ILE MOŻNA PRZEJECHAĆ NA PASKU ROZRZĄDU SILNIK 1.9 TDI 90 KM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

ILE MOŻNA PRZEJECHAĆ NA PASKU ROZRZĄDU SILNIK 1.9 TDI 90 KM

Post autor: RALFI » czw sty 27, 2005 13:51

WITAM MA PYTANIE ILE MOŻNA PRZEJECHAĆ NA PASKU ROZRZĄDU 1.9 TDI 90 KM PONIEWAŻ RÓŻNE ŹRÓDŁĄ PODAJĄ INNE PRZEBIEGI WIĘC GDYBY SIE KTOŚ COŚ WIEDZIAŁA TO BARDZO PROSZE O POMOC (SŁYSZAŁEM ZE NAWET DO 100 TYS)



lookmal

Post autor: lookmal » czw sty 27, 2005 13:55

no eksperymenty mówią, że dotąd póki się nie zerwie.... :crazy:

A czemu pytasz? Jak nie jestes pewny paska to go wymień. Święty spokój jest bezcenny.



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » czw sty 27, 2005 13:57

SAM NIE WIEM ILE NA TYM PASKU JEST PRZEJECHANE, ALE PODEJRZEWAM ZE OKOLO 40 TYS WIEC NIE WIEM CO ROBIC?WYMIENIAC CZY JEŹDZIC



lookmal

Post autor: lookmal » czw sty 27, 2005 14:06

Jak kupuję autko to dla czystej higieny wymieniam pasek - niezależnie od tego co zapewnia mnie kupujący że wymienił przed 20 tyś. Chyba że pasek jest na oko nowy a w książce serw. wpisana wymiana...



Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: plur » czw sty 27, 2005 18:50

mam taki sam silnik, pasek rozrządu jak kupiłeś auto to wymień razem z napinaczem , wymienia sie co 60 tyś km, musisz uważać aby ci mechanik nie zamieszał. Pozatym sprawdż po wymianie czy poleci ci 180 km no i jak pali na zimno bo lubią przestawiać zapłon przy wymianie- ostatnio tak miałem. Wymień sobie też paski klinowe, no i oczywiscie olej wszelkie filtry od powietrza - do diesla to podstawa a także filtr paliwa i oleju. Cała impreza jak dobrze pójdzie to będzie cie kosztować z częsciami ok 700 stówek. Sprawdż także gumy w zawieszeniu. Jeszcze jedno - podepnij sobie go pod komputer, jak masz znajomego to u niego - komputer Ci wszystko pokaże. Co do wtyczki (gdzie komputer podłączyć) sprawdż nad zapalniczka. Zrobisz to wyciagając popielniczke, następnie nad zapalniczką masz zaślepkę którą przesuwasz w lewo.


mietek

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » czw sty 27, 2005 20:40

na orginalnym 90tyś potem wymiana co 60tyś


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt mar 15, 2005 03:35

Jak nie wiesz ile jest przejechane to lepiej wymień rozrząd...tańsze to niz remont silnika ;)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » wt mar 15, 2005 16:16

no powinno sie co 60 tys,ale jak sie kupuje auto to powinno pierwsze co wymienic rozrzad i olej,przynajmniej ja mam taka zasade,rolką wez zakrec jezeli nie chalasuje nie szumi nie huczy i nie ma luzow to nie ma potrzeby jej wymieniac,i nie sluchaj ze reguła jest wymiana rolki przy kazdej zmianie paska,ja juz jade w mim TDI drugi pasek i rolka jest wpozadku,w mk2 tez tak mialem i jeszcze mi sie nigdy nie sypla...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » wt mar 15, 2005 19:17

z tego co się dowiedziałem w autoryzowanym punkcie VW to na oryginałach nawet z 100tys da sie zrobi, a na zamiennikach około 60 - 70tys km.
Ostatnio zmieniony wt mar 15, 2005 22:13 przez Unicron, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

baton

Post autor: baton » wt mar 15, 2005 21:55

ja wymieniałem w ubiegłym tygodniu pasek rolke napinacz
mechanik mówił że co 60tys



Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » wt mar 15, 2005 22:45

wiem, że to post o dieslach, ale skoro już mówimy o cenach to ile kosztuje pasek + rolki do + robocizna do benzyniaka ??

Bo kurna ja mam 1.9TDi i wymiana całego rozrząduz (ponoć w dieslach nie opłaca się wymina samego paska) kosztuje 600zł, a 60 tys to znowu nie tak dużo, wiec sam nie wiem czy nie bardziej się następnym razem będzie opłacać kupić autko na benzynę bo koszty wymiany samych podzespołów są chyba droższe niż zyski na cenie paliwa.


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr mar 16, 2005 04:29

pasek to TDI 90ps kosztuje od 100-120 zł Gates,rolki dawno do TDi nie kupowalem wiec niepamietam,ale ze 600zł za wszytsko to ja nie wiem kto to k.. tyle sobie wola,ale ma nasrane w glowie,ja nie mam problem bo sam sobie wymieniam...ale z tym 600zł to mnie zaskoczyłes :D:D,u mnie w warsztacie szef wola tak do 150 zalezy jeszcze jakie to auto,bo wiadomo nie wszcedzie jest tyle zamo roboty,ale w mk3 tdi to jest 40 min...dla wprawionego bez pospiechu...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
Unicron
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: wt gru 21, 2004 02:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Unicron » śr mar 16, 2005 19:25

w Poznaniu dzwoniłem do 5 warsztatów i 600 zł to była najmniejsza cena jaką usłyszałem bo zazwyczaj 650 -700 i to nie wcale w ASO tylko w zwyczajnych warsztatach. A same części kosztują 400 - 450zł, no chyba, ze siekupuje jakieś zamienniki które padną po 50 tys. Ja jutro właśnie jadę do wymiany i płace 600zł, ale w autoryzowanej stacji VW (więc myśle, że to 600 to nie będą wywalone pieniadze w błoto bo dostaje oryginalne części).

Tak czy siak 600zł z częściami i robocizną za rozrząd do mk3 1.9 TDI wg mnie to nie, aż tak wiele. No chyba, że w 5 warsztatch chcieli mnie nabić w butelkę... :grin:


Pozdrawiam
Unicron

GG: 51 39 714
Unicron@go2.pl

gabitrin

Post autor: gabitrin » czw mar 17, 2005 00:04

Ja jestem tego zdania ze nalezy wymienić go od razu,
pasek kupiłem za 100 bosha, i rolkę napinającą za 80 + wymiana 40,rolka prowadząca była ok.
i to tyle!!! ale teraz mogę sobie śmigać 60 tys.

pozdr.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 211 gości