Strona 1 z 1

Opór cewki zapłonowej między 1/- a 15/+

: sob sie 26, 2006 20:20
autor: sk8bord
sprwdzałem cewke między tymi pryłączami i opór pokazał 0.9 to chyba za dużo ? silnik 1.8 gti 8v

: sob sie 26, 2006 21:36
autor: Duber
http://vw-scene.info/sil_rp.html tu masz wszystko jesli interesuje cie inny silnik to tez tam sa inne

: ndz sie 27, 2006 14:30
autor: baner
Zalezy jakim miernikiem mierzysz, musisz odjac rezystancje przewodow pomiarowych. Zewrzyj przewody miernika, w ten sposob bedziesz znal ich opor.

: ndz sie 27, 2006 14:42
autor: BeBe_1
sk8bord pisze:sprwdzałem cewke między tymi pryłączami i opór pokazał 0.9 to chyba za dużo ? silnik 1.8 gti 8v
Jest dobrze.

: śr lut 27, 2008 23:31
autor: Kassten
Wie ktoś może, ile książkowo powinien wynosić opór na cewce? U mnie jest 1.2Ω i przy sprawdzaniu cewki na akumulatorze iskra nie przeskakuje, a przy dotykaniu do klemy kablem idzie mocne zwarcie, spawać można.

: czw lut 28, 2008 00:34
autor: Maćkooo
sk8bord pisze:sprwdzałem cewke między tymi pryłączami i opór pokazał 0.9 to chyba za dużo ? silnik 1.8 gti 8v
Siemka
Opór na cewce w silniku PG G60 ma miec nast. wartości
uklad pierwotny (omow) 0.60 - 0.80
uklad wtorny (omow) 6900 - 8500
Szczegółowsze dane dla kolegi - http://mk2.vwgolf.pl/sil_pg.html



Dla silnika EZ jest następująco:
Kassten pisze:Wie ktoś może, ile książkowo powinien wynosić opór na cewce
Cewka zapłonowa

- do VII 1984 / Bosch 0221 119 021

- od VIII 1984 / Bosch 0221 119 355

Rezystancja uzwojenia pierwotnego

- do VII 1984 1,7...2,1 ohm

- od VIII 1984 1,6...2,2 ohm
Ps załącz zapłon wyskoczy 1,9 ohm .

Więcej o silniku EZ - http://mk2.vwgolf.pl/dane3.html

Pzdr :bigok: