Strona 1 z 1
[MK3] ukryte funkcje MFA
: ndz sie 20, 2006 10:35
autor: szlapon
probowalem zalaczyc tryb serwisowy mfa ale wyswietla mi tylko 3 funkcje z 12 (
http://www.corrado.com.pl/tips_trick/tips_trick.htm ) tj.:
- chwilowe spalanie
- tem. oleju
- temp.zasysanego powietrza (tak mi sie wydaje)
wiecej nie chce wyswietlic!
Czy ktos probowal tego w Golfie mk3?
Moj: golf 3 silnik adz prod.1997 joker kombi
: ndz sie 20, 2006 10:55
autor: inek01
szlapon pisze:wiecej nie chce wyswietlic!
Czy ktos probowal tego w Golfie mk3?
I nie wyswietli.
U mnie jest tak samo.
Reszta funkcji (ale i tak nie wszystkie) jest w trybie serwisowym zegarow (pisza o tym na w/w stronie, doczytaj)
szlapon pisze:- chwilowe spalanie
Tak naprawde to tylko ta funkcja jest w trybie serwisowym MFA, bo temp. oleju i powietrza zewnetrznego [nie jak Ty napisales temp.zasysanego powietrza (tak mi sie wydaje)] sa pokozywane tak samo jak w normalnym trybie...
Tyle na ten temat.
[ Dodano: Nie Sie 20, 2006 10:57 ]
To stwierdzenie:
"Różnica pomiędzy MFA1 i MFA2 polega na tym iż MFA1 kasuję się automtycznie po ostygnięciu silnika poniżej 50 stopni"
Tez nijak sie ma do Mk3, bo MFA1 kasuje sie 2 godziny po wylaczeniu zaplonu.
: ndz sie 20, 2006 11:03
autor: szlapon
ale po postoju lub w czasie jazdy gdy komora silnika sie magrzeje to jest roznica kilku stopni miedzy wskazaniami tem. w trybie "normalnym" i "serwisoym"
: ndz sie 20, 2006 11:08
autor: inek01
szlapon pisze:ale po postoju lub w czasie jazdy gdy komora silnika sie magrzeje to jest roznica kilku stopni miedzy wskazaniami tem. w trybie "normalnym" i "serwisoym"
Temp moze troche podskoczyc po zatrzymaniu sie, przez promieniowanie ciepla od silnika, ale zeby byla inna w trybie serwisowym niz w normalnym to raczej niemozliwe.
MFA wskazuje temp na podstawie czujnika w kratce zderzaka.
: ndz sie 20, 2006 11:16
autor: szlapon
u mnie jest roznica SPRAWDZILEM! to bedzie tem. powietrza zasysanego czujnik jest przy wtryskiwaczu paliwa
: ndz sie 20, 2006 11:19
autor: inek01
szlapon pisze:u mnie jest roznica SPRAWDZILEM! to bedzie tem. powietrza zasysanego czujnik jest przy wtryskiwaczu paliwa
Ok, jak tak mowisz.
U mnie na pewno jest taka sama. Jak by miala byc inna to by byla raczej sporo wieksza. U Ciebie zasysa powietrze o temp otoczenia, a u mnie sprezone i tym samym nagrzane minus tyle ile schlodzi IC...
: sob lip 28, 2007 19:16
autor: Daniel84
a u mnie niestety nie idzie tego trybu serwisowego załączyć
tzn. załącza się i pokazuje spalanie chwilowe i tam te temp. ale gdy już odpale silnik to nie zostaje na tym spalaniu średnim tylko przeskakuje mi do normalnego trybu
niedawno założyłem sobie MFA i jestem ciekawy głównie tego chilowego spalania a jak na złość nie chce mi się to załączyć
ja mam jakiegoś pcha bo jak wcześniej miałem stare zegary jeszcze z zegarem analogowym to mi się tak samo nie chciał załączyć cyfrowy obrotomierz
może mi ktoś pomoże z tym fantem
pozdrawiam
: ndz lip 29, 2007 11:56
autor: inek01
Daniel84 pisze:tzn. załącza się i pokazuje spalanie chwilowe
Oczywiscie pokazuje 0.0 tak ?
Daniel84 pisze:gdy już odpale silnik to nie zostaje na tym spalaniu średnim tylko przeskakuje mi do normalnego trybu
Chyba nie zostaje na chwilowym, tylko wraca do sredniwgo
: ndz lip 29, 2007 23:12
autor: Daniel84
dokładnie tak jak piszesz troszkę mi się pomieszało
ale jakoś dałem sobie z tym radę poprostu zrobiłem tak, że jak miałem włączony silnik przycisnąłem przycisk MFA wyłączyłem silnik i włączyłem zapłon po czym puściłem przycisk i załączyłem silnik i zadziałało
dzieki
: czw lip 09, 2009 14:17
autor: PiotrTDI
czyżby były to wszystkie funkcje MFA??
: czw lip 09, 2009 14:26
autor: boges74
W MKII też to dzaiła?? bo coś mi nie wychodzi