[MK 3] vr6 problem z CLIMATRONIKIEM POMOCY!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

slepy78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt lip 04, 2006 13:31
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

[MK 3] vr6 problem z CLIMATRONIKIEM POMOCY!!!!

Post autor: slepy78 » pt sie 11, 2006 10:47

mam problem z klimatyzacja:/ ogolnie chodzi oki. ale jak chce wylaczyc kapresor czyli naciskam guzik econ to mi sie wylacza calkowicie wszystko teraz nie jest zle bo klime urzywam no ale jak przyjdzie zima to na klimce troche nie bardzo jezdzic. nie mam pojecia co jest bo moim zdaniem po nacisnieciu ekon powinien sie wylaczyc kapresor, a chodzic powinien sam wiatrak i nagrzewnica. szukam POMOCY!!!!
Ostatnio zmieniony sob wrz 09, 2006 23:01 przez slepy78, łącznie zmieniany 1 raz.



juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » pt sie 11, 2006 22:31

slepy78 pisze:mam problem z klimatyzacja:/ ogolnie chodzi oki. ale jak chce wylaczyc kapresor czyli naciskam guzik econ to mi sie wylacza calkowicie wszystko teraz nie jest zle bo klime urzywam no ale jak przyjdzie zima to na klimce troche nie bardzo jezdzic. nie mam pojecia co jest bo moim zdaniem po nacisnieciu ekon powinien sie wylaczyc kapresor, a chodzic powinien sam wiatrak i nagrzewnica. szukam POMOCY!!!!
_________________
juz CI pisałem że to jest normalna praca CLIMATRONICA ja tez mam VR6 i tak jest ..tak poprostu działa climatronic i nić tego nie zmieni a jesli Ci to przeszkadza to zmien sobie na manualna klimatyzacje..

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 22:33 ]
kompresor to jedno a wiatrak od nagrzewnicy drugie kompresor słuzy do wymuszenia obiegu substancji chłodzącej i nagrzewnicy a wiatrak po to aby wiało Ci do kabiny ..... :bajer:


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

slepy78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt lip 04, 2006 13:31
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: slepy78 » sob sie 12, 2006 10:14

juniorwwa, hmmmmm mi sie wydaje ze tak nie powinno byc koles ma passata z klimatronikiem i po nacisnieciu guzika econ wylacza sie kapresor a reszta dziala normalnie czyli sam wiatrak i wyswietlacz a mi wszystko sie wylacza



Awatar użytkownika
conrad81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
Lokalizacja: Stargard, PL
Kontakt:

Re: MK III vr6 problem z CLIMATRONIKIEM POMOCY!!!!

Post autor: conrad81 » sob sie 12, 2006 12:55

slepy78 pisze:mam problem z klimatyzacja:/ ogolnie chodzi oki. ale jak chce wylaczyc kapresor czyli naciskam guzik econ to mi sie wylacza calkowicie wszystko teraz nie jest zle bo klime urzywam no ale jak przyjdzie zima to na klimce troche nie bardzo jezdzic. nie mam pojecia co jest bo moim zdaniem po nacisnieciu ekon powinien sie wylaczyc kapresor, a chodzic powinien sam wiatrak i nagrzewnica. szukam POMOCY!!!!
tez mam vrka i tez mam climatronica i wcale tak nie jest
proponuje wpierw podlaczyc vaga i dopiero cos wiecej wyjdzie inaczej chyba nie mamy jak gadac
jak z auto wlaczam na econ to po prostu wlacza sie econ i kompresor sie wylacza zostaje zwykly nawiew tak jest nawet u mojego starego w octavi i w pasacie znajomego jak dalej ktos ma watpliwosci to mam manuala do climatronica


Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)

slepy78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt lip 04, 2006 13:31
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: slepy78 » sob sie 12, 2006 14:08

conrad81, no i tak wlasnie powinno byc. to na vagu to mi wykaze????



Awatar użytkownika
conrad81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
Lokalizacja: Stargard, PL
Kontakt:

Post autor: conrad81 » sob sie 12, 2006 16:45

slepy78 pisze:conrad81, no i tak wlasnie powinno byc. to na vagu to mi wykaze????
climatronic ma jeszcze taki objaw ze po wyrzuceniu błędu mryga całym wyswietlaczem przez kilka sekund wtedy to juz na bank jest jakis blad w pamieci


Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)

slepy78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt lip 04, 2006 13:31
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: slepy78 » sob sie 12, 2006 16:50

conrad81, ale morzna to naprawic czy trza caly sterownik wymienic???? czyli ten panel od climatronika



Awatar użytkownika
conrad81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
Lokalizacja: Stargard, PL
Kontakt:

Post autor: conrad81 » sob sie 12, 2006 18:05

slepy78 pisze:conrad81, ale morzna to naprawic czy trza caly sterownik wymienic???? czyli ten panel od climatronika
ten panelik to tylko guziczki i lcd
a mowilem ze podlaczyc vaga i wtedy cos dalej mozna myslec bez tego no ani rusz przeciez
jak bedzie jakis kod bledu to wtedy mozna dalej kombinowac inaczej to tylko gdybanie bezsensu i tyle


Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)

budzyn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 10:31
Lokalizacja: [NDZ] Działdowo

Post autor: budzyn » ndz sie 13, 2006 22:59

Po naciśnięciu eco powinna wyłączyć się sprężarka i chodzić bez włączonego kompresora. Jeśli chodzi o zimę to są czujniki które włączają klimę przy określonej temperaturze, więc jak będzie temp poniżej 14 st. to czujniki nie uruchomia klimy..



slepy78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt lip 04, 2006 13:31
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: slepy78 » pn sie 21, 2006 15:20

no i niewiem co jest dalej.bylem na VAG-u i nic nie pokazal rece mi opadaja :panna:



juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » wt sie 22, 2006 14:30

u mnie nie ma opcji econ poprostu ustawiam na auto i samo dopsowywuje temperature a jak jest zino na zewnątrz to wyłącza spręzarke u mnie powyżej 24 stropnie na climatronicku tylko grzeje..


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
conrad81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
Lokalizacja: Stargard, PL
Kontakt:

Post autor: conrad81 » czw wrz 07, 2006 01:19

slepy78 pisze:no i niewiem co jest dalej.bylem na VAG-u i nic nie pokazal rece mi opadaja :panna:
ale nic kompletnie zadnej diagnozy? a robiliscie testy vagiem nic nie wyskakuje a łączy sie z nim w ogole? cos sie rypie i to sprawa elektroniki mysle powinno cos byc


Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)

slepy78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: wt lip 04, 2006 13:31
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: slepy78 » pt wrz 08, 2006 09:45

conrad81, vag nic niepokazal ale bede jechal jeszcze raz bo niechcial mi sie polaczyc z silnikiem a doszlem ze od gniazda diagnostycznego jedna wsowka jest rozwalona dlatego chce sprubowac ponownie



juniorwwa
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 02, 2006 20:21
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: juniorwwa » sob wrz 09, 2006 20:36

slepy78 pisze:conrad81, vag nic niepokazal ale bede jechal jeszcze raz bo niechcial mi sie polaczyc z silnikiem a doszlem ze od gniazda diagnostycznego jedna wsowka jest rozwalona dlatego chce sprubowac ponownie

A byłes z tym problemem u STrusia w warsztacie koło dworca kolejowego??


www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam

VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości