Amortyzatory tył...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- martines
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
Amortyzatory tył...
Panowie co kupić a dokładni jakiej marki. Nastawiłem sie na SACHS ale kogo nie słyszę to mi odradza i mówi że Sachs się zpesuł. Odpadaja Delphi, Kayba i inne amortyzatory dla niedzielnych kierowców. Proszę o coś rozsądnego i dobrego.
Ostatnio zmieniony czw wrz 11, 2008 08:27 przez martines, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
z kayabami to przesadzasz, nikt o nich jeszcze źle nie pisał, sam je mam w GTI III na przodzie, co prawda tylko 10 000 ale są ok.martines pisze:Odpadaja Delphi, Kayba i inne amortyzatory dla niedzielnych kierowcó
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
A ja mam takie pytanko. Co potrzebuje by zdjac tylne amo.. Potrzebuje jakies skaplikowane narzedzia??? Wedlug ksiazki trzeba sciagacz do sprzezyny, ale czy da sie to zrobic bez....???
A i czy potrzebuje kanal by wymienic je???
Pozdrawiam
A i czy potrzebuje kanal by wymienic je???
Pozdrawiam
http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
W czwórce to prostsza robota jak w trójce. Ściągacz do tylu niepotrzebny. Jak masz kanał to wymienisz bez odkręcania nawet koła. 3 Sróby górnego mocowania są dostępne od dołu, na dole jedna i masz kolumnę w ręce. Rozkrecasz zmieniasz amorek, skręcasz w odwrotnej kolejności i po robocie. Jak trzeba to gumy odbojniki do zmainy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
- Lokalizacja: Polska
Witam.
Nie chciałem zakładać nowego tematu więc wpisze się tutaj. Otóż mam problem z zawieszeniem. Tył pod obciążeniem lekko siada (ale tak że koła nie chowają się w nadkolu więc chyba jest ok) i jeśli z tyłu siedzą 2 słusznej postury osoby a droga jest nierówna to tyłek skacze na nierównościach jak oszalały (raz stuknąłem w glebe). Byłem dziś na diagnostyce zawieszenia i mechanik twierdzi że w zawieszeniu nie ma luzów a amorki z przodu i z tyłu mają sprawność powyżej 60%. Powiedział też o jakiejś amplitudzie (drgań?), że może być za wysoka i to może być powodem kołysania samochodu. I teraz mam dylemat : amory + sprężyny czy tylko sprężyny lub amory (mechanik twierdzi że tylko amory).
Z góry dziękuję za opinię
Nie chciałem zakładać nowego tematu więc wpisze się tutaj. Otóż mam problem z zawieszeniem. Tył pod obciążeniem lekko siada (ale tak że koła nie chowają się w nadkolu więc chyba jest ok) i jeśli z tyłu siedzą 2 słusznej postury osoby a droga jest nierówna to tyłek skacze na nierównościach jak oszalały (raz stuknąłem w glebe). Byłem dziś na diagnostyce zawieszenia i mechanik twierdzi że w zawieszeniu nie ma luzów a amorki z przodu i z tyłu mają sprawność powyżej 60%. Powiedział też o jakiejś amplitudzie (drgań?), że może być za wysoka i to może być powodem kołysania samochodu. I teraz mam dylemat : amory + sprężyny czy tylko sprężyny lub amory (mechanik twierdzi że tylko amory).
Z góry dziękuję za opinię
-
- Mały gagatek
- Posty: 93
- Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
- Lokalizacja: Polska
Data jego posta 09 Sie 2006 16:46
EDIT: jeśli nie będzie odezwu to założę nowy. Chociaż czytałem już dziś tutaj troszkę i wychodzi na to, że to odbijanie się tyłka spowodowane jest przez amorki ( a dziwne bo sprawność mają 66% i 61%).
EDIT: jeśli nie będzie odezwu to założę nowy. Chociaż czytałem już dziś tutaj troszkę i wychodzi na to, że to odbijanie się tyłka spowodowane jest przez amorki ( a dziwne bo sprawność mają 66% i 61%).
Ostatnio zmieniony śr wrz 10, 2008 17:11 przez zupełnie zielon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
- Lokalizacja: zgorzelec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 339 gości