mk3 prawidłowy przebieg paska alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 prawidłowy przebieg paska alternatora
Cześć
jak w temacie, silnik ABS 1.8 ze wspomaganiem
książka WKŁ jakoś milczy o tym a pojawiły się wątpliwości do tego pasek pasuje w obydwu ułożeniach, tzn nad i pod kołem pompy
z góry dzięki
pozdrawiam Romek
jak w temacie, silnik ABS 1.8 ze wspomaganiem
książka WKŁ jakoś milczy o tym a pojawiły się wątpliwości do tego pasek pasuje w obydwu ułożeniach, tzn nad i pod kołem pompy
z góry dzięki
pozdrawiam Romek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
sprawa wygląda tak jezeli jest to pasek wielorowkowy i to koło pasowe tez ma rowki pasek musi iść po rowkach pod i tylko pod pasek ma opasywać do okoła wszystkie koła pasowe
[ Dodano: Wto Sie 08, 2006 10:53 ]
musi byc od dołu poniewaz pompa wirnik jej będzie kręcił się w przeciwną strone a tak nie moze być!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: Wto Sie 08, 2006 10:53 ]
musi byc od dołu poniewaz pompa wirnik jej będzie kręcił się w przeciwną strone a tak nie moze być!!!!!!!!!!!!!
Witam
Koło od pompy nie ma rowków, mimo to wcześniej tak chodziło.
pompa pompuje bez względu na kierunek obrotów, jest natomiast duża różnica w wydajności(jest to przecież pompa odśrodkowa). Kierunku ułożenia "ślimaka" pompy nie widać bez rozkręcania podstawy alternatora, która go zasłania.
Dlatego też zwracam się z prośbą może ktoś ma jakiś schemat
pozdrawiam
Romek
Koło od pompy nie ma rowków, mimo to wcześniej tak chodziło.
pompa pompuje bez względu na kierunek obrotów, jest natomiast duża różnica w wydajności(jest to przecież pompa odśrodkowa). Kierunku ułożenia "ślimaka" pompy nie widać bez rozkręcania podstawy alternatora, która go zasłania.
Dlatego też zwracam się z prośbą może ktoś ma jakiś schemat
pozdrawiam
Romek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości