Strona 1 z 2
O ile obnizaly fabryczne sprezyny w MK2 GTI?
: pt sie 18, 2006 10:08
autor: Lucas
Witam!
Jak w temacie. Chcialbym sie dowiedziec, o ile obnizaly fabryczne sprezyny w Golfie MK2 GTI?
: pt sie 18, 2006 10:17
autor: Lagier
w MK3 bylo to 20 mm podejrzewam ze w MK2 podobnie
: pt sie 18, 2006 10:28
autor: Lucas
Hmmm, slyszalem ze podobno 10 mm. Dlatego wlasnie chce sie upewnic na 100%
: pt sie 18, 2006 10:30
autor: homsky
Z tego co wiem to zawieszenie w GT było niższe o 10mm, a w GTI o 20mm
: pt sie 18, 2006 10:31
autor: Lagier
Lucas pisze:Hmmm, slyszalem ze podobno 10 mm. Dlatego wlasnie chce sie upewnic na 100%
rozne sa opinie... lookalem swego czasu na ten temat sporo i gdzies na forum znalazlem cytat z jakiejs ksiazki ze MK3 siadalo o 20 mm na GTI zreszta zerknij sobie w moj topic i zlookaj jak siadl golfik na springach od GTI
CLICK! na 1 stronie masz standard na stronie 3 - GTI
: pt sie 18, 2006 10:36
autor: Lucas
Hmmm...czyli GT o 10 mm a GTI o 20 mm...To moze miec sens...Poczekam jeszcze...Moze ktos sie jeszcze wypowie...
: pt sie 18, 2006 10:41
autor: Lagier
Lucas pisze:Hmmm...czyli GT o 10 mm a GTI o 20 mm...To moze miec sens...Poczekam jeszcze...Moze ktos sie jeszcze wypowie...
niom zgadza sie GT siedzial ciutke wyzej niz GTI
: pt sie 18, 2006 10:42
autor: inek01
http://www.doppel-wobber.de/db_g2.html
Wiem , ze na tej stronie zdarzaly sie bledy, ale jesli by im wierzyc to 10mm GT i GTI w Mk2.
W Mk3 jak wyzej pisaliscie GT - 10mm, GTI - 20mm -
http://www.doppel-wobber.de/db_g3.html
[ Dodano: Pią Sie 18, 2006 10:45 ]
Chyba cos linki nie chodza jak trzeba.
Wejdzcie w
allgemeine Infos mk2 i mk3...
: pt sie 18, 2006 11:03
autor: Lucas
No i teraz kurde co robic? Tu ze o 10, tam ze o 20...Najlepiej niech sie wypowie posiadacz MK2 GTI
: pt sie 18, 2006 11:27
autor: Lagier
Lucas pisze:No i teraz kurde co robic? Tu ze o 10, tam ze o 20...Najlepiej niech sie wypowie posiadacz MK2 GTI
a chcesz kupic uzywki czy nowki? Jesli nowki to jest to dla Ciebie jakas informacja jesli uzywki to tak naprawde nie wiesz ile siadzie zalezy jak sprezyna zmienila swoja charakterystyke od nowosci... U mnie mialo siasc 20 mm a siadlo z 30mm jak nic
: pt sie 18, 2006 11:36
autor: Lucas
Tak naprawde, to sprawa wyglada tak: mam z tylu zalozone kompletne amortyzatory od GTI, ale z przodu mam zwykle. Poniewaz teraz robie remont zawiechy z przodu, to z mechaniorem dogadalismy sprawe, coby moze te sprezynki z przodu troszenke przyciac tak, zeby wyrownac przod z tylem...
: pt sie 18, 2006 11:41
autor: Lagier
Lucas pisze:Tak naprawde, to sprawa wyglada tak: mam z tylu zalozone kompletne amortyzatory od GTI, ale z przodu mam zwykle. Poniewaz teraz robie remont zawiechy z przodu, to z mechaniorem dogadalismy sprawe, coby moze te sprezynki z przodu troszenke przyciac tak, zeby wyrownac przod z tylem...
Na Twoim miejscu nie odwazylbym sie przycinac sprezyn moim zdnaiem to glupota. Przyciac sprezyne sobie mozesz jak sie scigasz na prostej a nie jezdzisz na codzien samochodem. Sprezyna taka traci swoja charakterystyke. Spojrz wczesniej samochod trzymalo np 8 zwojow a potem bedzie go trzymac 7 zwojow albo 6 zwojow, wpadniesz w konkret dziure przy wiekszej predkosci i moze byc problem... To nie jest tak, kazda sprezyna dla kazdego samochodu jest odpowiednio liczona na naciski. jesli byloby to takie proste to nieuwazasz ze wszyscy by tak robili? Zauwaz ze sprezyny od GT, GTI mimo ze sa krotsze to maja tyle samo zwojow! Moim zdaniem rozkrochamalisz sobie zawieszenie... zeby tylko...
: pt sie 18, 2006 11:47
autor: Lucas
Hmmm...szczerze mowiac, ja tez nie przepadam za takim rozwiazaniem, ale on mi mowil, ze juz kiedys tak zrobil i bylo OK. Tylko teraz jakbym chcial zalozyc sprezyny od GTI na przod, to wiaze sie to ze sporym kosztem pewnie...A i dostac takie to nie lada sztuka...
: pt sie 18, 2006 12:43
autor: Lagier
Lucas pisze:Hmmm...szczerze mowiac, ja tez nie przepadam za takim rozwiazaniem, ale on mi mowil, ze juz kiedys tak zrobil i bylo OK. Tylko teraz jakbym chcial zalozyc sprezyny od GTI na przod, to wiaze sie to ze sporym kosztem pewnie...A i dostac takie to nie lada sztuka...
wiesz... koledze sebanr1 z naszego forum mechanik powiedzial ze gibanie kola pasowego (w zasadzie zebatego) na wale korbowym w AAZcie to nic takiego... a skonczylo sie to wymiana silnika...
ja za komplet uzywanych sprezyn od MK3 GTI dalem 100 pln + wysylka wiec nie sadze zeby to byly az tak straszne koszta.
moj apropozycja poorientuj sie dokladnie z czym sie wiaze obcinanie sprezyn a dopiero pozniej ufaj mechanikowi.
p.s. w tym roku koncze budowe maszyn liczylem sprezynki w zawieszeniu wiec w jakims stopniu mam obraz jakto wyglada w praniu
pozdroowki