[mk 3]GTI po wymianie uszczelki pod głowicą nie chce zapalić
: sob sie 19, 2006 20:27
Witam
Wymieniłem dziś uszczelkę pod głowicą. Myślę, że to nie jest trudne więc nie odstawiałem auta do mechanika, głowicę oddałem do planowania gdzie wymienili mi uszczelniacze zaworów przeszlifowali sawory i różne takie, w każdym razie jak odebrałem głowicę była jak nowa. Zamontowałem wszystko na miejsce. Pasek rozrządu... zaznaczyłem sobie na kole wałka rozrządu i na pasku żeby po wymianie uszczelki włożyć na miejsce ale niestety przy zakładaniu pasek przesunął się na dwóch pozostałych kołach i już nie mogłem ustawić tak jak było więc ściągnąłem osłony i ustawiłem koła zębate tak jak jest w książce serwisowej golfa mk3 założyłem pasek skręciłem wszystko do kupy i niby powinno być dobrze ale nie mogę odpalić samochodu. Jak "kręcę rozrusznikiem" to co co kilka sekund strzela z rury wydechowej.
Jeżeli ktoś z was wie co może być przyczyną, że samochód nie chce odpalić będę wdzięczny za radę. Pozdrawiam
Dodam że mój golf ma oznaczenie silnika 2E, ma instalację gazową, 2 dni stał bez akumulatora (może to też istotne).
Wymieniłem dziś uszczelkę pod głowicą. Myślę, że to nie jest trudne więc nie odstawiałem auta do mechanika, głowicę oddałem do planowania gdzie wymienili mi uszczelniacze zaworów przeszlifowali sawory i różne takie, w każdym razie jak odebrałem głowicę była jak nowa. Zamontowałem wszystko na miejsce. Pasek rozrządu... zaznaczyłem sobie na kole wałka rozrządu i na pasku żeby po wymianie uszczelki włożyć na miejsce ale niestety przy zakładaniu pasek przesunął się na dwóch pozostałych kołach i już nie mogłem ustawić tak jak było więc ściągnąłem osłony i ustawiłem koła zębate tak jak jest w książce serwisowej golfa mk3 założyłem pasek skręciłem wszystko do kupy i niby powinno być dobrze ale nie mogę odpalić samochodu. Jak "kręcę rozrusznikiem" to co co kilka sekund strzela z rury wydechowej.
Jeżeli ktoś z was wie co może być przyczyną, że samochód nie chce odpalić będę wdzięczny za radę. Pozdrawiam
Dodam że mój golf ma oznaczenie silnika 2E, ma instalację gazową, 2 dni stał bez akumulatora (może to też istotne).