Strona 1 z 1

[mk3 GTi] Obroty spadają za nisko

: wt sie 29, 2006 14:53
autor: Golfin
Witam, problem jak w temacie, silnik 2,0 115km AGG, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła obroty spadną do 500/600 i się podniosą do prawidłowych, przy odpalaniu też tak jest. Czy to normalne? Co może być przyczyną? Pozdrawiam.

: wt sie 29, 2006 15:21
autor: GarageBoy
A czy masz go na gassssssss??

: wt sie 29, 2006 15:44
autor: Golfin
Nie, sama benzynka.

: wt sie 29, 2006 16:16
autor: GarageBoy
Ja kiedy kupiłem sobie mojego mk3 2.0 gti 115km (miaŁ już instalację), to po jakimś czasie i na benzynie i na gazie silnik schodząc z obrotów gasł ( Problem podobny jak u Ciebie).
Czytając na forum dowiedziałem się, że trzeba przeczyścić przepustnice i silniczek krokowy (na wszelki wypadek sprawdź szczelność układu dolotowego).

U minie pomogło więc radzę spróbować :bajer:

: wt sie 29, 2006 16:45
autor: Marihuana Man
Golfin pisze:Witam, problem jak w temacie, silnik 2,0 115km AGG, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła obroty spadną do 500/600 i się podniosą do prawidłowych, przy odpalaniu też tak jest. Czy to normalne? Co może być przyczyną? Pozdrawiam.
Na poczatek wyczysć przepustnicę benzyną ekstrakcyjna. Jak nie pomoże to szukaj dalej.

: wt sie 29, 2006 17:03
autor: Golfin
Ok, jak będziecie mieli jeszcze jekieś pomysły to piszcie. Dzięki

: wt sie 29, 2006 21:05
autor: tier
zasysa gdzies lewe powietrze chyba. przeczysc sobie przeplywomierz ale mysle ze to nie przez niego. pytanie mam przy okazji. gdzie w AGG znajduje sie przepustnica ? :> przeplywomierz wiem ale przepustnicy niewiem gdzie szukac :>

: wt sie 29, 2006 22:21
autor: Jacenty85
Wyczyść silnik krokowy.Ja oprócz tego polecałbym Ci sprawdzić cały układ zapłonowy. Widziałem przypadek, że po odpaleniu auto schodziło bardzo nisko i pochwili wchodziło na obroty normalne. Okazało się, że przyczyną były luzy na apracie zapłonowym a oprócz tego za mocno przyspieszony zapłon. Dodam jeszcze że niektore silniki taki np jak ja mam po wysprzegleniu potrafią zejść do 400 i tu akurat w przypadku mojego silnika jest normalne.Sprawdź aparat i ustaw na lampe zgodnie ze wskazaniami dla tego modelu. pozdrawiam.

: wt sie 29, 2006 23:36
autor: Marihuana Man
Jacenty85 pisze:Wyczyść silnik krokowy.
To AGG wiec do krokowca się nie dostanie...

: śr sie 30, 2006 00:03
autor: Jacenty85
No wiec przepustnice i zrób adaptacje!

: śr sie 30, 2006 09:14
autor: Golfin
A gdzie w tym silniku jest regulator biegu jałowego (przy pokrywie od zaworów go nie ma).?

: śr sie 30, 2006 12:37
autor: Marihuana Man
Golfin pisze:A gdzie w tym silniku jest regulator biegu jałowego (przy pokrywie od zaworów go nie ma).?
Jest silniczek krokowy wbudowany w moduł przepustnicy.