ZMIANA SILNIKA NA VR6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ZMIANA SILNIKA NA VR6
CZEŚĆ CZY MA KTOŚ Z KLUBOWICZÓW GOLFA II Z MOTOREM VR6 ALBO 2000cm 16V CHCE ZMIENIĆ MOTOR ALE NIEWIEM CO CZEBA I OD CZEGO ZACZĄĆ JAK MACIE JAKIES NAMIARY-ADRESY PISZCZIE DZIĘKÓWA
- ygd
- Prezes vwgolf.pl

- Posty: 1831
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Niestety tutaj raczej nikt nie ma, ogólnie mało w Polsce takich golfików jeździ.
Do swapu na vr6 musisz mieć kompletny silnik z osprzętem, ecu, wiązkami, skrzynią, półośkami, oraz jakimś dolnym mocowaniem od corrado vr6, wypada też zmienić hamulce na conajmniej od 16v, oraz wzmocnić zawiechę (bo vr6 jest ciężki...).
Moim zdaniem lepiej zainwestować w 1.8T, podobne pieniążki w sumie, a silniczek bardziej podatny na modyfikacje, nowocześniejszy, lżejszy...
Do swapu na vr6 musisz mieć kompletny silnik z osprzętem, ecu, wiązkami, skrzynią, półośkami, oraz jakimś dolnym mocowaniem od corrado vr6, wypada też zmienić hamulce na conajmniej od 16v, oraz wzmocnić zawiechę (bo vr6 jest ciężki...).
Moim zdaniem lepiej zainwestować w 1.8T, podobne pieniążki w sumie, a silniczek bardziej podatny na modyfikacje, nowocześniejszy, lżejszy...
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
-
kaczor
Re: ZMIANA SILNIKA NA VR6
wyłącz capsa najpierwKOLUS25 pisze:CZEŚĆ CZY MA KTOŚ Z KLUBOWICZÓW GOLFA II Z MOTOREM VR6 ALBO 2000cm 16V CHCE ZMIENIĆ MOTOR ALE NIEWIEM CO CZEBA I OD CZEGO ZACZĄĆ JAK MACIE JAKIES NAMIARY-ADRESY PISZCZIE DZIĘKÓWA
ja mam już 2.0 16V - dużo taniej wychodzi zarówno w przekładce jak i w eksploatacji , chociaż dla początkujących polecam kupić np rozbitkka od niemców i przekładać wsystko po kolei , bo składając z puzzli można nerwy stracić , chociaż już sie uodporniłem po pół rocznej walce z 1.8 16V wkładanym do caddyego zamiast diesla - wszystko było zbierane osobno , że to zadziałało w końcu to sam byłem w szoku
eeeee tam VR6 niema jak 2,5 Turbo od porsche hehehe
http://www.vwmk1-garage.pl
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
-
KONiu
A ja bym inwestowal w jakiegoś nowoczesnego ropniaka , z gamy vw , były takie 1,9Tdi o mocy 150 kucy
, z tym że to spory wydatek , to już chyba lepiej poszukać legendy czyli 210km silniczek z mk2 , albo o ile mozliwe do 1,8 16V dodać turbinke , bo chyba własnie tak ten 210 konny potworek był zrobiony , ja tam narazie mam 1,6 i wystarcza (narazie
) ale sie bedzie myslalo . I zaczynał bym od wzmocnienia zawiechy , samochodu (zeby sie nie rozpadł , bo coś mi sie wydaje ze te 210 golfy to musialy mieć jakieś wzmocnienia zeby sie nie porozłaziły ) no i wymiany hamulców , bo po co komu vr6 bez hamulców , no chyba że KOLUS25 lubi taką ekstremalną jazde 
-
mbmc
HI wszystki mja zobiłem Swap na vr6 w seacie ibiza rewelacja poza tym ze mam ciagle problemy z wolnymi obrotami !!!
Jak by ktos chciał to mogo troche popisac o tym jak to weszło i co trzeba przerobic seat ma to do tego ze mocowanie silnika jest to samo co w VW
z tym to raczej niema problemu, bo silniki seat ma tylko vw
Moge wysłać fotki na imeil !!
Pozdrawiam MBmc
Jak by ktos chciał to mogo troche popisac o tym jak to weszło i co trzeba przerobic seat ma to do tego ze mocowanie silnika jest to samo co w VW
z tym to raczej niema problemu, bo silniki seat ma tylko vw
Moge wysłać fotki na imeil !!
Pozdrawiam MBmc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
hajbus
Vr6 hmm moze by do tego powrócic 
http://www.vwmk1-garage.pl
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
kiedys na zlocie widzialem jak sie scigaja dwie mk2 jeden z silnikiem 1.8t(150ps)drugi VR6(174ps) szly rowno ze startu do mety kilka razy sie scigali i raz ten wygral raz tamten ale byla to kwestia kilku cm
takze osobiscie wolalby 1.8T bo duzo mniej pali tez mozna wyciagnac z niego duzo mocy ale dzwieku VR6 nic nie przebije
takze osobiscie wolalby 1.8T bo duzo mniej pali tez mozna wyciagnac z niego duzo mocy ale dzwieku VR6 nic nie przebije
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości


