Strona 1 z 2

co sie z nim dzieje ?? golf mk3

: pt sie 11, 2006 15:11
autor: Majler
witam

chcialem sie was zapytac co moze sie dziac z moim golfem.. otoz problem jest taki... nie jezdzilem nim przez kilka dni... pare minut po odpaleniu, gdy juz wyjechalem na droge zaczalem wyprzedzanie, dodalem gwaltwnie gazu, a tu lipa (golf sie zmulil i dopiero p chwili wszedl na obroty)... wydaje mi sie ze jest duzo slabszy:( po odpaleniu kiedys mial obroty w granicach 1 tys... teraz jest to 0,5 tysiaca... a pozatym mam sportowy wydech i zanim zaczelo sie cos z nim dziac mial ladny basowy dzwiek....teraz po prostu "pierdzi".. nie wiem naprawde co moze byc.. moze mieliscie podobny problem... prosze jaka kolwiek pomoc..

pozdrawiam
Łukasz

: pt sie 11, 2006 21:26
autor: kemizo67
może być to wina silniczka krokowego

: pt sie 11, 2006 21:31
autor: woytasss_81
sprawdz czy jakas kuna czegos nie przegryzła, zdarza sie czasami jak autko troche postoi, czy tam ktos nie mieszka?

: pt sie 11, 2006 21:32
autor: Darcyn
ee raczej swiece bo co by sie moglo w pare dni zrobic z krokowym.... ?

: pt sie 11, 2006 21:33
autor: Mabu
Tez miałem podobny problem ze jak dawałem mu gazu to zaczoł szarpac itp itd wkoncu okazało sie ze poszła cewka ;(

: pt sie 11, 2006 21:54
autor: 007gucio
ja mam podobnie! okazało się, że przepływomierz jest do wymiany!

: pt sie 11, 2006 22:48
autor: snowak
007gucio napisał:
ja mam podobnie! okazało się, że przepływomierz jest do wymiany!
W ABU nie ma przepływki :)

: sob sie 12, 2006 00:26
autor: Majler
zakladalem podobnie, ze bedzie to jedna z tych dwoch rzeczy

1.przeplywomierz
2. swiece

ale raczej stawiam na ktoras swiece...bo przy jezdzie na rowych obrotach, po uderzeniu w pedal gazu strzela w tlumik (czyli nie przepala mieszanki)..jutro wykrece swiece i jej posprawdzam...jak cos to dam znac jakie beda rezultaty...

a co do zwierzatek to nie bylo takiej mozliwosci:P

pozdrawiam
Łukasz

: sob sie 12, 2006 21:30
autor: 007gucio
snowak, to dziwne, bo mechanik powiedział, że NAPEWNO w moim przypadku jest przepływomierz do wymiany! Teraz mnie zagiąłeś!
Świece mam wymienione ale kable nie mają się najlepiej - może to jest przyczyna braku mocy w moim aucie?

Jak wcisne gaz w podłoge to zero mocy, a wystarczy że milimetr podniose pedał gazu do góry i dostaje kopa! - myślisz, że to mogą być kable???

: sob sie 12, 2006 22:01
autor: marek2907
na mój gust to Ci silnik zalewa

: sob sie 12, 2006 22:09
autor: zylo
marek2907 pisze:na mój gust to Ci silnik zalewa
nie możliwe, że zalewa silnik! jest to niemożliwe

: sob sie 12, 2006 22:40
autor: 007gucio
marek2907 pisze:na mój gust to Ci silnik zalewa
ale jak trzymam go na postoju na obrotach to jest ok, tylko gdy jade i to nie zawsze!!!

Re: co sie z nim dzieje ?? golf mk3

: sob sie 12, 2006 23:34
autor: Cefaloid
Majler pisze:pare minut po odpaleniu, gdy juz wyjechalem na droge zaczalem wyprzedzanie, dodalem gwaltwnie gazu, a tu lipa (golf sie zmulil i dopiero p chwili wszedl na obroty)...
Dokładnie tak miałem dawno temu - powodem był mocno upalony palec rozdzielacza zapłonu. Sprawdź układ zapłonowy.

: ndz sie 13, 2006 20:31
autor: snowak
007gucio pisze:snowak, to dziwne, bo mechanik powiedział, że NAPEWNO w moim przypadku jest przepływomierz do wymiany! Teraz mnie zagiąłeś!
Świece mam wymienione ale kable nie mają się najlepiej - może to jest przyczyna braku mocy w moim aucie?

Jak wcisne gaz w podłoge to zero mocy, a wystarczy że milimetr podniose pedał gazu do góry i dostaje kopa! - myślisz, że to mogą być kable???
W ABU NIE MA PRZEPŁYWKI - jest tylko "zwykły" termistor mierzący temperaturę powietrza w dolocie, a nie przepływomierz mierzący masę tego powietrza. Możliwe, że mowiąc "przepływomierz" mechanik miał na myśli właśnie ten czujnik. Czujnik temperatury jest zabudowany w dolnej części modułu wtrysku. Jak mechanior będzie wołał za "przepływkę" powyżej 200 to albo będzie wymieniał całą dolną część wtrysku albo jawnie będzie chciał Cię orżnąć :grrr: . Przepływkę w dolocie bardzo trudno nie zauważyć (w dowolnym silniku) :). Jest to z reguły walcowata łączówka na rurze między obudową filtra powietrza i obudową wtrysku z dochodzącymi do tego walca kilkoma przewodami. Pooglądaj i sam się przekonasz: przepływomierze

A co do muła to przyczyn może być kilka - przebicia na przewodach, palcu rozdzielacza, kopułce lub uwalona cewka. A jeśli chodzi o to, że jak odpuścisz to idzie to jest tak gdyż mieszanka jest wtedy uboższa niż jak but jest w podłodze i zapłon, choc niedomagający daje radę ją przepalić.

Zdemontuj cewkę, przewody, palec i kopułkę. Wszystko dokładnie umyj w benzynce ekstrakcyjnej (a najepiej izopropanolem) i dokładnie wysusz. Wszestkie kontakty elektryczne psiknij czymś do konserwacji styków (np. firmy kontakt chemie, a w ostateczności wd40). Załóż na auto w suchą noc :). Odpal i testuj. Jak mulić będzie dalej to trza zastosować starą poradę z tego forum czyli spryskiwacz z wodą i psikać po elementach układu zapłonowego i szukać sztucznych ogni :) . Lepiej widać w nocy :) . Jeżeli nic nie iskrzy i silnik nie zmienia obrotów to przyczyna mulenia leży gdzie indziej. :grrr:
No i powtarzane na tym forum do znudzenia - podepnij pod VAG'a.