Strona 1 z 1

VR6 czy G60 syncro

: czw sty 27, 2005 01:49
autor: Gitek
ludzie co wy o tym myslicie

Mam golfa 1.3 i nie wiem co robic bo na nastepny sezon szykuje zmiany tylko jescze nie wiem jakie:)

Zastanawiam sie nad wsadzeniem vr6 do mojego mk2

ale z drugiej strony nie wiem czy nie wolal bym g60 syncro oczywiscie mk2

co wy Ludzie o tym myslicie

pozdro gitek

: czw sty 27, 2005 10:50
autor: TAZ
Jeżeli myślisz o założeniu do niego gazu i napewno nie wtrysku gazu to zakładaj G60, bo vry nie cierpią tanich instalacji gazowych.

: czw sty 27, 2005 20:32
autor: Michael G60
G60 syncro - jak ty chcesz to zrobić?
Najlepiej kupić bude syncro bez silnika i wsadzić G60 ale pewnie więcej zabawy niż wsadzenie VR6!

Z resztą G60 tez nie przepada za gazem!

: czw sty 27, 2005 20:37
autor: VR
przy zakupie g60 licz sie ztym ze kompresor moze nie byc pierwszej mlodosci, a regeneracja to tez spory wydatek

: czw sty 27, 2005 21:15
autor: Gitek
nie no jesli chodzi o g60 to mysle sprzedac moje mk2 i zakupic cos nowego a jesli chodzi o kompresor to mysle ze nie ma problemu dr bartez go podleczy i zdaje sobie sprawe ile to kosztuje bo kumpel robil ostatnio regeneracje pozdrawiam

: czw sty 27, 2005 21:56
autor: Michael G60
Oj to lepiej szukać Rallye niż G60 syncro - to dopiero rarytas.

A VR6 na swapie do Mk II można znaleźć!

: czw sty 27, 2005 21:59
autor: Szeli
Witam. Bartez go podleczy i będzie chulał - kompresor to nie problem tylko trzeba rozróżnić dwie rzeczy: albo moc albo oszczędność i niestety tego nie da sie pogodzić; na LPG samochód zawsze będzie miał gorsze osiągi. Co do tego syncro to nie wiem skąd dostaniesz napęd - mażenie ściętej głowy, skrzynie miedzy g60 a VR sie bardzo różnią i w żaden sposób nie dopasujesz tego a tu jeszcze dochodzi skrzynia od syncro. łatwiej (teoretycznie) jest kupić całego golfa syncro niz zakładać do niego napęd. Pozatym każdy swap to duzy wydatek. Kup sobie golfa lub corrado g60, zadbaj o sprężareczke i będziesz sie na dlugo cieszył 160KM jeśli oczywiście nie załozysz gazu, a G jest podatne na tuning stosunkowo małymi kosztami. Pozdrawiam.

: czw sty 27, 2005 22:10
autor: Michael G60
Teoretycznie istnieje możliwość zakupu części do G60 syncro - bo pod koniec produkcji były takie!

: czw sty 27, 2005 22:24
autor: VR
Michael G60 pisze:Teoretycznie istnieje możliwość zakupu części do G60 syncro - bo pod koniec produkcji były takie!
z akcentem na teoretycznie :chytry:

: czw sty 27, 2005 22:42
autor: Michael G60
Zdecydowanie tak!!!

Rallye to G60 syncro - ale inna buda i wypas.

Rallye mozesz szukać. W polsce jeste pewnie parę sztuk! :goof:

: czw sty 27, 2005 22:48
autor: Szeli
VR pisze:
Michael G60 pisze:Teoretycznie istnieje możliwość zakupu części do G60 syncro - bo pod koniec produkcji były takie!
z akcentem na teoretycznie :chytry:
Każdą częsć do każdego samochodu grupy VAG można kupić w Polsce nową, oczywiście w ASO. Oczywiście sa niektóre elementy już nieprodukowane ale zdazaja się one rzedko i raczej wszystkie sa dostępne; tyle tylko, że:

tłok do silnika PG - 1200zł/sztuka
tłok do silnika 1H - 1100zł/sztuka
spręzarka g60 - 9000zł (tu można cos wykombinować u mojego znajomego Barteza)
blok silnika VR6 ABV - 16000zł
głowica VR6 ABV - 16000zł przy oddaniu starej

Ceny syncro będą wyglądały podobnie także temat nowych częsci jest raczej zamkniety. :grin:

: czw sty 27, 2005 22:54
autor: VR
Szeli pisze: blok silnika VR6 ABV - 16000zł
ceny są kosmiczne ciekawe czy w polsce sprzedali choć jeden blok :kac: jak za tą cene mozna kupić przynajmniej trzy całe silniki z używki

: pt sty 28, 2005 12:14
autor: Szeli
VR pisze:
Szeli pisze: blok silnika VR6 ABV - 16000zł
ceny są kosmiczne ciekawe czy w polsce sprzedali choć jeden blok :kac: jak za tą cene mozna kupić przynajmniej trzy całe silniki z używki
Sprzedali napewno. Mam znajomego co kupił taki blok do swojego Corka 2.9 właśnie w ASO.
Używki nie wchodza w gre. Co nowe to nowe. Przy okazji ostatnio znalazłem kompletny nowy silnik (blok + góra) KOMPLETNY nowy prosto z fabryki 2.9 ABV z '99 za 1600E - poprostu trzeba wiedzieć gdzie szukac.

: pt sty 28, 2005 12:22
autor: Szeli
Aha posiadam 2 książki servisowe do VR6 w pdf. Zajmują 2 x 20MB, razem ok 40MB. Jesli kogoś to interesuje to z chęcią podziele sie fachową literetura. Napiszcie do mnie maila to wam powysyłam. szeli4@o2.pl

Tylko pamiętajcie, ze musicie mieć skrzynke odpowiedniej pojemności, najlepiej na o2.pl, listy do 20MB.