Lampka oleju MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GW24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 18:33
Lokalizacja: Polska

Lampka oleju MK3

Post autor: GW24 » śr sie 16, 2006 14:13

Mam problem na poczatku po odpaleniu stacyjki nie uruchamiajac silnika paila sie na stale lampka oelju
Dzis przekrecam stacyjke i mruga dolalem oleju tam zeby bylo wystarczajaca na bagnecie. Po odpaleniu silnika gasnie. Chodzi mi o to czy ta lampka po przekreceniu stacyjki ma sie swiecic na stale czy mrugac



Awatar użytkownika
dzikgtc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 17:15
Lokalizacja: Gryfice
Kontakt:

Post autor: dzikgtc » śr sie 16, 2006 14:23

Jak włączasz zapłon to powinna się palić na stałe, jak odpalasz powinna mrugać a jak zapalisz to po ~1 sekundzie powinna zgasnąć.


Pozdrawiam
dzikgtc

GW24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 18:33
Lokalizacja: Polska

Post autor: GW24 » śr sie 16, 2006 14:28

wlasnie o to chodzi ze jak wlaczam zaplon to miga(mruga) jak odpale juz sie nie pali



Awatar użytkownika
zamioculcas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn lip 10, 2006 14:42
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: zamioculcas » śr sie 16, 2006 14:33

Moja mruga po odpaleniu 2 czasem 3 razy normalne to?



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » śr sie 16, 2006 14:44

GW24 pisze:wlasnie o to chodzi ze jak wlaczam zaplon to miga(mruga) jak odpale juz sie nie pali
chyba w dieslach miga
w benzynie sie pali ciągłym światłem jeśli po włczeniu silnika gaśnie to jest wszystko ok :bigok:



GW24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 18:33
Lokalizacja: Polska

Post autor: GW24 » śr sie 16, 2006 14:52

Zgadza sie to jest benzyna wczesniej przed odpaleniem na stale swiecila a teraz miga



Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » śr sie 16, 2006 16:27

zamioculcas, to normalne bo przez pierwsze sekundy po uruchomieniu nie ma jeszcze odpowiedniego ciśnienia oleju a kontrolka ta ma właśnie sygnalizować nieodpowiednie ciśnienie , jak nie miga po kilu sek od uruchomienia i podczas jazdy to jest ok



Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » śr sie 16, 2006 17:48

GW24 pisze:Zgadza sie to jest benzyna wczesniej przed odpaleniem na stale swiecila a teraz miga
Najprawdopodobniej masz przerwę w obwodzie brązowego czujnika ciśnienia oleju. On ma zwierać do masy kiedy nie ma ciśnienia. Ty masz przerwę w obwodzie jakby ciśnienie było więc sygnalizuje na zgaszonym silniku że masz cos nie tak.
Zdejm z niego kabel podłącz do masy. Jak kabel jest dobry to powinien już nie migać na zgaszonym a migaż na odpalonym. To byłby znak że czujnik nie działa. Jak to nic nie da to kabel przerwany.


Konto usunięte.

Awatar użytkownika
zamioculcas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn lip 10, 2006 14:42
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: zamioculcas » śr sie 16, 2006 19:18

Kocioł DCG pisze:zamioculcas, to normalne bo przez pierwsze sekundy po uruchomieniu nie ma jeszcze odpowiedniego ciśnienia oleju a kontrolka ta ma właśnie sygnalizować nieodpowiednie ciśnienie , jak nie miga po kilu sek od uruchomienia i podczas jazdy to jest ok
dzięki



Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: wojtas_GT » śr sie 16, 2006 20:14

Cefaloid pisze:Najprawdopodobniej masz przerwę w obwodzie brązowego czujnika ciśnienia oleju. On ma zwierać do masy kiedy nie ma ciśnienia. Ty masz przerwę w obwodzie jakby ciśnienie było więc sygnalizuje na zgaszonym silniku że masz cos nie tak.
Zdejm z niego kabel podłącz do masy. Jak kabel jest dobry to powinien już nie migać na zgaszonym a migaż na odpalonym. To byłby znak że czujnik nie działa. Jak to nic nie da to kabel przerwany.
Moło tego, jeśli masz dwa czujniki oleju to ten drugi po zmasowaniu na stałe kabla lub sklejeniu styków tak właśnie się zachowuje. Wtedy nie dowiez się że powyżej 2000 obr. nie masz wymaganego smarowania 1,8 bar na przykład. :majkel:



Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » śr sie 16, 2006 23:13

wojtas_GT pisze: Moło tego, jeśli masz dwa czujniki oleju to ten drugi po zmasowaniu na stałe kabla lub sklejeniu styków tak właśnie się zachowuje. Wtedy nie dowiez się że powyżej 2000 obr. nie masz wymaganego smarowania 1,8 bar na przykład. :majkel:
Tak, o tym zapomniałem a to też da taki efekt. Ten drugi czujnik, biały (ew czarny), powinien zwierać gdy jest odpowiednie ciśnienie a więc działa odwrotnie jak brązowy (ew niebieski). Innymi słowy miganie kontrolki oleju na zgaszonym silniku ostrzega o wykrytej awarii w układzie kontroli ciśnienia oleju. Odepnij kabel od białego i tak go zostaw, odepnij od brązowego i zapnij do masy. Powinno nie migać jak kable nie poprzerywane. Teraz kolejno zapinaj czujniki i wyłapiesz który to winny.


Konto usunięte.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 353 gości