mk3 prawidłowy przebieg paska alternatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Alg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 22:15

mk3 prawidłowy przebieg paska alternatora

Post autor: Alg » pn sie 07, 2006 22:55

Cześć

jak w temacie, silnik ABS 1.8 ze wspomaganiem
książka WKŁ jakoś milczy o tym a pojawiły się wątpliwości do tego pasek pasuje w obydwu ułożeniach, tzn nad i pod kołem pompy

z góry dzięki
pozdrawiam Romek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn sie 07, 2006 23:19

pasek ma być nad kołem pompy :hmm:


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

robert-o
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lip 12, 2006 12:55
Lokalizacja: centralna Polska

Post autor: robert-o » wt sie 08, 2006 07:58

Witam
Moim zdaniem pod kołem a nie nad czyli droga paska nr 2 z obrazka.
A tak na marginesie to sprawdz slady na kole pompy. Jezeli masz wzdłuzne paski to sprawa jasna ;-)
Pozdrawiam



Alg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 22:15

Post autor: Alg » wt sie 08, 2006 10:33

Cześć
no to fajnie, teraz to wszystko jasne ;)

miałem "pod", znajomy mechanik, mówi, że "nad". Koło od pompy jest płaskie bez rowków fabrycznych, lepsze opasanie alternatora daje też to ułożenie "nad", ale było odwrotnie.
Jak ma być naprawdę ????????

pozdrawiam
Romek



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sie 08, 2006 10:44

sprawa wygląda tak jezeli jest to pasek wielorowkowy i to koło pasowe tez ma rowki pasek musi iść po rowkach pod i tylko pod pasek ma opasywać do okoła wszystkie koła pasowe

[ Dodano: Wto Sie 08, 2006 10:53 ]
musi byc od dołu poniewaz pompa wirnik jej będzie kręcił się w przeciwną strone a tak nie moze być!!!!!!!!!!!!!



szpak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pn lut 13, 2006 12:21
Lokalizacja: kędzierzyn

Post autor: szpak » wt sie 08, 2006 12:35

a co ile powinno śię wymieniać pasek w golfie III 1.4 bo zaczą mi piszczeć ,i wspomaganie chodzi troche gorzej czy pasek może być tą przyczyną



Alg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 12, 2005 22:15

Post autor: Alg » wt sie 08, 2006 12:35

Witam
Koło od pompy nie ma rowków, mimo to wcześniej tak chodziło.
pompa pompuje bez względu na kierunek obrotów, jest natomiast duża różnica w wydajności(jest to przecież pompa odśrodkowa). Kierunku ułożenia "ślimaka" pompy nie widać bez rozkręcania podstawy alternatora, która go zasłania.
Dlatego też zwracam się z prośbą może ktoś ma jakiś schemat
pozdrawiam
Romek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości