Strona 1 z 1

[mk2] pierburg 2e2

: pt sie 18, 2006 08:16
autor: gor7
Witam. I znów na temat pierburga. mam taki problem: Teraz jak jest ciepło to on mi czasami chodzi na wysokich obrotach i to dość długo. Nie pomogła regulacja tych elementów które powodują spadek obrotów, takie blaszki na imbusy i sprężynka w takiej kopułce, więc co może jeszcze byc przyczyną? I moje drugie pytanie: czemy zawory klekoczą jak jadę na benzynie a jak jade na gazie nie? Pozdrawiam.

: pt sie 18, 2006 15:08
autor: kawowy19
nie zrozumiałem :rolleyes: czy długo ssanie chodzi czy nie chce schodzić z obrotów?

: wt sie 22, 2006 08:24
autor: gor7
trudno powiedzieć czy to ssanie.
Po prostu długo chodzi na wysokich obrotach.

: wt sie 22, 2006 09:45
autor: mierzwin
U mnie to była uszczekla pod gaźnikiem... Po latach parcieje i dostaje się powietrze pod niego. Koszt uszczelki to około 60 złotych. To możliwa jedna z przyczyn.

Druga to blokowanie się ssania. Mechanizm regulujący obroty ma swoje lata i ciężko chodzi. Warto oddać gaźnik do przeglądu. W różnych miejscach różnie kosztuje. Sam koszt robocizny w specjalistycznym punkcie to około 100-200 złotych +częsci oczywiście. :)

: czw sie 24, 2006 20:45
autor: gor7
Z rana mam wrażenie że tak jakby go zalewało, ale na gazie???tak jakby za duzo paliwa dostawał. co z tym zrobić?

: wt wrz 05, 2006 10:23
autor: ppoll27
Odpowiedź na drugie pytanie - sprawdź zapłon ... :bigok: