jakie sa objawy jak pojdzie uszczelka pod glowica???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

jakie sa objawy jak pojdzie uszczelka pod glowica???

Post autor: -pawlo111 » czw sie 17, 2006 10:45

kupilem autko z padnietym silnikiem i prawdopodobnie to jest uszczelka wlasnie. Zbytnio sie nie przejmuje bo mam 2 silnik ale chcialbym sie dowiedziec jak to sprawdzic czy to napewno usczelka?
dzisiaj zapinam akumulator i bede to chcial odpalac bo aku.. byl przyczerpany.



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » czw sie 17, 2006 11:03

bali sie w zbiorniczku wyrownawczym
bierze plyn
olej w zbiorniczku z plynem
w oleju wytraca sie emulsja

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 11:03 ]
bardzo twarde weze
kopci na bialo

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 11:06 ]
nie pali na wszystkie gary



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw sie 17, 2006 11:53

emgrala pisze:bali sie w zbiorniczku wyrownawczym
bierze plyn
olej w zbiorniczku z plynem
w oleju wytraca sie emulsja

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 11:03 ]
bardzo twarde weze
kopci na bialo

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 11:06 ]
nie pali na wszystkie gary
i ogólnie jest coraz słabszy
a nawet może już niezapalić jak jest dużo wody w komorze spalania



greg

Post autor: greg » czw sie 17, 2006 12:04

RobertP pisze:a nawet może już niezapalić jak jest dużo wody w komorze spalania
na to jest rada - wykręasz świece - pokręcisz silnikime na sucho, przepalisz świece nad zapalniczką , wkręcisz i zapalasz



GMIKOM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw sty 19, 2006 17:46
Lokalizacja: Tychy

Post autor: GMIKOM » czw sie 17, 2006 12:05

Objawem pękniętej uszczelki może być:
- twarde gumowe węże w układzie chłodzenia,
- uciekający ze zbiormika wyrówn. płyn (przy braku widocznych wycieków),
- jasno szary dym z wydechu po uruchomieniu silnika,
- nierówna praca silnika



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw sie 17, 2006 12:09

greg pisze:na to jest rada - wykręasz świece - pokręcisz silnikime na sucho, przepalisz świece nad zapalniczką , wkręcisz i zapalasz
ja o tym wiem właśnie tak kiedyś zrobiłem jak miałem zaprowadzić autko do mechanika



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » czw sie 17, 2006 12:44

odpalilem go ale na lince dopiero i dymi. Bulki ida do wody. No nic uszczelke sie zrobi i bedzie silnik na zapas a teraz wrzucam drugi silnik:)


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 280 gości