Strona 1 z 4

Jesli lubicie choć trochę golfy pomóżcie, proszę to pilne!!!

: pt sty 28, 2005 00:41
autor: marprz
Jeśli nikt mi nie pomoże to będę musiała się rozstać z moim golfem!!! Jest to MKII z 86 roku, najprostsza wersja C, automat. Problem jest z diodą akumulatora ktora nie gaśnie po zapaleniu silnika. Dzieje się tak od dwóch miesięcy. Pojechałam do serwisu VW ( w wawie i okolicach nikogo innego nie mam) i poprosiłam ich o pomoc, sprawdzili alternator i powiedzieli że jest ok i ładuje. Ale dioda nadal nie gaśnie po zapaleniu silnika.
Oprócz tego nie ma problemu , jednak w niedzielę podczas jazdy auto zgaslo ( pisalam o tym wcześniej , że chyba to już jego koniec) , okazało się że to cewka zapłonowa , w serwisie ją wymienili i autko ruszyło.Dziś jednak wieczorem nie chciał wogóle odpalić (wyglądało na akumulator) , stałam akurat obok zajazdu taksówek w Pruszkowie i gościu którego poprosiłam o pomoc żeby odpalić przez kable( notabene jeździ VW Passat) powiedział co to może być - dioda od alternatora się przepaliła czy coś takiego ( nie wiem ja baba się ciągle uczę jak mieć golfa) . Nie mogli tego stwierdzić w serwisie ( jaka szkoda, za to im słono płaciłam!!!).Ten gościu twierdzi że albo akumulator nie ładuje ( na niskich obrotach się dusi) , albo grzeje się jak się jedzie szybko ( na akumulatorze są ślady kwasu!!!) .Jutro miałam jechać w daleką podróż ( A GDYBY COŚ SIĘ STALO PO DRODZE Z NIM albo ze mną!!!!) moje auto potrzebuje ręki która stwierdzi co mu jest ,ON sam się o to prosi , daje mi sygnały że potrzebuje pomocy.Bardzo chcę nim dalej jeździć bo to wdzięczne autko ale nie ma nikogo ( kogo znam ) , kto może mu pomóc. Licze na duży oddziwęk z Waszej strony.Proszę o pomoc zapłace za każdą naprawę chcę mieć pewność ,że mogę nim jeździć i że nie będzie jakiejś katastrofy.To bardzo dla mnie ważne!!!

[b]od Quatro7: uprzejmnie prosi się o niepisanie całego tekstu pogrubiona czcionką[/b]

: pt sty 28, 2005 00:46
autor: MaLiBU
hej,

czy jak przekrecasz kluczyk w stacyjce to swieci ta dioda od alternatora?
aha i jaki masz silnik u siebie?

: pt sty 28, 2005 00:48
autor: marprz
tak jak przekręcam to się świeci ( od oleju też) , silnik 1,6 benzyna , przerobiony na gaz 3 lata temu , jeżdzę nim od roku...

: pt sty 28, 2005 00:48
autor: MaLiBU
ok, zamotalem sie.... dida sie przepalila tak taxiasz powiedzial, jak tak musisz znalesc jakiegos elektryka w okolicy, samochodowego, zedrze z ciebie mniej niz w ASO napewno.....,jutro postaram sie Ci zalatwic namiary na jakiegos w Pruszkowie,

: pt sty 28, 2005 00:51
autor: marprz
oki ale ASO twirdzi ze elektryk przejrzał ten alternator ... już nie wiem komu wierzyć!!!

: pt sty 28, 2005 00:51
autor: MaLiBU
jak ktos (chyba z eTy) masz miernik elektroniczny to mozesz sprawdzic czy laduje alternator. Jak nie najprawdopodobniej wlasnie dioda sie przepalia.... alo szczotki. Najlepiej jakis elektryk to oceni, pierwszy lepsz, nawet taki od fiaciorow i malcow starej daty, bedzie tanszy i bardziej uczciwy predzej. Podczas jazdy kontrolka nie gasnie wiec cos mu z tym dolega najwyrazniej...

: pt sty 28, 2005 01:03
autor: Corvax
Regulator napiecia był sprawdzany?

: pt sty 28, 2005 01:13
autor: tomecki
A ja bym wlozyl nowy akumulator i alternator,to na pewno wyleczy Golfa.

Nie jestm elektrykiem:( ale...

: pt sty 28, 2005 01:22
autor: Marcin_Cinek
Witam
Też swojego golfika pchałem w ciagu 2 dni 2 razy po 4 kilometry conajmniej:( dobrze że jechałem z dziewczyną:)
.Tęż mi nie ładował akumulatora, było to spowodowane tym że odłaczyłem licznik i jeżdziłem tak bez podłaczonej wtyczki bo dla mnie oczywiste ze wtyczka nie musi byc podłaczona:) ale okazało sie jednak ze musi byc:) i teraz ładuje normalnie i jeżdzi:).Ale to nie jest też wina samej lampki bo montuje sobie licznik od golfa 4 i stad moje rozpinaie licznika:) .Mainowicie podłaczyłem te najważniejsze przewody od nowego licznika wraz z wskażnikiem ładowania i po odpaleniu samochodu nie działa mi obrotomierz i akumulator sie pali cały czas wiec musi być jakąs przewa:(((( .Niedługo to sam rozpracuje o co chodzi:) bo ten licznik musi działać:).Pozdrawiam i życze wszystkim szerokiej drogi

: pt sty 28, 2005 01:37
autor: Adamm
marprz jesli chcesz to ja mam bardzo dobrego elektryka w Warszawie tylko ze od Ciebie to strasznie daleko bo Rembertow ale jest kapitalny. Uczciwy solidny i nie zdziera z byle powodu.

Robilem u niego fieste i koszt zrobieina alternatora (wymiana mostku) to 25 zl bo przynioslem alternator do niego. Jesli bym tego nie zrobil to by bylo 125 bo cholernie ciezko go wydoby no ale nie o tym mialo byc

u mnie w Fiescie tez palila sie kontrolka. i to w roznych sytuacjach. Sprawdz podlaczenie przewodow. moze ktorys jest przepalony lub przebija. Moze tez byc co innego w Fiescie jak padla mi dioda n mostku to przez noc sciagalo akumulator prawie do zera ale na mierniku na pracujacym silniku wykazywalo ladowanie. Dopiero jak elektryk rozebral alternator i zbadal kazda diode to stwierdzil co i jak. Sprawdz to u siebie

: pt sty 28, 2005 01:40
autor: marprz
poproszę o adres do tego Rembertowa , pojechałabym z nim na koniec świata gdybym musiala...

: pt sty 28, 2005 01:43
autor: marprz
akumulator byl wymieniany 3 mce temu i od tego wszystko sie zaczelo

: pt sty 28, 2005 02:40
autor: nawrotvw
marprz pisze:akumulator byl wymieniany 3 mce temu i od tego wszystko sie zaczelo
A napisz jaką pojemność i prąd rozruchu ma ten nowy akumulator. (napisane na obudowie)

: pt sty 28, 2005 02:42
autor: Adamm
Al. Generała Antoniego Chruciela (dawna Wieczorkiewicza)
na Starym Rembertowie (dojazd tak jak 408, 515 i 143 w kierunku AON)
niestety nie pamietam numeru budynku. Ale jak jedzie sie w strone AON (Akademia Obrony Narodowej) to po prawej stronie jest odnowiony budynek a na nim szyld :)

telefon do niego to 22 611 91 26 Roman Lubelski