cowboy, zobacz tu
http://www.msi-motor-service.com/ximages/4051.pdf
wg tego wychodzi że:
7.21903.20 = 1H0 906 627
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic339545-30.html tu masz ciekawy opis - drugi post od góry cyt:" Zawor N75 w tych autach raczej nie pada to nie jest ten maly zawor Pierburga ktory byl w 90 KM 1Z , one padaly nagminnie , zawor N75 w AFN jest wiekszy , ten sam ktory szedl jajko zawor recysrkulacji spalin tyle ze z inna literka na koncu numeru . Przeczysc dobrze WD40 ciegno przy turbinie rozruszaj je recznie zwracajac uwage czy parcuje bez oporu i w calym swoim zakresie przesuwu . Na chwile powinienes miec lepiej , zeby to zrobic dokladnie musisz zdemontowac turbo i przeczyscic je w srodku pzry klapce bypassu. Za chwile oprocz bledu z roznica cisnienia - doregulowana w pzrewodzie dolotowym , pojawia Ci sie jeszcze bledy zbyt duze cienienei w przewodzie dolotowym oraz czujnik cisnieneia doladowania zwarcie do plusa . Jka podepniesz vaga i zrobisz probe drogowa to przekonasz sei ze w wartsciach blokow mierzonych w kanale 10 cisnienei zmierzone jest duzo wieksze od cisnienei wyliczonego prez komputer osiagajac wartosc nawet powyze 2000 , a jak osiganie powyzej 2500 to wyskoczy blad czujnika o ktorym Ci juz pisalem . Zaufaj mi to na 100 % to uszkodzenie, sproboj zrobic jak pisze i napisz ze mam racje. Pozdrawiam " oraz trzeci od dołu cyt: "Zawor do recyrkulacji spalin ma oznaczenie Pierburga 7.21903.70.0 , jezeli masz golfa III to bedzie na nim jeszcze oznaczenie VW o symbolu 1H0 906 627 . Zawor do regulacji cisnienia doladowania bedzie mial odpowiednio numery 7.21903.75.0 oraz 1H0 906 627 A . Zawory te nieznacznie roznia sie od siebie , oprocz parametrow jeszcze wyprowadzenia swoich kroccow co rozwniez obrazuje zdjecie . Mysle ze nie trzeba Koledze objasniac z angielskiego co jest czym . Dodam jeszcze ze powyzsze rysunki sa prawwidlowe tylko dla silnika 110 KM, w 90Km podlazcenia sa inne wynikajace z odwrotnej pracy zaworow starszego typu. Pozdrawiam "
dodatkowo dam ci jeszcze cytat z niemieckiego forum:
Ich hab mal die Ventile zum 2001er ASV raussuchen lassen.
Die Aenderung zw Fgst-Nr 1J-X-999 000 und 1J-Y-000 001 kann ich bestaetigen
1H0 906 627 (AGR Ventil) EUR 83 (schon im 1Z verbaut)
1J0 906 627 (AGR Ventil) EUR 33
1H0 906 627 A (VTG Ventil) EUR 111 (ab AFN)
1J0 906 627 A (VTG Ventil) EUR 33
Interessant ist auch, dass beim AGR-Motor das N75 fuer das Wastegate AUCH mit dieser Fgst-Nr geaendert wurde:
028 906 283 J EUR 32
auf
028 906 283 N EUR 30 (bzw. 028 906 283 P)
1Z, AHU und ALE hatten hier das 028 906 283 F fuer 32 EUR
i
Natürlich: Mein Beispiel Auto: Skoda Octavia MJ 98 MKB ASV 110PS TDI
Bis FGNr 1U-X-208 700: Druckwandler 1H0 906 627A ca. 80€
ab FGNr 1u-x-208 701: Druckwandler N75 1J0 906 627A ca. 30€