Strona 1 z 2

ZMIANA SILNIKA NA VR6

: ndz sie 22, 2004 20:48
autor: KOLUS25
CZEŚĆ CZY MA KTOŚ Z KLUBOWICZÓW GOLFA II Z MOTOREM VR6 ALBO 2000cm 16V CHCE ZMIENIĆ MOTOR ALE NIEWIEM CO CZEBA I OD CZEGO ZACZĄĆ JAK MACIE JAKIES NAMIARY-ADRESY PISZCZIE DZIĘKÓWA

: ndz sie 22, 2004 20:59
autor: ygd
Niestety tutaj raczej nikt nie ma, ogólnie mało w Polsce takich golfików jeździ.

Do swapu na vr6 musisz mieć kompletny silnik z osprzętem, ecu, wiązkami, skrzynią, półośkami, oraz jakimś dolnym mocowaniem od corrado vr6, wypada też zmienić hamulce na conajmniej od 16v, oraz wzmocnić zawiechę (bo vr6 jest ciężki...).

Moim zdaniem lepiej zainwestować w 1.8T, podobne pieniążki w sumie, a silniczek bardziej podatny na modyfikacje, nowocześniejszy, lżejszy...

: ndz sie 22, 2004 21:48
autor: KOLUS25
18 TO JEST TURBO ILE MA KONI

: ndz sie 22, 2004 22:01
autor: ygd
Ja znam trzy wersje: 150, 180 i 225

Re: ZMIANA SILNIKA NA VR6

: pn sie 23, 2004 02:55
autor: kaczor
KOLUS25 pisze:CZEŚĆ CZY MA KTOŚ Z KLUBOWICZÓW GOLFA II Z MOTOREM VR6 ALBO 2000cm 16V CHCE ZMIENIĆ MOTOR ALE NIEWIEM CO CZEBA I OD CZEGO ZACZĄĆ JAK MACIE JAKIES NAMIARY-ADRESY PISZCZIE DZIĘKÓWA
wyłącz capsa najpierw
ja mam już 2.0 16V - dużo taniej wychodzi zarówno w przekładce jak i w eksploatacji , chociaż dla początkujących polecam kupić np rozbitkka od niemców i przekładać wsystko po kolei , bo składając z puzzli można nerwy stracić , chociaż już sie uodporniłem po pół rocznej walce z 1.8 16V wkładanym do caddyego zamiast diesla - wszystko było zbierane osobno , że to zadziałało w końcu to sam byłem w szoku

: pn sie 23, 2004 11:33
autor: cyarnz
ja bym ladowal 1.8T bo to najlepszy silnik jaki VW zrobil :bigok:

: pn sie 23, 2004 12:03
autor: mat.i.tom
eeeee tam VR6 niema jak 2,5 Turbo od porsche hehehe

: pn sie 23, 2004 14:52
autor: KONiu
A ja bym inwestowal w jakiegoś nowoczesnego ropniaka , z gamy vw , były takie 1,9Tdi o mocy 150 kucy :hehe: , z tym że to spory wydatek , to już chyba lepiej poszukać legendy czyli 210km silniczek z mk2 , albo o ile mozliwe do 1,8 16V dodać turbinke , bo chyba własnie tak ten 210 konny potworek był zrobiony , ja tam narazie mam 1,6 i wystarcza (narazie :hehe: ) ale sie bedzie myslalo . I zaczynał bym od wzmocnienia zawiechy , samochodu (zeby sie nie rozpadł , bo coś mi sie wydaje ze te 210 golfy to musialy mieć jakieś wzmocnienia zeby sie nie porozłaziły ) no i wymiany hamulców , bo po co komu vr6 bez hamulców , no chyba że KOLUS25 lubi taką ekstremalną jazde :chytry:

: pn sie 23, 2004 20:22
autor: cyarnz
Spoko MK2 ma dosc mocna konstrukje :bigok: hamulce jak najbardziej bo na 239 niewentylowanej sie jezdzic nie da:)))gwarantuje 3 hamowania ze 180-200 i jest po tarczach :helm:

: sob gru 18, 2004 12:13
autor: mbmc
HI wszystki mja zobiłem Swap na vr6 w seacie ibiza rewelacja poza tym ze mam ciagle problemy z wolnymi obrotami !!!

Jak by ktos chciał to mogo troche popisac o tym jak to weszło i co trzeba przerobic seat ma to do tego ze mocowanie silnika jest to samo co w VW
z tym to raczej niema problemu, bo silniki seat ma tylko vw

Moge wysłać fotki na imeil !!

Pozdrawiam MBmc

: sob gru 18, 2004 22:50
autor: lunatic
Mama

: ndz gru 19, 2004 14:54
autor: hajbus
ktos chciał vr6 ? wejdz na strone ctsdg z dąbrowy górniczej i tam jest kolo o nicku kkkacper miał ostatnio do załatwienia ze wszystkim

: sob gru 25, 2004 17:01
autor: mat.i.tom
Vr6 hmm moze by do tego powrócic :)

: sob gru 25, 2004 18:44
autor: Krzylu
kiedys na zlocie widzialem jak sie scigaja dwie mk2 jeden z silnikiem 1.8t(150ps)drugi VR6(174ps) szly rowno ze startu do mety kilka razy sie scigali i raz ten wygral raz tamten ale byla to kwestia kilku cm
takze osobiscie wolalby 1.8T bo duzo mniej pali tez mozna wyciagnac z niego duzo mocy ale dzwieku VR6 nic nie przebije