Strona 1 z 1

MKII silnik gaśnie

: ndz sie 27, 2006 22:30
autor: Szwagier79
Zwalniając np.przed skrzyżowaniem,po jednoczesnym depnięciu sprzęgła i hamulca silnik w golfie gaśnie.Myślałem,że to wina nierozgrzanego silnika,ale to raczej odpada,bo na ciepłym też tak jest.Kiedyś po zamontowaniu gazu też tak miałem,ale po założeniu rury harmonijkowej skierowanej wylotem w stronę silnika problem zniknął.Także nie wiem,co może być teraz przyczyną.
Może mam za małe obroty?Nie mam obrotomierza,ale na jałowym silnik chodzi ledwo,ledwo.Pyrka dosłownie i po paru minutkach gaśnie.Z napraw jestem zielony,więc proszę o jakieś rady :prayer:
I jeszcze jeden problem.Gdy silnik jest zimny,to ciężko mi golfa odpalić.Muszę parę sekund kręcić zanim załapie.I do tego troszkę pedałem gazu popompować.Wina zapłonu?Kabli WN,świec (mam 1-elektrodowe iskry).
Skoro już tyle napisałem...Aku mi się parę razy w roku rozładowuje.Znajomi w ogóle swoich nie doładowują,a ja 3,4 razy w roku muszę.Myślicie,że to wina alternatora?Po zał.gazu,gazownik założył mi taki przekaźnik,żeby auto lepiej odpalało.Jest on jednym kabelkiem podłączony bezpośrednio do aku.Założył,bo golf palił gorzej niż teraz.Pomóżcie proszę :prayer:
Mam mk2 1.3 na gaźniku i gazie

: pn sie 28, 2006 01:11
autor: zielu
na moje oko.. nie dosc specialistyczne... to źle ustawiony zapłon :)
przestaw go o kilka stopni i zobaczysz jak jest :)

: pn sie 28, 2006 06:59
autor: misiek
co do akumulatora to pojedź na warsztat który zajmuje sie wymianą i obsługa aku. niech Ci spr. czy czasem nie dochodzi u Ciebie do "radzieży" prądu przez auto - tj. czy auto nie pobiera z duzego prądu na poestoju i jakie masz ładowanie (może za małe), co do tego gaśnięcia auta przy dojeżdżaniu do skrzyżowania to jest to częsty objaw inst. gazowych - dzieję się tak dlatego że jest zła mieszanka gaz - pow, po załozeniu rury skierowanej w dół (wtedy nie dochodzi do wpompowywania dużej ilości pow. do gażnika - tylko swobodne jego zasysanie) problem zanika, jest jeszcze jedna częsta przyczyna - filtr gazu - treba udać się do speca gazowego niech zobaczy czy aby nie jest on już mocno przytkany i dławi mocno przepływ gazu a co za tym idzie i skład mieszanki i jeszcze jedno tak jak pisał Quatro7 zapłon do spr. musi być dokładnie ustawiony

: pn sie 28, 2006 12:10
autor: Szwagier79
No to czeka mnie trochę jazdy po specach.Dzięki wielkie chłopaki za pomoc.
A z tym pyrkaniem silnika,to nie muszę podkręcać obrotów na jałowym?

: pn sie 28, 2006 12:11
autor: misiek
zależy jaką wartość mają - powinny mieć ok 850 - 950