[MK3] pytanie o zawieszeniezawieszenie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] pytanie o zawieszeniezawieszenie
Dwa miesiące temu robiłem zawieszenie w MK3 1.4
Wstawiłem amortyzatory olejowe KAYABA oraz wymieniłem odboje (tak to się chyba nazywa) i gumy ochronne.
Jest o niebo lepiej (koło nie skacze przy roszaniu dobrze trzyma się drogi), ale spodziewałem się czegoś więcej. Auto nadal "tłucze się" na większych dziurach. U ojca w Punto po takim zabiegu jest twardo i sprężyście, u mnie jakby dobijało.
moje pytanie: co oprucz wymienionych części powinienem jeszcze wymienić i ile to mniej więcej by kosztowało żeby auto nie tłukło się tak na większych dziurach?
Wstawiłem amortyzatory olejowe KAYABA oraz wymieniłem odboje (tak to się chyba nazywa) i gumy ochronne.
Jest o niebo lepiej (koło nie skacze przy roszaniu dobrze trzyma się drogi), ale spodziewałem się czegoś więcej. Auto nadal "tłucze się" na większych dziurach. U ojca w Punto po takim zabiegu jest twardo i sprężyście, u mnie jakby dobijało.
moje pytanie: co oprucz wymienionych części powinienem jeszcze wymienić i ile to mniej więcej by kosztowało żeby auto nie tłukło się tak na większych dziurach?
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
predzej przedniego!! tylna belka raczej słąbo puka jesli w ogoleM@rcus pisze:A tuleje belki tylnego wachacza wymieniałeś?
jesli to nie tuleje wahacza to ewentualnie lącznik stabilizatora jest wybity, albo koncowki drazka kierowniczego, za mało objawów podales, nie napisałeś kiedy puka i skad dochodzi ten dzwiek dlatego napisalem ci wszytko co moze pukac albo stukac na dziurach.....
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
fajnie ze od niedawna tylko skad mamy wiedziec kiedy amory zmieniles, no i ze masz cale kolumny to tez wiemy, ale kolega pyta co miales wymienione, moze wlasnie same wklady i tradycyjnie za lekko dokręcili, mysle ze trzeba posluchac wlasnie Bondasa tylko sie sprecyzuj, czy zaczeło walic od razu po wymianie czy waliło wczesniej...i czy same wkłady?kupszczelisty pisze:od niedawna zaczeło kiedyś nie było tego a pozatym ja mam całe kolumny
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
hmm... mam podobnie u siebie... ostatnio wlozylem springi od GTi, nowe amorki kayaba olej, nowe odboje jest wypasnie autko super trzyma sie drogi w lukach niemal sie do niej lepi ale jesli jade i jest jakis poprzeczny prog to slychac jakby cos dobijalo z przodu drazni mnie to troche... przed wymiana amortyzatorow i sprezyn tez tak bylo myslalem ze to zalatwi sprawe. Gumy na wahaczach mialem wymieniane rok temu, tuleje na tylnej belce tez jakies sugestie?
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 100 gości