tyś.i z tego około 200 tyś na gazie.
:D


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
bryszard
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: bryszard » ndz sty 30, 2005 15:32

Kompesja z reguły jest różna poprzez głowicę.Wystarczy że któryś zawór będzie nie szczelny i taka będzie różnica.Jakbyś się zdecydował kiedyś na wymianę uszczelki pod głowicą warto dac głowice do planu i na szczelność zaworów.Koszt ok 300zł z gwarancją. Jeżeli autko chodzi i pali bez problemu nie szukaj narazie dziury w całym.Ewentualnie co jakiś czas zrób sobie znowu pomiar może te zawory się doklepią.



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » ndz sty 30, 2005 15:34

No i chyba tez tak zrobie,ale sie właśnie zastanawiam nad tym planem głowicy.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości