Strona 1 z 2

[MK2] brak hamulcow nietypowy przypadek

: wt sie 22, 2006 11:49
autor: Bartas
a wiec zaczynajac od poczatku podczas zmiany klockow hamulcowych moj golf stracilwogole wszyyystkie hamulce znaczy sie na wszystkich kolach!!!z przodu sa tarcze z tylu bebny!!!po baaardzo dokladnym odpowietrzeniu hamulcow nadal problem zostal!!zmienilem 3 pompy hamulcowe ( oczywiscie po zmianie odpowietrzanie) i dalej to samo!!!a wieczmienilem servo i niestety taki sam problem!!!!zalatwilem sobie komplet servo i pompa nie rozkrecane i dzialajace na 10000000000000% ( przed zdjeciem z innego golfa dzialaly) i niestety pupa!!! na zgaszonym silniku pedal jest twardy jak tylko zapalesilnikhamulce uciekaja!!!odpowietrzalem juz chyba milion razy i niestety nie hamuje!!!jak odepne servo tyo peadal jest twardy przy podlaczeniu on zjezdza w glebe!!!!i obroty sie podnosza!!!nie wiem co jest grane????moze ktos ma jakasopcje albo sie spotkal z czyms takim???
w pompie wszystkie sekcje sa dobre i z kazdej rowno zagina plyn.
P.S. golf 2 silnik 1,8 RP

:grrr: :crazy: :kac: :evil:

: wt sie 22, 2006 13:18
autor: KUBEK
Może masz tylko "rant" na tarczach i po założeniu nowych klocków jest zbyt duża odległość między klockiem i tarczą (źle przylega). Sprawdż czy masz wszystko dobrze poskładane i przy okazji zeskosuj sobie klocki (od strony zewnętrznej i wew. tarczy) i spróbuj jakie masz wtedy hamulce. Pozdrawiam

: wt sie 22, 2006 14:00
autor: BruceLee30
masz abs czy korektor sily hamowania ?

: wt sie 22, 2006 14:05
autor: dziejo
BruceLee30 pisze:masz abs czy korektor sily hamowania ?
z ABS-em jest równiez korektor hamowania ! tez o tym myslałem szczerze mówiąc miałem taki przypadek ze za nic nie mogłem odpowietrzyć ham ale łapały nie do konca winowajcą tego galimatiasu okazał sie korektor ham który zanjduje sie na belce tyl po lewej stronie rozruszałem go i sprawa załatwiona

: wt sie 22, 2006 14:17
autor: BruceLee30
przy ABS ie zbedny jest korektor

: wt sie 22, 2006 14:34
autor: greg
bartasas, krótkie pytanie - czy jak odpalisz silnik to pedał sam idzie w podłogę? jeśli tak to masz zbyt duże podciśnienie idące na serwo.

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 2:35 pm ]
bartasas pisze:przy podlaczeniu on zjezdza w glebe!!!!i obroty sie podnos
czyli mam razcję sprawdź przed serwem co się tam dzieje

: wt sie 22, 2006 21:57
autor: KUBEK
kolego greg wytłumacz mi w jaki w jaki sposób masz mieć zbyt wysokie podciśnienie- nie umiem sobie tego wyobraźić i nie mogę przypomnieć sobie elementu w aucie który może coś takiego wywołać. Pozdrawiam

: wt sie 22, 2006 22:10
autor: Bartas
a wiec nie mam absu a korektor zostal przez kogos usuniety i jezdzilem bez!!!
greg pisze:czyli mam razcję sprawdź przed serwem co się tam dzieje
?????tzn servo laczy sie z pompka a w duga strone idzie bolec do pedalu wiec co dokladnie masz na mysli?????bo pompka jest odpowietrzona a bolec jest zaczepiny tak jak ma byc!!!

: śr sie 23, 2006 10:11
autor: greg
Obrazek myślałem o tym

[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:12 am ]
uważam że coś jest nie tak z nadmiarem podcisnienia idącego do serwa

[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:13 am ]
jeżeli jest za małe - to efektem jest twardy pedał hamulca jeśli jest za duże to wg mnie pedał hamulca będzie opadał to 1 a 2 to będą sie podnosiły obroty

[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 10:15 am ]
KUBEK pisze:kolego greg wytłumacz mi w jaki w jaki sposób masz mieć zbyt wysokie podciśnienie- nie umiem sobie tego wyobraźić i nie mogę przypomnieć sobie elementu w aucie który może coś takiego wywołać.
w silnikach diesla macie pompkę podciśnienia a w benzyniakach podciśnienie idzie z kolektora

: śr sie 23, 2006 10:26
autor: Bartas
tzn zaworek mam i dziala okej!!!!w ktora strone ma blokowac powietrze a w ktora przepuszczac????powietrze ma isc od serva do kolektora czy od kolektora do serva????

: śr sie 23, 2006 10:33
autor: greg
kolektor wiadomo że zasysa powietrze - więc robi podciśnienie w serwie - zaworek powinien puszczać powietrze od serwa do kolektora z tym że jak jest na stałe otwarte to masz nadmiar podcisnienia i problem z hamulcami oraz podnoszeniem się obrotów to jest tak jakby silnik dostawał lewe powietrze

: śr sie 23, 2006 10:37
autor: herflik95
a moze któryś uszczelniacz tłoczka szlak trafił i nie mam odpowiedniego ciśnienia tj dostaje sie lewe powietrze do układu hamulcowego

: śr sie 23, 2006 10:44
autor: dziejo
BruceLee30 pisze:przy ABS ie zbedny jest korektor
mylisz się kolego!!!!! ale to nie jest temat aby to poruszac nie ulepszaj mysli technicznej producenta to jest bezpieczeństwo TWOJE i innych !!!!!!!

: śr sie 23, 2006 10:44
autor: greg
bartasas pisze:!!!jak odepne servo tyo peadal jest twardy przy podlaczeniu on zjezdza w glebe!!!!
herflik95, gdyby zaopowietrzały się hamulce to na zgasznoym silniku też by hamulce robiły się miękkie bo sprężałby powietrze