Demontaż deski rozdzielczej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Demontaż deski rozdzielczej

Post autor: krzysiek77 » wt sie 29, 2006 19:39

poyrzebuję konkretnej pomocy jak zdemontować deskę rozdzielczą(pulpit)ponieważ mam pourywane chyba zaczepy przy podszybiu i cała decha lata,próbowałem dokręcać koło wycieraczek ale nic to nie dało.czy dużo z tym roboty?proszę opis krok po kroku-gdzie śrubki itd.za pomoc punkty :D
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 23:20 przez krzysiek77, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » śr sie 30, 2006 01:33




Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » śr sie 30, 2006 18:16

a czy trzeba demontować kratki nawiewów nagrzewnice i rury od nawiewów?



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » śr sie 30, 2006 19:34

nie trzeba kratek i nagrzewnicy demontować, trzeba tylko poodłączać rury które idą od nagrzewnicy do kratek nawiewu


:-k ...

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » śr sie 30, 2006 19:58

dzisiaj ściągałem deske z II gti odkręcasz demontujesz::
-dolną środkową część deski rozdzielczej
-boczne dolne półki
-sciągnij kierownice
-ja sćiągnełem również przełączniki kierunków i wycieraczek (niechciałem żeby się połamały przy wyciąganiu deski)
-odkręć cały panel trzymający włączniki, regulacje nawiewu i nagrzewnicy,nic nierwij na siłe zawsze moze być jakaś ukryta śrubka. :bigok:,
-odkręć zegary
-teraz odkręcasz z boku deski dwa wkręty, w podszybiu znajdują się dwie nakrętki 6, (czyli klucz 10 :bigok:), acha i od dołu dwa wkręty, schowane tam gdzie była dona środkowa część deski rozdzielczej
-kratek nie sciągaj, rurki nawiewu same się odłączą zdejmują deske
Tak wygląda to na szybko wszystko jest praktycznie przykręcone więc niema większego problemu z demontażem, zajmuje to może z 30 minut


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » śr sie 30, 2006 20:58

gulba pisze:-teraz odkręcasz z boku deski dwa wkręty, w podszybiu znajdują się dwie nakrętki 6, (czyli klucz 10 :bigok:)
Od srodka czy od zewnatrz samochodu :?:



PAWEL89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
Lokalizacja: Biskupiec NOL...
Kontakt:

Post autor: PAWEL89 » śr sie 30, 2006 21:11

Z boku są dwie nakrętki jak otworzysz dżwi zobaczysz je a w podszybiu są śruby koło mechanizmu wycieraczk


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » śr sie 30, 2006 21:20

PAWEL89 pisze:Z boku są dwie nakrętki jak otworzysz dżwi zobaczysz je a w podszybiu są śruby koło mechanizmu wycieraczk
Z boku to wiem, a te w podszybiu pod tym plastikiem pod maska :?:



Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » śr sie 30, 2006 22:13

tak pod maską, pod podszybiem plastikowym za mechanizmem wycieraczek


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » czw sie 31, 2006 16:19

po zdjeciu pulpitu co proponujecie zrobic z wyłamanymi zaczepami??macie jakies pomysły?? :chytry:



Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr sty 03, 2007 22:17

gąbkę czarną podłożyłem i troszku lepiej :helm: - :rotfl: - w dieselku trzepało jak w ruskim czołgu :bigok:
:pub: :pub: -


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Lentin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr gru 05, 2007 21:47
Lokalizacja: Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: Lentin » czw sie 21, 2008 21:34

Witam. A ja mam takie pytanie czy jest tam dobre dojście do srób mocujących bez wyciągania szyby?????? Mi także lata jak wściekła a jeszcze nie rozbierałem także nie wiem co i jak...



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt sie 22, 2008 12:31

śruby są dostepne od strony komory silnika na ścianie grodziowej


:-k ...

Awatar użytkownika
Lentin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr gru 05, 2007 21:47
Lokalizacja: Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: Lentin » pt sie 22, 2008 19:46

A tak na marginesie to nie wie ktoś czy jest jakas "elektroniczna książka napraw" na komputer do MK2??????? bo biem że jest zwykła taka książka, ale moze jest coś takiego na PC-ta....
Jeśli ktos wieto prosił bym o link do strony z której można to pobrać.... z Góry Dzięki
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 20:51 przez Lentin, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 339 gości