VW Golf II 1,3 1990 przerywa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

violr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lip 04, 2006 14:41
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

VW Golf II 1,3 1990 przerywa

Post autor: violr » wt sie 29, 2006 19:26

Problem polega na tym że autko podczas jazdy zaczyna przerywać, do tego stopnia że potrafi niejednokrotnie zgasnąć, po czym nie zawsze "chce zapalić". Co dotychczas sprawdziłem:
-iskra jest i to mocna(zgasł i nie chce zapalić),
-obie pompki paliwa wymienione,
-ciśnienie paliwa w normie (pomiar również w sytacji gdy nie chce zapalić),
-przepływomierz wymieniony,
-wszystkie widoczne wtyczki przeczyszczone i dociśnięte,


Obserwując auto zauważyłem dodatkowo "dziurę w gazie" tzn po tym jak daję kopa auto nie startuje tylko jakby traciło moc i po chwili dopiero zaczyna jechać, to wszystko trwa znacznie krócej niż zajmuje przeczytanie opisu, ale nie wiedziałem jak to krócej opisać.

Jeśli macie jakiś pomysł to poproszę bo mi nic poza wymianą sterownika silnika (digijet) do głowy nie przychodzi.



Awatar użytkownika
VWelvis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sie 08, 2006 11:44
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Re: VW Golf II 1,3 1990 przerywa

Post autor: VWelvis » wt sie 29, 2006 19:31

Hm powiedz czy to ci sie dzieje zarono n gazie i na benzynie i czy po rozgzaniu silnika jest ten sam efekt ??


VWelvis pozdrawiam

violr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lip 04, 2006 14:41
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: violr » wt sie 29, 2006 19:35

Jeżdżę tylko na benzynie, a na zimnym silniku przerywania nie zaobserwowałem.



Awatar użytkownika
VWelvis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sie 08, 2006 11:44
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: VWelvis » wt sie 29, 2006 19:40

Czyli na gazie ci tak sie dzieje ??
Umnie byl podobny efekt ale wina byla przewody cisnienia i przewud paliwa ktory szedl z filtra paliwa do gaznika mala dziurka a jezeli chodzi o gaz szczeze nie znam sie na gazie i nie wiem jak ci w tej sprawie jsli chodzi o gaz pomuc


VWelvis pozdrawiam

violr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lip 04, 2006 14:41
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: violr » wt sie 29, 2006 19:43

Nie chodzi mi o gaz, nie mam nawet instalacji gazowej, tak jak pisałem powyżej "Jeżdżę tylko na benzynie".

[ Dodano: 29 Sie 2006 19:45 ]
zapomniałem dodać że moduł zapłonu też sprawdziłem, a auto ma silnik na pełnym wtrysku,



Awatar użytkownika
VWelvis
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt sie 08, 2006 11:44
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: VWelvis » wt sie 29, 2006 19:45

jesli tak to zobacz to i sprawdz filtr paliwa jeszcze i kable idace ze filtra do gaznika wtrysku


VWelvis pozdrawiam

tomiiw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 29, 2006 14:01
Lokalizacja: szczytna
Kontakt:

Post autor: tomiiw » wt sie 29, 2006 20:14

HEj,miałem problem z szarpaniem ale podczas jazdy na stałym gazie ze stałą prędkością i przerywał,mechanik doradził odrazu wymienić moduł zapłonowy,nie wiem jaki masz motor,ja mam 1,3 wielopunkt 91,moduł ten jest na skrzynce od komputera zamocowany!


TOMIIW

violr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lip 04, 2006 14:41
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: violr » wt sie 29, 2006 20:20

mam to samo, ale wymiana modułu nie pomogła :(



tomiiw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 29, 2006 14:01
Lokalizacja: szczytna
Kontakt:

Post autor: tomiiw » wt sie 29, 2006 21:06

No mi wymiana modułu pomogła,nawet założyłem używany,osatecznie pojechałbym na komputer! :kufel:


TOMIIW

Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » wt sie 29, 2006 21:11

-iskra jest i to mocna(zgasł i nie chce zapalić),
jesteś pewien że w momencie kiedy silnik nie chce zapalić jest iskra? to dośc ważne bo wyklucza usterki układu elektrycznego.

________________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

violr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lip 04, 2006 14:41
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: violr » śr sie 30, 2006 08:37

Właśnie problem w tym że liczyłem nz układ zapłonowy, ale iskra jest, sam już nie wiem co sprawdzić, może podmienić sterownik silnika, może wtryski nie dostają sygnału??? Rzecz w tym że nie jestem mechanikiem i to co dotychczas sprawdzone zostało robił mechanik a ja tylko opisuję. Wczoraj wymienił przepływomierz, auto niby jechało, była nadal niepokojąca dziura w gazie ale jechało, wydawało się że problem prawie rozwiązany, wróciliśmy z jazdy próbnej, zgasiłem auto i przez dłuższy czas nie można go było zapalić, w końcu zdjął wtyczkę ze sterowania wtrysków ja zakręciłem silnikiem żeby zobaczyć czy dochodzi tam jakiś sygnał i auto na kilka obrotów silnikiem zapaliło, po czy zgasło a po założeniu wtyczki znów zapaliło i przerywając pojechało. Gośc się poddał, ja nie wiem gdzie szukać, więc napisałem po pomoc na forum.



qln
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lut 09, 2005 15:17
Lokalizacja: wawa

Post autor: qln » śr sie 30, 2006 08:43

tomiiw pisze:No mi wymiana modułu pomogła,nawet założyłem używany,osatecznie pojechałbym na komputer! :kufel:
w tym silniku nie am złącza diagnostycznego.
A wracajhąc do tematu, a może jakaś nieszczelność w układzie paliwowym, miałem podobne objwy jak mechanior nie dokręcił opaski z przewodem paliwowym idącym listwę wtryskiwaczy.



Awatar użytkownika
rafekde
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 09:20
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: rafekde » śr sie 30, 2006 08:47

wiem ze to dosc smieszna porada ale nie piszesz o sprawdzeniu niebieskiego czujnika temperatury silnika, moze on podaje zly sygnal, ma jakas przerwe i powoduje prszygotowanie zlej mieszanki przez sterownik. Na forum wczesniej Ktos opisal jakie opory winien posiadac czujnik przy zimnym o rozgrzanym silniku, poszukaj. Pasuje mi tez to ze jak silnik postoji czyli ostygnie wsystko sie zmienia sprawdz to jeszcze tak, odepnij ten czujnik w czasie kiedy silnik dziala poprawnie i sprawdz czy auto bedzie zachowywac sie jak w momencie awarii. to narazie tyle :bigok:

_____________pozdrawiam


SPRZEDAM 4 opony letenie VREDESTEIN 185/60 R14 MODEL HI-TACK z czarnymi felgami stalowymi do golfa

violr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lip 04, 2006 14:41
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: violr » śr sie 30, 2006 08:54

Układ paliwowy jeszt szczelny, dzwoniłem właśnie do gościa który w tym grzebał, mówi że z tej strony ok (sprawdzał ciśnienie paliwa). Co do czujnika temp to wątpi ale sprawdzimy dziś po południu. Dzięki.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 133 gości