Strona 1 z 2

[mk IV]Obniżanie Golfa

: pt sie 11, 2006 10:53
autor: Koobson
Witam, mam zamiar obniżyć swojego golfa, ale chcialem sie zapytac jak to wyglądo u kolegów z tymże autem.

Jak wiemy, zmorą jest bardzo niski przod samochodu, a dokladniej pokrywa silnika ktora opada nizej niz sam spojler zderzaka.
Jak udalo wam sie uchronic/zniwelowac ten problem podczas obnizenia?

Chcialem moje auto puścić na -35mm - czy to nie jest zbyt wiele? Moze lepiej poprzestac na 'bezpiecznym' -20?

Dzieki za rady i pozdrawiam

: pt sie 11, 2006 12:31
autor: ad.ek
proponuje zawias gwintowany!! Sam sobie wszystko ustawisz do wlasnyh potrzeb. KONI ma teraz fajne promocje. Jesli bys sie zdecydowal na gwint np. taki jak ja mam czyli KW to naprawde wklady(amorki) sa robione przez Koni :)
Ja wyleczylem sie ze springow po zalozeniu ich w poprzednim aucie (bmw e36 coupe).
Nie ma jak gwint:)

: pt sie 11, 2006 12:56
autor: Koobson
....

: pt sie 11, 2006 17:00
autor: ad.ek
to takie polozenie mam przy najwyzej skreconym amorku i jest ok. nie zawadzam o nic, no moze jak zle sie ustawie na podjazd do garazu (ale mam zle wyprofilowany zjazd) :) przy takich springach nawet seryjny amorek opskoczy a ladnie bedzie wygladal od tylu przod bez wiekszych zmian wizualnych:)

: śr sie 16, 2006 14:08
autor: Koobson
...

: śr sie 16, 2006 14:28
autor: Majiic
POniewaz mam inna niz wszyscy metalowa obudowe pod silnikiem jest ona jeszcze nizej zawieszona, dlatego nie moge miec gleby. Nawet na nierownych torach tramwajowych chaczylem. Pozdrawiam

: śr sie 16, 2006 14:38
autor: Boogie
POniewaz mam inna niz wszyscy metalowa obudowe pod silnikiem
Rozumiem, że to jakaś "samoróbka"?

: śr sie 16, 2006 15:05
autor: greg
Boogie pisze:Rozumiem, że to jakaś "samoróbka"?
nie to orginał - mozna dokupić na zamówienie w serwisie nr części dla benzyniaka 1J0 018 930C dla diesla 1J0 018 930B z tym że potrzebne są jeszcze uchwyty (na przód) i odbijaki na tył

: śr sie 16, 2006 15:30
autor: Boogie
Dzięki greg. Przynmierzam się do zakupu takiej osłony przed zimą.

: śr sie 16, 2006 15:33
autor: greg
Boogie, to pamiętaj musisz kupić wszystkie elementy np te uchwyty i odbijaki.

: śr sie 16, 2006 15:36
autor: Boogie
greg pisze:Boogie, to pamiętaj musisz kupić wszystkie elementy np te uchwyty i odbijaki.
No jasne. przeciez wyraźnie napisałeś powyżej.
Jeszcze raz dzięki
:pub: :pub: :pub:

: śr sie 16, 2006 15:49
autor: Bondas
taka metalowa jest tez w org w T4 i spisuje sie rewelacyjnie

: śr sie 16, 2006 22:16
autor: Maćko1979
Ja w goferku mam -40 same spręzynki H&R z seryjnymi amorkami. Fakt jest troche nisko ale po miescie gdzie są "asfalty" jezdzi sie normalnie gorzej jakies dojazdy polne golfa mam od 8 miesiecy a przez sama zime przykrecalem oslone chyba ze 4 razy innych defektóe nie zauważyłem. Pozdro

: czw sie 17, 2006 11:59
autor: centurion079
Majiic pisze:POniewaz mam inna niz wszyscy metalowa obudowe pod silnikiem jest ona jeszcze nizej zawieszona, dlatego nie moge miec gleby. Nawet na nierownych torach tramwajowych chaczylem. Pozdrawiam
Pytanko do Majiic w moim golfie też mam taką metalową osłone pod silnikiem poprzedni właściciel ja zakupił i czy przy wymianie oleju trzeba ją ściągać bo wiem że jest ona troche ciężka czy jest jakiś sposób na wymiane oleju bez odkrecania tej oslony.