Strona 1 z 2

[mk3]Puka w filtr powietrza

: pn sie 14, 2006 23:09
autor: Jacenty85
Ludzie oświećcie mnie w końcu...tyle już samochodów miałem ale z żądnym tyle kłopotów co z Golfem...nawet Clio i Escort mniej się psuły.Ja już zgłupiałem-powiedzcie od czego puka mi w filtr powietrza oraz w wydech. Tylko jak jest nagrzany. Jak ma temp ok.70stopni chodzi czysciutko i cichutko.Po prostu po przejażdzce np. 10km zaczyna się trząść puka w filtr i uklad wydechowy.Co za diabli?Prosze o sugestie.Silnik AEX 1.4 na wielopunkcie!z góry wam dziekuje!

: pn sie 14, 2006 23:13
autor: rabbit1
spróbuj ustawić zapłon

: pn sie 14, 2006 23:21
autor: Jacenty85
przejeżdziłem chyba ze 30 kilometrów i ruszałem go o milimetr w każdą stronę i co lipa...nadal puka w każdym możliwym położeniu jak się nagrzeje

: pn sie 14, 2006 23:27
autor: Duber
kolega tak mial i zawory mial do roboty

: pn sie 14, 2006 23:29
autor: emgrala
piotr2 pisze:kolega tak mial i zawory mial do roboty
w tym autku luz na zaworach kasuje popychacz
mocno graja zawory?

[ Dodano: Pon Sie 14, 2006 23:29 ]
a moze czuc paliwo w spalinach?

: pn sie 14, 2006 23:35
autor: Duber
mialem na mysli ze sa powypalane

: pn sie 14, 2006 23:35
autor: emgrala
odlacz sone lambda i zobacz czy przestanie pukac jak nie to moze jeszcze odlacz czujnik temp. plynu bo moze zalewa go

[ Dodano: Pon Sie 14, 2006 23:37 ]
piotr2 pisze:mialem na mysli ze sa powypalane
to wtedy by mowil ze starszny mol jak by byly tak powypalane zeby strzelalo

: pn sie 14, 2006 23:41
autor: Duber
jesli mialby zaplon zle ustawiony to albo w tlumik albo w filtr w zaleznosci czy za pozny czy za wczesny,ale jemu i tu i tu wali.jesli swiece ma ok i kazda dziala bo moze jakas nie chodzi od czasu do czasu i po nazbieraniu sie paliwa pierd..nie.to dlaczego nie moga byc zawory?nie zawsze auto jest mulowate majac nadpalony jeden zawor a przez jeden moze sie tez tak dziec(nie twierdze ze na 100% to zawor ale taka mozliwosc istnieje)

: pn sie 14, 2006 23:50
autor: Jacenty85
No własnie.Tego się obawiałem...czy to nie zawory...powiem wam że od czasu do czasu jeden zacznie pukać. Ale z sondą też sprawdze. Czujnik już drugi wymieniłem z tym że termostat mi troche za wysoką temp trzyma około 95 stopni. Dzieje się to tylko przy rozgrzaniu silnika. Czy myślicie że też to moze być od temperatury????Aha samochód ma moc jak na 1.4 dużą. I właśnie taka ciekawostka wtedy jak się rozgrzeje i zacznie pukać to ma odczuwalnie jescze wiekszego kopa. Paliwa nie czuć w spalinach

: pn sie 14, 2006 23:51
autor: emgrala
piotr2 pisze:?nie zawsze auto jest mulowate majac nadpalony jeden zawor a przez jeden moze sie tez tak dziec(nie twierdze ze na 100% to zawor ale taka mozliwosc istnieje)
pewnie i tak

: pn sie 14, 2006 23:52
autor: Duber
garacy material sie rozszerza moze cos w tym jest.

: pn sie 14, 2006 23:56
autor: Jacenty85
NO dobra ale czy moze być to od za wysokiej temp cieczy?jeśli temp wody podchodzi pod 100 stopnie czy czujnik za mocno nie przyspiesza zaplonu

: pn sie 14, 2006 23:56
autor: emgrala
Jacenty85 pisze:10km zaczyna się trząść
mocno trzesie?

[ Dodano: Pon Sie 14, 2006 23:57 ]
Jacenty85 pisze:NO dobra ale czy moze być to od za wysokiej temp cieczy?jeśli temp wody podchodzi pod 100 stopnie czy czujnik za mocno nie przyspiesza zaplonu
nie przyspiesza

[ Dodano: Pon Sie 14, 2006 23:59 ]
Jacenty85 pisze:Czy myślicie że też to moze być od temperatury????Aha samochód ma moc jak na 1.4 dużą. I właśnie taka ciekawostka wtedy jak się rozgrzeje i zacznie pukać to ma odczuwalnie jescze wiekszego kopa. Paliwa nie czuć w spalinach
jak puka a moc jest ok to zawory odpadaja bo wtedy mol faluje nawet na zimnym
zmien termostat bo temp ma wplyw na mieszanke

: wt sie 15, 2006 00:01
autor: Jacenty85
obroty trzyma równe ale jak się zatrzymasz i trzymasz noge na hamulcu czy na kierownicy to wpdasz w wibracje. Dodam jeszcze ze jak po rozgrzaniu dodam mu mocniej gazu jak stoi to najpierw się zatrzęsie i dopiero wejdzie na oborty. Jak otworzysz drzwi to słyszysz metaliczne stuki w pod autem czyli wydech i pukanie w filtr. Ijeszcze ciekawostka...jak się toczy na luzie trzyma wyższe obroty niż jak się zatrzyma a jak są właczone światła tego objawu nie ma.