Golf 2 - o co chodzi z instalacją wodną ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ceki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob paź 23, 2004 17:58
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Golf 2 - o co chodzi z instalacją wodną ?

Post autor: Ceki » wt sty 25, 2005 17:57

Kilka miesięcy temu co jakiś czas wywalało mi płyn chłodniczy ze zbiornika wyrównawczego przez boczny otwór (jest tam coś takiego ? zabespieczający), dziwiło mnie to troche ale po wymianie korka od zbiorniczka przeszło, lecz po pewnym czasie wywaliło mi delikatnie płyn przez uszczeli (oringi) te na termostacie od czujników najpierw jeden potem drugi i terasz niedawno przez taki cienki przewód ze zbiorniczka który idzie do chłodnicy ale dokręciłem i spoko juz jest wszystko OK. Chodzi mi o to że jak wymiwniłem płyn to nie miałem ciepłego powietrza w nawiewie ale po oczywiście zrobieniu kilkunastu kilometrów układ się odpowietrzył ale poziom w zbiorniczku wyrównawczym się obniżył poniżej minimum o jakieś 6-7cm myślałem że gdzieś mi płyn uciekł, po delikatnym odkręceniu korka walneło (zabulgotało) delikatne ciśnienie i płyn wrucił do właściwego poziomu (niby wszystko Ok) ale znowu nie mam gorącego nawiewu ? tak jakby spłynoł płyn z nagrzewnicy znowu ? więc muszę troche pojeździć żeby znowu się odpowietrzyło troche dziwne kilka razy odkręcałem korek i wszystko było Ok tylko tym razem. Dodam że stan oleju w silniku jest od pół roku taki sam, płyn chłodniczy jest czysty nie ubywa go już (nie wylewa się jakimiś zakamarkami). czy takie ciśnienie w układzie chłodniczym jest normalne ? może powinienem wymienić pompe wodna podczas wymiany paska rozrządu (wymieniałem pasek 3 lata temu) uszczelka pod głowicą chyba nie, przynajmniej jest to nieodczuwalne, nie muli go, zbiera się nieźle po prostu jeździ - Golf 2 1991 1.3 (wielopunkt) - nie wiem może tak ma być, może jestem przewrażliwiony w końcu ten samochód ma już 14 lat :grin:



Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » wt sty 25, 2005 21:23

Ja miałem kiedyś duże ciśnienie w chłodniczym ponieważ zawór zabezpieczający znajdujący się w korku wlewu płynu chłodniczego nie działał. Jak był ciepły i odkręcałem to wybuchał i płyn podskakiwał do góry w zbiorniczku. Po wymianie korka problem zniknął.



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » wt sty 25, 2005 21:38

CHolera, jak się dobrze rozgrzeje to mi tez bulgocze i wręcz wystrzeliwuje jak z fontanny ale tylko jak odkręce korek. Nie wiem czy to normalne, ale wiem jedno, mianowicie. Układ należy odpowietrzać na postoju z odkręconym korkiem.



Awatar użytkownika
Ceki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob paź 23, 2004 17:58
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Ceki » śr sty 26, 2005 14:04

Ten pierwszy korek też miałem czymś zapchany dlatego go wymieniłem, już mi się układ odpowietrzył-grzeje (troche pojeździłem) czyli wszystko wraca do normy :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 321 gości