[Mk3]Czy to stacyjka? bo ja powoli głupieje

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Volf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob lip 09, 2005 20:21
Lokalizacja: Szczecinek
Kontakt:

[Mk3]Czy to stacyjka? bo ja powoli głupieje

Post autor: Volf » pt sie 18, 2006 17:16

Objawia się to tym, że po przekręceniu zapłonu nie zapala się żadna kontrolka, ale przekaźniki załączają i silnik kręci tylko nie odpala. Czasami wystarczy cofnąć zapłon, wyjąć kluczyk, a czasami stuknąć aby zaskoczyły kontrolki i wtedy pali na dotyk. Nie wiem już sam gdzie szukać przyczyny, przekaźniki, stacyjka, czy elektryka. Nie ma immo, tylko alarm seryjny. Jeżdżę nim od roku i ni z gruszki ni z pietruszki to wyskoczyło. Zapomniałem dodać że działa wszystko, czyli dmuchawa światło w aucie oprócz szyberdachu, mogę go zamknąć tylko z kluczyka w drzwiach.
Ostatnio zmieniony pt sie 18, 2006 18:06 przez Volf, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pt sie 18, 2006 17:20

skoro wszystko działa to bedzie wina stacji a własciwie kostki w niej


PS: popraw tytuł tematu zgodnie z regulaminem


:-k ...

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt sie 18, 2006 17:31

Volf, tam jest taka plastikowa kostka do której dochodzi "koniuszek" kluczyka. Może wyrobił się ten plastik i dla tego taki cyrk. Też tak miałem ale to chyba 1 na milion ale główna masa na silniku mi się od kręciła (albo dowcipny tato mi poluzował). To też jak przekręcałem stacyjkę to zero kontrolek a rozrusznik kręcił ale też nie odpaliłem.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sie 18, 2006 18:15

Jesli podczas zaplonu gasna cyfry na wyswietlaczu km i zegarka to szukaj winy w klemach, jesli nie zapalaja sie kontrolki to bedzie kostka stacyjki (tylko nie kupuj najtanszej) - oryginal z VW wg ASO obliczony jest na milion krecen. O wymianie bylo juz duzo i uzyj "szukajki".

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości