kupilem autko z padnietym silnikiem i prawdopodobnie to jest uszczelka wlasnie. Zbytnio sie nie przejmuje bo mam 2 silnik ale chcialbym sie dowiedziec jak to sprawdzic czy to napewno usczelka?
dzisiaj zapinam akumulator i bede to chcial odpalac bo aku.. byl przyczerpany.
jakie sa objawy jak pojdzie uszczelka pod glowica???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
i ogólnie jest coraz słabszyemgrala pisze:bali sie w zbiorniczku wyrownawczym
bierze plyn
olej w zbiorniczku z plynem
w oleju wytraca sie emulsja
[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 11:03 ]
bardzo twarde weze
kopci na bialo
[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 11:06 ]
nie pali na wszystkie gary
a nawet może już niezapalić jak jest dużo wody w komorze spalania
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
odpalilem go ale na lince dopiero i dymi. Bulki ida do wody. No nic uszczelke sie zrobi i bedzie silnik na zapas a teraz wrzucam drugi silnik:)
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 280 gości