Strona 1 z 1
[MK3] nie chce odpalic po jeździe w ulewie!
: czw sie 24, 2006 08:56
autor: plaster220
mam obnizone mk3 -40/40 wczoraj jezdilem w wielkiej ulewie cale drogi byly zalane. jak zaparkowalem samochod i wrocilem po 5 minutach do auta nie moglem odpalic!!
wzialem do domu do wysuszenia na cala noc przewody wysokiego napiecia (chociaz nie wygladaly na zmoczone) i rano jak je podlaczyle to zamochod dalej nie chce odpalic! rozrusznik kreci ale nie moze odpali!!! co mama zrobic? prosze o pomoc w czym tkwi problem z odpaleniem?
: czw sie 24, 2006 09:29
autor: dziejo
przyczyn moze być wiele napewno to układ zapłonowy nie ulega wątpliwości !!!! od góry CEWKA , APARAT ZAPłON ., KABLE, KOPUłKA , PALEC, CZUJNIK HALLA może tak wieczorem albo w nocy otwórz mache i niech ktos kreci rozrusznikiem jest mozliwośc wtedy sprawdzenia czy gdzies iskra nie ucieka nic innego jak tylko układ zapłonowy lub co najmniej prawdopodobne kostki przy w trysku najlepoiej poodłanczac wszystko potraktować te łącza wd-40 np lub tyeż innym srodkiem . jeszcze jedno !!!!!!!!bardzo ważna żecz ! JEZELI MASZ RADYJKO WłONCZ JE I KREć ROZRUSZNIKIEM JEżELI W GłOSNIKACH BęDZIESZ SłYSZAł TRZASKI LUB INNY NIE TYPOWY HAłAS TZN żE CEWKA JEST WALNIęTA !!!!!!!!!!
: czw sie 24, 2006 11:02
autor: marepako
jak dla mnie zdejmij kopulke i wysusz ja a pozniej drobnym papierkiem sciernym przetrzyj styki.a co do tego WD40 to szczerze nie nadaje sie na czyszczenie lacz do elektryki
: czw sie 24, 2006 12:31
autor: dziejo
marepako pisze:nadaje sie na czyszczenie lacz do elektryki
rozpuszcza śniedz
: czw sie 24, 2006 12:51
autor: marepako
dziejo pisze:marepako pisze:nadaje sie na czyszczenie lacz do elektryki
rozpuszcza śniedz
tyle ze w to miejsce gdzie sniedz byla wraca tam z taka predkoscia ze po tygodniu mozna to powatarzac.na zlacza polecam albo CASTROL SUPER SPRAY OIL 4IN1 , albo polski wyrob (nie pamietam nazwy a nie chce mi sie isc do garazu) czarno pomaranczowa puszka na ktorej widnieje jakis akumulator
: czw sie 24, 2006 12:54
autor: dziejo
tyle ze w to miejsce gdzie sniedz byla wraca tam z taka predkoscia ze po tygodniu mozna to powatarzac.na zlacza polecam albo CASTROL SUPER SPRAY OIL 4IN1 , albo polski wyrob (nie pamietam nazwy a nie chce mi sie isc do garazu) czarno pomaranczowa puszka na ktorej widnieje jakis akumulator
_________________
zgadzam się z toba w 100% jeżeli się nie ma nic pod ręką oprócz wd-ka wilgoć i sniedz wyeliminuje doraznie ale oto chodzi w tej sytuacji
: czw sie 24, 2006 14:51
autor: plaster220
powiem tak!! wlasnie sprawdzalem czy jest iskra i okazalo sie ze jest!! rozrusznik chodzi ale dalej nie chce zapalic!! co wy na to??
: czw sie 24, 2006 15:54
autor: Karlos87
wszystkie cylindry nie palą ? czy łapie na któryś ? u ojca w lagunie II nie chciał złapać na zaden okazało sie że czujnik połozenia wału. ( 'czujnik HALLA' tak jak pisał dziejo)
: czw sie 24, 2006 15:58
autor: dziejo
mono wtrysk! posprawdzaj wtyczki które dochodzą do niego a paliwo dochodzi????? sprawdzałeś?
: czw sie 24, 2006 20:34
autor: plaster220
po dlugim szukaniu usterki okazalo sie ze paliwo nie dochodzi do silnika!!!!!! wiec kolejne moje pytanie czy jest jakis bezpiecznik odpowiedzialny za pompe paliwowa i gdzie on jest usytuowany??? pytam zeby odrazu nie wymieniac pompy w razie jak by byla sprawna!
: pt sie 25, 2006 06:45
autor: dziejo
oczywiście ze jest bezpiecznik!!!!!! od pompy paliwa posprawdzaj w listwie bezp iecznikowej
: ndz sie 27, 2006 21:41
autor: plaster220
okazalo sie ze pompa paliwa siadla! kolejne moje pytanie! czy pompa paliwa znajduje sie w baku czy moze w innym miejscu latwiej dostepnym??
: ndz sie 27, 2006 21:45
autor: emgrala
w baku
[ Dodano: Nie Sie 27, 2006 21:46 ]
dojscie jest przez podloge w bagarzniku