[mk3] 1.9 TD AAZ przerobka szyberdachu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

[mk3] 1.9 TD AAZ przerobka szyberdachu

Post autor: ttettrusek » pn sie 21, 2006 21:26

chce zrobic szybera tak zeby przycisnieciem krotkim sam sie otwieral i zamykal.
mozna to zrobic na jednym malym przekazniku. tylko czy szyber ma takie wylaczniki krancowe?? ze
TRZYMAJAC ALY CZAS PRZYCIS NIE POBIERA PRADU??
CZY KTOS WIE????
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 09:28 przez ttettrusek, łącznie zmieniany 1 raz.


**** Białe auto to zmora ****

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Re: [mk3] 1.9 TD AAZ przerobka szyberdachu

Post autor: Cefaloid » wt sie 22, 2006 13:58

ttettrusek pisze:czy szyber ma takie wylaczniki krancowe?? ze
TRZYMAJAC ALY CZAS PRZYCIS NIE POBIERA PRADU??
CZY KTOS WIE????
Oczywiście że ma. Inaczej by palił instalację lub paliłby się silnik jakbyś za długo potrzymal.
To samo mają elektryczne szyby + wykrywanie przeciążenia jakby kto głowe wsadził i zasuwał (dzieci na przykład) . Te wyłaczniki są gdzieś w module silnika a nie w prowadnicach.


Konto usunięte.

Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Post autor: ttettrusek » wt sie 22, 2006 14:34

miec to cos ma ale w niektorych autkach sa tylko wylaczniki przeciazeniowe.
wierc mi chodzi tylko o to czy trzymajac przycisk nie dochodzi do poboru prada.
bo mi sie zdaje ze nie ale chce byc pewny.


**** Białe auto to zmora ****

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » wt sie 22, 2006 15:05

łatwo sprawdzić czy to wyłacznik przeciążeniowy czy krańcowy:
Zamknij szyberdach, wymontuj silnik, to łatwa robota. I steruj przyciskami. Powinien się w końcu zatrzymywać jak ma wyłączniki krańcowe. Na koniec pamiętaj by zatrzymać silnik w pozycji szyberdach zamknięty i dopiero go zamontuj.

Ale raczej tak jest że są krańcówki. Jak kręcisz awaryjną korbką to jeszcze lekko idzie dalej.


Konto usunięte.

Awatar użytkownika
ttettrusek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw lip 20, 2006 17:47
Lokalizacja: internet
Kontakt:

Post autor: ttettrusek » wt sie 22, 2006 15:22

sprawdzalem spadek napiecia na akumulatorze. jest spadek kiedy szyber chodzi a jak "krancowka" (jesli to to) to znowu napiecie jest takie jakbym nic nie robil. wiec to chyba to ale chce byc 100% pewny.

a swoja droga to nikt by nie chcial tak przerobic zeby sie sam otwieral i zamykal??? :chytry:


**** Białe auto to zmora ****

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 367 gości