Coś mi się wydaje, że odpowiadałem już na takie pytanie...
Pneumatyk w MK3 sterowany jest dwoma przewodami. Sterujemy plusem:
- podając "+" na kabel zielony otwierasz centralny,
- podając "+" na kabel szary zamykasz centralny.
Czyli korzystasz z rysunku nr 3 w Twojej instrukcji i jedziesz:
- oba kable fioletowe podpinasz do +12 (klema "+" akumulatora), bo nasz central sterujemy "+",
- różowy podłączasz tam, gdzie pojawia się "+" po przekręceniu stacyjki w pozycję I,
- brązowy zwierasz z białym i podłączasz do zespołu wyłączników drzwiowych, czyli brązowo-biały w Goferku,
- wyjście do zamykania łączysz z szarym przewodem w Goferku,
- wyjście do otwierania łączysz z zielonym przewodem w Goferku (szary i zielony można znaleźć w przednim słupku lub w kostce przy drzwiach kierowcy),
- czerwony dajesz na klemę "+" akumulatora,
- czarny podłączasz do klemy "-" akumulatora,
- oba zielone podłączasz do przewodów od kierunków, czyli jeden do czarno-białego (lewy) a drugi do czarno-zielonego (prawy). Przewody od kierunków znajdziesz w wiązce w progu od strony kierowcy.