Strona 1 z 1

[mkII] problemy z obrotami

: ndz sty 23, 2005 22:04
autor: qwertunia
drobny problemik z obrotami - kobieta prosi o pomoc :grin:
Od pewnego czasu pojawia sie w moim sprzecie (jetta II 1,6 gaźnik cholera wie jaki) - odpala tak sobie, własciwie nie odpala, musze go podniesc gazem wtedy załapie, poszarpie chwile i stabilizuje sie. Ale to da sie przeżyć. Większy problem obrotami na średnio rozgrzanym silniku (ssanie wyłaczone) zaczynają mi spadac obroty i silnik gaśnie. Właściwie dzieje sie to podczas hamowania i na jałowym. Zgasnie mi tak kilkanaście razy i potem już wszystko jest ok. "Swirowanie" kończy sie czasem po 3 minutach, najczęsicej jednak po ok. 20. Regulacja i czyszczenie gaźnika nie pomogła za wiele, przewody wys.nap.sprawdzone - teoretycznie sa ok. Byłam w dwóch wartsztach mechanicznych, w elektrycznym i dalej bez zmian. Czy to, ze jestem kobietą znaczy ze mam płacic za pseudonaprawe? :grrr: pomóżcie błagam :blush:

p.s. zdaje sie, ze cieknie mi pompa paliwowa - czy to moze jakos wpływac na powyzsze średnio przyjemne zachowanie auta?

jak mi...

: ndz sty 23, 2005 22:06
autor: qwertunia
jak mi nikt nie odpisze, to ide sie pociąc - juz nie mam siły - dwa miesiące walki z cholera wie czym

jak mi...

: ndz sty 23, 2005 22:13
autor: qwertunia
jak mi nikt nie odpisze, to ide sie pociąc - juz nie mam siły - dwa miesiące walki z cholera wie czym

: ndz sty 23, 2005 22:16
autor: 79Adam79
Witam

Poszukaj na forum-opcja szukaj i wpisz gaźnik 2e2 lub 2e lub 2ee, jeśli numer silnika zaczyna się literami PN to masz gaźnik sterowany elektronicznie(większość ludu twierdzi, że to największy badziew), ale trochę ludu na tym forum już sobie z tym gaźniczkiem poradziło
ps. sam posiadam gaźnik 2ee i też obroty spadają i gaśnie ale mam również instalację gazową i na tej silnik bardzo dobrze pracuje,a benzynki tylko w zimę używam do uruchomienia silnika (gdy zimny silnik to jeszcze jako tako na benzynie pracuje)
życze powodzenia-można też zawsze na wtrysk przerobić silnik

: ndz sty 23, 2005 22:30
autor: qwertunia
dzięki za odp, własnie namierzyłam i to co posiadam to jest 2e2, ale rzeczywiscie zastanwiam sie nad przeróbką na wtrysk...tylko jakie koszty się z tym wiążą, czy nie prościej kupić gaznik..chocby jakis z "rozbiórki"

: ndz sty 23, 2005 22:34
autor: 79Adam79
poszukaj na forum-dużo było na ten temat, 2e2 to pół biedy przynajmniej elektronika odpada

: wt sty 25, 2005 22:37
autor: peterek6
a mam pytanie jeżeli to samo się dzieje na gazie i na benzynie mam jette 1.6 i tak samo obroty mi szaleją to znaczy jak odpale na zimnym silniku to muszę go gazować żeby nie zgasł a jak się nagrzeje to i tak gaśnie na benzynie czy na gazie tak samo gaśnie

: śr sty 26, 2005 00:18
autor: qwertunia
u mnie dzis stwierdzili, że walnięty jest siłownik przy gaźniku....może warto pod tym kątem popatrzec

: sob sty 29, 2005 21:30
autor: ryu
na 90% winny jest siłownik ssania- taki sam jest w Favoritce i w sklepie skody płaciłem za niego 95 zł- wymiana 20

: pn sty 31, 2005 00:54
autor: marceliii
Tak a propo:
qwertunia tylko sie nie tnij bo szkoda ładnych kobiet,a jeżdżące goferami tokowymi można nazwać.
:)