olej wylewa się przez bagnet

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robert24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: śr sty 12, 2005 23:05
Lokalizacja: głuchołazy
Kontakt:

olej wylewa się przez bagnet

Post autor: robert24 » czw sty 27, 2005 16:45

mam III 1.4 ostatnio na korku od wlewu pokazał sie biały osad, zrobiłem jakieś 2000 km. - a tu dzisiaj najpierw zaksztusił mi się samochud zaczeło stukać zaworami - a przez bagnet zaczął lecieć olej, po otwarciu korka od oleju walneło ciśnienie - jak korek jest otwarty to wszystko w pożądku. Ciekawe jest jeszcze to że przy rozruch kopci na czarno, a w misce olejowej raz jest olej raz nie ma, poziom płynu chłodniczego jest cały czas taki sam.
Może jakiś odpowiecznik się zatkał???


MOC jest bogiem PREDKOSC nalogiem NITRO zabawa TURBO podstawa
[200PS; 420NM]

danielsku

Post autor: danielsku » czw sty 27, 2005 16:54

Najprawdopodobniej zamarzła ci odma olejowa. jak nie wiesz co to to z tyłu silnika jest taki przewód gumowy z puszką plastikową. tam czasami zbiera się wilgoć i potrafi zamarznąć i wtedy nie ma odpowietrzenia.... trzeba zdjąć udrożnić i wyczyścić.... pozdro!!! :food:



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw sty 27, 2005 17:42

Kiedyś czytałem że była jakaś wada fabryczna w odpowietrzaniu misy olejowej ,ale to dotyczyło serii silników z Mk4 (nie znam różnic z Mk3).
Serwisy usówały tą usterkę za free,ale niemam zielonego pojęcia o co chodziło.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw sty 27, 2005 22:07

MK5 :)))

Znajomemu wymienili 1.6 na 2.0tdi full wypas - cała seria padnięta ;)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » czw sty 27, 2005 22:23

marek29 pisze:Kiedyś czytałem że była jakaś wada fabryczna w odpowietrzaniu misy olejowej ,ale to dotyczyło serii silników z Mk4 (nie znam różnic z Mk3).
Serwisy usówały tą usterkę za free,ale niemam zielonego pojęcia o co chodziło.
golfy 2 1.3, 1.0 i golfy 3 1.4 maja ten sam problem,

bylo duzo o odmie ostatnio na forum, poszukac wystarczy


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » czw sty 27, 2005 22:25

Corvax pisze:MK5 :)))

Znajomemu wymienili 1.6 na 2.0tdi full wypas - cała seria padnięta ;)
silnik czy caly samochod? bo jakos mi sie nie wydaje zeby z benzyny na disla zmieniali wszystko?? jakos nie jestem przyzwyczajony do az takiej chojnosci VW??


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
bryszard
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt sty 25, 2005 15:32
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: bryszard » pt sty 28, 2005 00:38

białym osadem się nie przejmój bo to są skutki zimy i nie dogrzanego silnika(krótkie odcinki).W przypadku jak będzie udrożniony układ odmy to podejrzewałby pierścienie na tłokach,ponieważ tak to wygląda-ciśnienie przedostaje sie do komory korbowej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 429 gości