Opór cewki zapłonowej między 1/- a 15/+

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sk8bord
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob sie 26, 2006 17:18
Lokalizacja: GDAŃSK
Kontakt:

Opór cewki zapłonowej między 1/- a 15/+

Post autor: sk8bord » sob sie 26, 2006 20:20

sprwdzałem cewke między tymi pryłączami i opór pokazał 0.9 to chyba za dużo ? silnik 1.8 gti 8v
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 12:49 przez sk8bord, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » sob sie 26, 2006 21:36

http://vw-scene.info/sil_rp.html tu masz wszystko jesli interesuje cie inny silnik to tez tam sa inne



baner
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 18:37
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: baner » ndz sie 27, 2006 14:30

Zalezy jakim miernikiem mierzysz, musisz odjac rezystancje przewodow pomiarowych. Zewrzyj przewody miernika, w ten sposob bedziesz znal ich opor.



Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » ndz sie 27, 2006 14:42

sk8bord pisze:sprwdzałem cewke między tymi pryłączami i opór pokazał 0.9 to chyba za dużo ? silnik 1.8 gti 8v
Jest dobrze.



Awatar użytkownika
Kassten
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:31
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: Kassten » śr lut 27, 2008 23:31

Wie ktoś może, ile książkowo powinien wynosić opór na cewce? U mnie jest 1.2Ω i przy sprawdzaniu cewki na akumulatorze iskra nie przeskakuje, a przy dotykaniu do klemy kablem idzie mocne zwarcie, spawać można.
Ostatnio zmieniony śr lut 27, 2008 23:32 przez Kassten, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw lut 28, 2008 00:34

sk8bord pisze:sprwdzałem cewke między tymi pryłączami i opór pokazał 0.9 to chyba za dużo ? silnik 1.8 gti 8v
Siemka
Opór na cewce w silniku PG G60 ma miec nast. wartości
uklad pierwotny (omow) 0.60 - 0.80
uklad wtorny (omow) 6900 - 8500
Szczegółowsze dane dla kolegi - http://mk2.vwgolf.pl/sil_pg.html



Dla silnika EZ jest następująco:
Kassten pisze:Wie ktoś może, ile książkowo powinien wynosić opór na cewce
Cewka zapłonowa

- do VII 1984 / Bosch 0221 119 021

- od VIII 1984 / Bosch 0221 119 355

Rezystancja uzwojenia pierwotnego

- do VII 1984 1,7...2,1 ohm

- od VIII 1984 1,6...2,2 ohm
Ps załącz zapłon wyskoczy 1,9 ohm .

Więcej o silniku EZ - http://mk2.vwgolf.pl/dane3.html

Pzdr :bigok:
Ostatnio zmieniony czw lut 28, 2008 00:37 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości