Remont zawieszenia z przodu w MK II

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr sty 04, 2006 19:54
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Remont zawieszenia z przodu w MK II

Post autor: Lucas » pn sie 14, 2006 16:52

Witam!

Mam zamiar zrobic remoncik zawieszenia w MK II z przodu. Zakupilem do tej pory:

- amorki na przod (KYB)
- oslony + odboje (SACHS)
- lozyska do amorkow (SWAG)
- koncowki drazkow (DELPHI)
- sworznie wahacza (SWAG)

Czy jeszcze mi czegos brakuje?



Awatar użytkownika
Lucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr sty 04, 2006 19:54
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Lucas » pn sie 14, 2006 22:50

tomcio666 pisze:tak, jeszcze tuleje metalowo-gumowe wahacza oraz jeśli takowy posiadasz to końcówki i gumki stabilizatora ale najpierw sprawdź czy masz stabilizator bo nie wszystkie mają
No wlasnie, tuleje podobno mam dobre i nie wymagaja wymiany, natomiast stabilizatora raczej nie posiadam, ale to sie okaze, jak sie bedzie auto rozbieralo. Dzieki!

P.S. Po takim remoncie powinno sie zrobic geometrie pelna + zbieznosc, dobrze mowie?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pn sie 14, 2006 22:54

Lucas, ja tez to wszystko zmienialem a niemasz pojecia jak potrafi stukac tuleja metalowogumowa ale nie ta pionowo przykrecana tylko pozioma.jak juz tyle robisz pozaluj jeszcze 100zl na kaplet tulei.a lomem tego nie sprawdzisz



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » wt sie 15, 2006 00:08

piotr2, - kolega ma racje tulejki nie sa drogie tansze kupisz za 50zeta <wszystkie> a takie lepsze kolo 100 roznica jest ogromna a jak juz bedziesz mial zawiasy na wierzchu to sobie zrob bo szkoda za chwile znowu je wydzierac



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » wt sie 15, 2006 00:45

piotr2 pisze:ale nie ta pionowo przykrecana
te też potrafią się wyrobić, a lepsze kosztują mniej niż 30 zeta za sztuke także nie jest to kwota nie do przełknięcia.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt sie 15, 2006 00:55

juby, zgadza sie ale polowa ludzi zmienia tylko te poinowe bo golym okiem widac pekniecie a tamta zostawiaja bo niby jest ok.



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » wt sie 15, 2006 10:25

piotr2, ja teraz kupowałem cały komplet, Pionowe są droższe ale mają wpływ na szarpanie samochodem na boki. Pozatym mają spory wpływ na bezpieczeństwo także na tym oszczędzać nie można.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
Lucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr sty 04, 2006 19:54
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Lucas » wt sie 15, 2006 10:55

Dzieki wszystkim za porady! Przy najblizszej okazji zorientuje sie, jak to wyglada cenowo i pewnie sie skusze :)



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt sie 15, 2006 11:02

Lucas, naprawde doplac te pare zloty na tuleje



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt sie 15, 2006 11:10

Lucas, wymienisz juz praktycznie wszystko, szkoda by było zostawić stare tuleje wahacza, wiesz one wzrokowo może i wygladaja OK, ale ze starości mogą juz być wyrobione (podatne na odkształcenie) , dobrze by było za jednym zamachem i je wymienić , potem pełna geometria przedniego zawieszenia i bedziesz miał długo-długo święty spokój i napewno odczujesz róznice w prowadzeniu sie auta ( zwłaszcza w zakrętach).
Pozdrowionka.

[ Dodano: Wto Sie 15, 2006 11:12 ]
P.S. piotr2, Ty chyba nie wyłaczasz komputera hehehe, jeszcze niedawno miałeś 1000 postów na liczniku , a teraz ............. niezły wynik! Pozdro


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Lucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr sty 04, 2006 19:54
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Lucas » wt sie 15, 2006 11:21

No na pewno odczuje roznice po tych wymianach, bo teraz najmniejszy dolek i jak nie pier....nie, to jest swieto :) Juz nie mowiac o drganiach kierownicy :)



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt sie 15, 2006 11:40

homsky, jest dlugi weekend a pogoda umnie do bani leje deszcz.ale jutro do pracy :( i pewnie jakas delegacja na 5 dni(jezdze po polsce)a zaraz bede mial postow jak pojemnosc mego golfa :)



Awatar użytkownika
Lucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: śr sty 04, 2006 19:54
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Lucas » śr sie 16, 2006 17:56

Panowie, dzis zamowilem sobie tuleje SWAG. Koszt calkowity 42 PLN (za 4 tuleje). Mam jeszcze tylko jedno pytanie: jedna tuleja w katalogu wystepowala pod dwoma numerami 191 407 181 BS oraz 191 407 181 ES. Czy wiecie moze, czym sie roznia? Opisy byly identyczne, roznica byla tylko w tych literach na koncu. Cenowo ta BS byla minimalnie drozsza.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 180 gości