[MK2] DŁAWI MI SIĘ SILNIK 1.8 GTI 8v
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] DŁAWI MI SIĘ SILNIK 1.8 GTI 8v
proszę o pomoc!! mam problem z silnikiem gdyż sprawdzałem volty na akumulatorze, wymieniłem regulator napięcia w alternatorze( ładuje), wymieniłem świece, cewka jest ok , odpala od pierwszego choć troszkę słabo ale problem mam z tym że jade sobie pare kilometrów tzn 10-20 i nagle silnik nie przepala paliwa , gasze i zapalam ponownie i działa przez chwile i znowu nie przepala i tak w kółko co możę być tego przyczyną ? plisss pomocy !! a jak sprawdzałem napięcie na sondzie lanbda to pokazyje cały czas koło 0,2 V
Ostatnio zmieniony sob sie 26, 2006 19:53 przez sk8bord, łącznie zmieniany 1 raz.
rezystancja
chodziło o opór cewki między 1/- a 15/+ i pokazuje 0.9 ty napisałeś że max to 1.5 a ja czytałem w książce audi i silnik 4 cyl 1.8 na cewce max ma 0.8 jestes pewien ze 1.5 to max dla 4 cyl 1.8 gti 8v
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
COOOOO??? rezystancja na lsondzie lambda???? napiecie od zero do jednego wolta ma byc. a po tym co napisales kolego zlocisty to wymieniaj sonde na nowa w ciemno padla sobie.....dziejo pisze:rezystancja na sondzie lambdask8bord pisze:sprawdzałem napięcie na sondzie lanbda to pokazyje cały czas koło 0,2 V
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Może też być co innego.
1. Znam jeden przypadek, gdy taki sam model kulał, że siedemseta go brała. Był problem typowo elektryczny, wtyk do jednego wtrysku był zaśniedziały i luźny, natychmiast pomogło, ale UWAGA! - on tak chodził cały czas, nie po 10-20km., więc raczej odpada.
2. Może byc ewentualnie coś takiego jak u kumpla w GTi MK3 2,0 2E , że tak od czasu do czasu zaczynał się mulić, na chwilę, słabł. Na kompie nic nie wychodziło, był maniak parę razy. Wcześniej eksploatowal go dość intensywnie, 200km/h standard. Nagle zapaliła mu się kontrolka oleju, zaniklo całkiem ciśnienie. Zdjał michę, myśląc że obrócił panewę, rozebrali już kilka mostków i jeden zaczął się bawić pompą oleju. Rozpadł się w niej zawór, wymienił pompę oleju, poskładał wał z powrotem, ale UWAGA - jedna panewka korbowodowa nosiła ślady "chytania", nie był to raczej skutek pompy a powstawało to już wcześniej. Lekko to zapolerowali. Koleś od tamtej pory nie ma problemu z muleniem.
Podejrzewam, że może być coś z tarciem wewnętrznym, bo objawia się po 10-20km, jak olej trochę zrzednie, potem po zgaszeniu zaraz to wraca. Nie chcę krakać, ale weź to też pod uwagę, gdzieś na końcu listy.
1. Znam jeden przypadek, gdy taki sam model kulał, że siedemseta go brała. Był problem typowo elektryczny, wtyk do jednego wtrysku był zaśniedziały i luźny, natychmiast pomogło, ale UWAGA! - on tak chodził cały czas, nie po 10-20km., więc raczej odpada.
2. Może byc ewentualnie coś takiego jak u kumpla w GTi MK3 2,0 2E , że tak od czasu do czasu zaczynał się mulić, na chwilę, słabł. Na kompie nic nie wychodziło, był maniak parę razy. Wcześniej eksploatowal go dość intensywnie, 200km/h standard. Nagle zapaliła mu się kontrolka oleju, zaniklo całkiem ciśnienie. Zdjał michę, myśląc że obrócił panewę, rozebrali już kilka mostków i jeden zaczął się bawić pompą oleju. Rozpadł się w niej zawór, wymienił pompę oleju, poskładał wał z powrotem, ale UWAGA - jedna panewka korbowodowa nosiła ślady "chytania", nie był to raczej skutek pompy a powstawało to już wcześniej. Lekko to zapolerowali. Koleś od tamtej pory nie ma problemu z muleniem.
Podejrzewam, że może być coś z tarciem wewnętrznym, bo objawia się po 10-20km, jak olej trochę zrzednie, potem po zgaszeniu zaraz to wraca. Nie chcę krakać, ale weź to też pod uwagę, gdzieś na końcu listy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
sk8bord PG to jest G60 zgadza się? taki masz? I stanie napięcia na sondzie 0,2 v nie jest dowodem na to że padła, może być z jakiegoś powodu za uboga mieszanka. Zwykle zepsuta sonda staje na wyższym napięciu. I jak to mierzyłeś, zwykłym tanim cyfrowym miernikiem nie da rady, napięcie waha się zbyt szybko żeby miernik nadążył.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
PG
Paweł Marek tak silnik tzn głowica jest g60 ale osprzęt jest od golfa gti 8v a napięcie sondy trzeba mierzyć gdy jest podłączona do przekażnika czy samo podączenie do sondy wystarczy ?
a wogle to pompa paliwa może być powodować moje problemy lub cewka bo opór między 1/- a 15/+ jest 0.9 czyli o 0.1 za dużo ?
[ Dodano: 27 Sie 2006 18:02 ]
wskażnik nie jest taki słaby bo reaguje na zmiany napiecia w alternatorze czy na akumulatorze z dokładnością do 0.01 v a na lambdzie pokazywało mi dokaładnie 192 mV!!! czyli 0.2 V chyba. jak sprawdzić przekażnik pompy paliwa ?
a wogle to pompa paliwa może być powodować moje problemy lub cewka bo opór między 1/- a 15/+ jest 0.9 czyli o 0.1 za dużo ?
[ Dodano: 27 Sie 2006 18:02 ]
wskażnik nie jest taki słaby bo reaguje na zmiany napiecia w alternatorze czy na akumulatorze z dokładnością do 0.01 v a na lambdzie pokazywało mi dokaładnie 192 mV!!! czyli 0.2 V chyba. jak sprawdzić przekażnik pompy paliwa ?
- Dragon
- Forum Master
- Posty: 1002
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
- Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
- Kontakt:
Pokazać to pokaże, ale nie chodzi tu o skalę tylko bezwładność miernika elektronicznego! Nie wszystkie wahania napięcia odczytane na mierniku wychyłowym da się również odczytać na cyfrowym.sk8bord pisze:wskażnik nie jest taki słaby bo reaguje na zmiany napiecia w alternatorze czy na akumulatorze z dokładnością do 0.01 v a na lambdzie pokazywało mi dokaładnie 192 mV!!! czyli 0.2 V chyba
Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości