Strona 1 z 1

Z 4 śrob na 5 srob . [mk2]

: ndz sie 06, 2006 11:24
autor: Brother
Mam taki problem. Bardzo podobaja mi sie felgi od Golfa III GTI 15" .
Obrazek
Obrazek


Tylko niestety one sa na 5 śrob a golf II ma 4 śroby . Jak mozna z 4 srob zrobic 5 :P. Co trzeba wymienic jakie przerobki moze ktos ma jakies doswiadczenie albo jakies linki. Czy woglole sie oplaca czy to nie wyjdzie wiecej niz kupienie felg . Bo jak tak to bede zmuszony szukac innych felg na 4 sroby . A mam zdjecie ze jezdza ludzie w mk2 na 5 srobach czyli da sie to wykonac .
ObrazekObrazek

Pozdrawiam .

: ndz sie 06, 2006 11:27
autor: juby
generalnie można kupić lub zlecić dorobienie dystansów, ale ja bym nie polecał takiego rozwiązania. 2ga opcja, kupujesz piasty przednie z mkIII gti i odpowiednie tarcze, a na tył tarcze na 5 śrób pod taki zacisk jak masz, z tylu gwint jest w tarczach także mniej roboty.

: ndz sie 06, 2006 11:35
autor: ku_bi
tak jak juz tutaj wyzej kolega juz pisal, albo zakup dystansów redukcyjnych z 4 otówrów na 5, albo zmiana piast przednich i tarcz do tego jeszcze dochodzi koszt łozysk + robocizna

: ndz sie 06, 2006 13:26
autor: Paweł Marek
Z tyłu ma bębny. Więc musi kupić nowe na 5 śrób o ile takie są w ogóle.

: ndz sie 06, 2006 13:46
autor: Borys
Paweł Marek pisze:Z tyłu ma bębny. Więc musi kupić nowe na 5 śrób o ile takie są w ogóle.
nie ma takich bębnów

najtansze rozwiaznie to dystanse z przejsciem z 4x100 na 5x100

drugie rozwiazanie drozsze i bardziej pracochłonne to przerzucenie hamulców z GTI,
tu sa potrzebne
zwrotnice z jarzmami i zaciskami, przebuby zewnętrzne, drązki kierownicze, wachacze z koncókami, stabilizator, tarcza, klocki

tył jesli mamy juz tarcze to wymiaa samej tarczy na 5x100

: ndz sie 06, 2006 14:03
autor: Paweł Marek
Znam "wariata" który z tyłu w bębnach nawiercił i nagwintował 5 otwórów obok istniejących czterech. Pod piękne BBS-y. I musiało mu to nieźle wyjść bo jeździł z 5 lat i nic złego się nie stało. Ja bym się bał.

: ndz sie 06, 2006 15:52
autor: Brother
Oj cztajac to widze to to chyba za bardzo nie ma sensu na zbyt duzo koszty sie wpakuje . bede musial szukac jakis innych felg z 4 srubami :(

Dzieki Wam za rozjasnienie sytuacji .
POzdrawiam

: ndz sie 06, 2006 18:47
autor: bongo
Brother pisze:Dzieki Wam za rozjasnienie sytuacji .
No to daj kolegom po punkciku,wypadałoby....

: pn sie 07, 2006 19:57
autor: MAPET
co do dystansow mozna robic przejscowke o ile nei nachodza na siebei otwory..

: pn sie 07, 2006 20:17
autor: barteKKK03
[EDIT]
Juz wszysko wiem :bigok:

: pn sie 07, 2006 20:18
autor: juby
MAPET, z tym nie ma problemu, jedną szpilke daje się dłuższą, przechodzi przez fele i dystans, a reszta klasycznie, fela do dystansu a dystans do piasty. Dla potwierdzenie felga OZ F1 EVO CUP przystosowana do dwóch rozstawów 5x100 i 4x100.
Obrazek

: pn sie 07, 2006 20:31
autor: MAPET
nie no ok jak nachodzi idealnei to moze byc ale ja mowie o inncyh przypadkach gdzie nachodzi tylko kawalkiem.. chyab rysowalem kiedys komus ze sie nei da bodajrze 4x100 na 5x120..