Strona 1 z 1

[MK3 1.6] Uszczelka pod pokrywą zaworów

: ndz sie 20, 2006 19:58
autor: 007gucio
Witam!
Puściła mi uszczelka pod pokrywą zaworów, na początku były podcieki minimalne a teraz widze, że pojawiają się krople oleju pod pokrywą!
Czy do wymiany uszczelni wystarczy odkręcić te 4 śruby, założyć nową uszczelkę? Czy też czychają jakieś niespodzianki?

Pozdr.

: ndz sie 20, 2006 20:12
autor: miś fazi
tam nie ma zadnych niespodzianek tylko z nową uszczelką zakłada sie nowy pierścień koło osłony rozrządu i półksiężyc po drugiej stronie głowicy to wszystko powinno być w komplecie

: ndz sie 20, 2006 20:27
autor: Kosior
Tak bedzie jeśli jest to uszczelka korkowa, gumowe są już uformowane. Z tym że korkowa to koszt niecałej dyszki a gumowa to około 50 zł. Często pokrywa, zwłaszcza w kilkunastoletnich autach, minimalnie nie pasuje i dobrze jest dać ją na silkion, co prawda nowa uszczelka powinna wystarczyć ale nie zawsze tak jest.

: ndz sie 20, 2006 20:44
autor: miś fazi
masz racje ale to ze czasem sie slimaczy to w zasadzie wina tego co zakłada bo jak zakręca po kolei sruby to tak sie dzieje powinien delikatnie tak jak głowice

: ndz sie 20, 2006 20:59
autor: kocurxxl
racja koledzy dokrecanie z czuciem a uszczelka korkowa ma wieksza tolerancje bo sama sie uklada kosztuje 9 zeta a polksiezyce to jakies grosze

jak juz sciagniesz klawiaturke to zobacz czy ci czasem oring nie podcieka na walku rozrzadu jesli tak to tez go wymien tylko sobie zaponu nie przestaw to wszystko jest proste i nie wymaga wizyty w serwisie :) niespodzianek nie bedzie

powodzenia

: pn sie 21, 2006 21:00
autor: 007gucio
Dzięki za Wasze wypowiedzi i podpowiedzi :)
Pod koniec tygodnia będe miał wolne to się tym zajme!

[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 21:03 ]
kocurxxl pisze:jak juz sciagniesz klawiaturke to zobacz czy ci czasem oring nie podcieka na walku rozrzadu jesli tak to tez go wymien tylko sobie zaponu nie przestaw to wszystko jest proste i nie wymaga wizyty w serwisie niespodzianek nie bedzie
No niestety troche podcieka, bo widać jest ściągając osłone od paska rozrządu :/

: pn sie 21, 2006 21:25
autor: kocurxxl
to go wymien groszowe sprawy :)

: wt sie 22, 2006 15:16
autor: 007gucio
kocurxxl pisze:to go wymien groszowe sprawy :)
łatwo powiedzieć :hmm: ale sądząc po wypowiedziach można zrobić to samemu! Nie jestem mechanikiem ale też nie jestem NOGA z tej dziedziny :jezor:

: wt sie 22, 2006 16:54
autor: kocurxxl
007gucio pisze:łatwo powiedzieć ale sądząc po wypowiedziach można zrobić to samemu! Nie jestem mechanikiem ale też nie jestem NOGA z tej dziedziny
to sie nieczaj bo niemaczego sie bac tylko razrzadu nie przestaw
w kazdej madrej ksiazce sa opisy i rysunki co robic jak odkrecac i zakrecac i na co zwracac uwage sciag polsa ksiazke z forum a sam zobaczysz ja to sam robilem i do ksiazki luknalem - wystarczylo

powodzonka!!!

: wt sie 22, 2006 17:58
autor: juby
007gucio pisze:wystarczy odkręcić te 4 śruby
Śrub jest 8 4 z przodu, 4 z tyłu. Uszczekla w zależności jaka podchodzi. Od 10 zł do 60 zł.

: wt sie 22, 2006 18:37
autor: Zilly
juby pisze:
007gucio pisze:wystarczy odkręcić te 4 śruby
Śrub jest 8 4 z przodu, 4 z tyłu. Uszczekla w zależności jaka podchodzi. Od 10 zł do 60 zł.
Ani 4 ani 8 w ABU dekiel zaworów jest przykręcony na 3 śruby. :bigok:

: wt sie 22, 2006 18:49
autor: juby
CoX pisze:
juby pisze:
007gucio pisze:wystarczy odkręcić te 4 śruby
Śrub jest 8 4 z przodu, 4 z tyłu. Uszczekla w zależności jaka podchodzi. Od 10 zł do 60 zł.
Ani 4 ani 8 w ABU dekiel zaworów jest przykręcony na 3 śruby. :bigok:
No racja. W ABU wygląda to jak w AEX

: czw sie 24, 2006 21:53
autor: 007gucio
a no racja
CoX pisze:w ABU dekiel zaworów jest przykręcony na 3 śruby
w weekend zabieram się za robotę!
kocurxxl pisze:w kazdej madrej ksiazce sa opisy i rysunki co robic jak odkrecac i zakrecac i na co zwracac uwage
tak też zrobię :)