Strona 1 z 1
					
				[mk3 GTi] Obroty spadają za nisko
				: wt sie 29, 2006 14:53
				autor: Golfin
				Witam, problem jak w temacie, silnik 2,0 115km AGG, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła obroty spadną do 500/600 i się podniosą do prawidłowych, przy odpalaniu też tak jest. Czy to normalne? Co może być przyczyną? Pozdrawiam.
			 
			
					
				
				: wt sie 29, 2006 15:21
				autor: GarageBoy
				A czy masz go na gassssssss??
			 
			
					
				
				: wt sie 29, 2006 15:44
				autor: Golfin
				Nie, sama benzynka.
			 
			
					
				
				: wt sie 29, 2006 16:16
				autor: GarageBoy
				Ja kiedy kupiłem sobie mojego mk3 2.0 gti 115km (miaŁ już instalację), to po jakimś czasie i na benzynie i na gazie silnik schodząc z obrotów gasł ( Problem podobny jak u Ciebie). 
Czytając na forum dowiedziałem się, że trzeba przeczyścić przepustnice i silniczek krokowy (na wszelki wypadek sprawdź szczelność układu dolotowego).
U minie pomogło więc radzę spróbować 

 
			 
			
					
				
				: wt sie 29, 2006 16:45
				autor: Marihuana Man
				Golfin pisze:Witam, problem jak w temacie, silnik 2,0 115km AGG, przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wciśnięciu sprzęgła obroty spadną do 500/600 i się podniosą do prawidłowych, przy odpalaniu też tak jest. Czy to normalne? Co może być przyczyną? Pozdrawiam.
Na poczatek wyczysć przepustnicę benzyną ekstrakcyjna. Jak nie pomoże to szukaj dalej.
 
			 
			
					
				
				: wt sie 29, 2006 17:03
				autor: Golfin
				Ok, jak będziecie mieli jeszcze jekieś pomysły to piszcie. Dzięki
			 
			
					
				
				: wt sie 29, 2006 21:05
				autor: tier
				zasysa gdzies lewe powietrze chyba. przeczysc sobie przeplywomierz ale mysle ze to nie przez niego. pytanie mam przy okazji. gdzie w AGG znajduje sie przepustnica ? :> przeplywomierz wiem ale przepustnicy niewiem gdzie szukac :>
			 
			
					
				
				: wt sie 29, 2006 22:21
				autor: Jacenty85
				Wyczyść silnik krokowy.Ja oprócz tego polecałbym Ci sprawdzić cały układ zapłonowy. Widziałem przypadek, że po odpaleniu auto schodziło bardzo nisko i pochwili wchodziło na obroty normalne. Okazało się, że przyczyną były luzy na apracie zapłonowym a oprócz tego za mocno przyspieszony zapłon. Dodam jeszcze że niektore silniki taki np jak ja mam po wysprzegleniu potrafią zejść do 400 i tu akurat w przypadku mojego silnika jest normalne.Sprawdź aparat i ustaw na lampe zgodnie ze wskazaniami dla tego modelu. pozdrawiam.
			 
			
					
				
				: wt sie 29, 2006 23:36
				autor: Marihuana Man
				Jacenty85 pisze:Wyczyść silnik krokowy.
To AGG wiec do krokowca się nie dostanie...
 
			 
			
					
				
				: śr sie 30, 2006 00:03
				autor: Jacenty85
				No wiec przepustnice i zrób adaptacje!
			 
			
					
				
				: śr sie 30, 2006 09:14
				autor: Golfin
				A gdzie w tym silniku jest regulator biegu jałowego (przy pokrywie od zaworów go nie ma).?
			 
			
					
				
				: śr sie 30, 2006 12:37
				autor: Marihuana Man
				Golfin pisze:A gdzie w tym silniku jest regulator biegu jałowego (przy pokrywie od zaworów go nie ma).?
Jest silniczek krokowy wbudowany w moduł przepustnicy.