Strona 1 z 1

vw mk II ogrzewanie

: śr sty 26, 2005 20:22
autor: Picek
mam golfa II 1.8 na jednopunkcie z instalacja gazowa. Mam taki problem iz wskaznik temperatury podnosi mi sie do pierwszej kreski i ani troche dalej. ogrzewanie jest nijakie. myslalem ze moze to termostat ale po wymianie jest to samo. nie wiem co jest grane, a do tego wyzuca mi plyn ze zbiorniczka wyrownawczego jak by byl zapowietrzony.

: śr sty 26, 2005 20:52
autor: Hoover
Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym płyn chłodniczy (czy jeszcze sie nadaje) takim specjalnym urządzeniem, może jest zbyt duże stężenie wody i dlatego sie nie nagrzewa. Głowy nie dam ale sprawdzić nie zaszkodzi:)

: śr sty 26, 2005 20:53
autor: wroSlaw
jesłi wyrzuca płyn ze zbiorniczka to może poszła uszczelka pod głowicą? miałem kiedyś coś takiego w dużym fiacie.

: śr sty 26, 2005 21:00
autor: wroSlaw
Ja u siebie w golfie również wymieniałem termostat z powodu niedogrzewania ale mój stary termostat miał na dużym grzybku otworki i chyba dlatego sie nie dogrzewał a teraz już grzeje ale po nagrzaniu sie śilnika przestaje mi grzać nagrzewnica i mam zimno w aucie

: czw sty 27, 2005 01:58
autor: kroko
uklad w golfie sam sie odpowietrza bo zbiorniczek wyrownawczy jest powyzej calego ukladu. a wyrzuca Ci plyn albo dlatego jest go za duzo albo walnieta uszczelka pod g;lowica :) pozdro

: czw sty 27, 2005 03:49
autor: Tomek_Dx
w celu odpowierzenia nagrzewnicy zobacz post pt" jak odpowierzyć układ chłodzenia"

: czw sty 27, 2005 11:35
autor: k3fir
wroSlaw pisze:Ja u siebie w golfie również wymieniałem termostat z powodu niedogrzewania ale mój stary termostat miał na dużym grzybku otworki i chyba dlatego sie nie dogrzewał a teraz już grzeje ale po nagrzaniu sie śilnika przestaje mi grzać nagrzewnica i mam zimno w aucie
u mnie pomoglo wywalenie zaworu zwrotnego z przewodow do nagrzewnicy i wstawienie zwyklych rurek. To sa takie 2 kruczki polaczone ze soba cienkim przewodem.

: pt lut 25, 2005 21:57
autor: wroSlaw
k3fir pisze:
wroSlaw pisze:Ja u siebie w golfie również wymieniałem termostat z powodu niedogrzewania ale mój stary termostat miał na dużym grzybku otworki i chyba dlatego sie nie dogrzewał a teraz już grzeje ale po nagrzaniu sie śilnika przestaje mi grzać nagrzewnica i mam zimno w aucie
u mnie pomoglo wywalenie zaworu zwrotnego z przewodow do nagrzewnicy i wstawienie zwyklych rurek. To sa takie 2 kruczki polaczone ze soba cienkim przewodem.
Zgadza sie . zrobiłem to przed przeczytaniem tego ale pomógł mi jeden z kolegów na tej stronce. Teraz tak grzeje że aż parzy :) Pozdrawiam :)