[mkII] problemy z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

qwertunia

[mkII] problemy z obrotami

Post autor: qwertunia » ndz sty 23, 2005 22:04

drobny problemik z obrotami - kobieta prosi o pomoc :grin:
Od pewnego czasu pojawia sie w moim sprzecie (jetta II 1,6 gaźnik cholera wie jaki) - odpala tak sobie, własciwie nie odpala, musze go podniesc gazem wtedy załapie, poszarpie chwile i stabilizuje sie. Ale to da sie przeżyć. Większy problem obrotami na średnio rozgrzanym silniku (ssanie wyłaczone) zaczynają mi spadac obroty i silnik gaśnie. Właściwie dzieje sie to podczas hamowania i na jałowym. Zgasnie mi tak kilkanaście razy i potem już wszystko jest ok. "Swirowanie" kończy sie czasem po 3 minutach, najczęsicej jednak po ok. 20. Regulacja i czyszczenie gaźnika nie pomogła za wiele, przewody wys.nap.sprawdzone - teoretycznie sa ok. Byłam w dwóch wartsztach mechanicznych, w elektrycznym i dalej bez zmian. Czy to, ze jestem kobietą znaczy ze mam płacic za pseudonaprawe? :grrr: pomóżcie błagam :blush:

p.s. zdaje sie, ze cieknie mi pompa paliwowa - czy to moze jakos wpływac na powyzsze średnio przyjemne zachowanie auta?



qwertunia

jak mi...

Post autor: qwertunia » ndz sty 23, 2005 22:06

jak mi nikt nie odpisze, to ide sie pociąc - juz nie mam siły - dwa miesiące walki z cholera wie czym



qwertunia

jak mi...

Post autor: qwertunia » ndz sty 23, 2005 22:13

jak mi nikt nie odpisze, to ide sie pociąc - juz nie mam siły - dwa miesiące walki z cholera wie czym



79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » ndz sty 23, 2005 22:16

Witam

Poszukaj na forum-opcja szukaj i wpisz gaźnik 2e2 lub 2e lub 2ee, jeśli numer silnika zaczyna się literami PN to masz gaźnik sterowany elektronicznie(większość ludu twierdzi, że to największy badziew), ale trochę ludu na tym forum już sobie z tym gaźniczkiem poradziło
ps. sam posiadam gaźnik 2ee i też obroty spadają i gaśnie ale mam również instalację gazową i na tej silnik bardzo dobrze pracuje,a benzynki tylko w zimę używam do uruchomienia silnika (gdy zimny silnik to jeszcze jako tako na benzynie pracuje)
życze powodzenia-można też zawsze na wtrysk przerobić silnik



qwertunia

Post autor: qwertunia » ndz sty 23, 2005 22:30

dzięki za odp, własnie namierzyłam i to co posiadam to jest 2e2, ale rzeczywiscie zastanwiam sie nad przeróbką na wtrysk...tylko jakie koszty się z tym wiążą, czy nie prościej kupić gaznik..chocby jakis z "rozbiórki"



79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » ndz sty 23, 2005 22:34

poszukaj na forum-dużo było na ten temat, 2e2 to pół biedy przynajmniej elektronika odpada



peterek6

Post autor: peterek6 » wt sty 25, 2005 22:37

a mam pytanie jeżeli to samo się dzieje na gazie i na benzynie mam jette 1.6 i tak samo obroty mi szaleją to znaczy jak odpale na zimnym silniku to muszę go gazować żeby nie zgasł a jak się nagrzeje to i tak gaśnie na benzynie czy na gazie tak samo gaśnie



qwertunia

Post autor: qwertunia » śr sty 26, 2005 00:18

u mnie dzis stwierdzili, że walnięty jest siłownik przy gaźniku....może warto pod tym kątem popatrzec



ryu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 26, 2005 16:58
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: ryu » sob sty 29, 2005 21:30

na 90% winny jest siłownik ssania- taki sam jest w Favoritce i w sklepie skody płaciłem za niego 95 zł- wymiana 20



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pn sty 31, 2005 00:54

Tak a propo:
qwertunia tylko sie nie tnij bo szkoda ładnych kobiet,a jeżdżące goferami tokowymi można nazwać.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości