Czy trzeba robic zbieżność MK3 ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Czy trzeba robic zbieżność MK3 ???

Post autor: Igor1 » pt sie 04, 2006 19:26

Wymieniam w swoim autku sworzeń na jednym z wahaczy, bo ostatnio zaczął stukać na dołach, zbieżność i kąty mam przed wymianom bardzo dobre, czy po wymianie 1 sworznia muszę robić zbieżność???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 04, 2006 19:34

Trzeba będzie sprawdzić, kąty też jeśli chodzi o sworzeń zwrotnicy, a jeśli chodzi ci o tuleje na wachaczu to mniej koniecznie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt sie 04, 2006 19:40

No ale tylko wymienie sworzeń zobaczę jak będzie. Bo mam już dosyć robienia zbieżności nikt nie może mi jej dobrze ustawić ustawi ok kierownica prosta jadę a tu w lewo krece i 1obrót i max a w prawo 2,5 obrotu *#cenzura#*, pojechałem poprawili w lewo 1,5 obr w prawo 2, po jakimś czasie zobaczyłem ze jak na maxa skręce w prawo to drążek dotyka do felgi w lewo nie . Nie mam już sily. Może ktoś wie ile w ASO kosztuje ustawienie zbieżności???. Wydaje mi się że trzeba ustawić żeby w lewo i prawo było podobnie i przełożyć kierownicę do prostego bo tak nic już nie da-co sądzicie???



Awatar użytkownika
bambi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 17:51
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bambi » pt sie 04, 2006 19:46

bambi pisze:Wysłany: Wczoraj 0:30
witam tak szczerze ale sie nie czepiajac musisz miec cala zawieche ok lacznie z felgami (proste) i cisnieniem jednakowym i 3/4 baku albo jakos tak w karzdym razie ja bylem w stacij obslugi VW audi oni zajeli sie autkiem co trzeba bylo zrobic to zrobili koszt 80.zl lacznie z ustawieniem (pelna geometria - katy, wyprzedzenie itp itd) i wydrukiem jak bylo przed a jak jest teraz koszt tylko 80zl



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 04, 2006 19:48

Niechże ci to lepszy mechanik ustawi jak ma być na środku czyli na obu drążkach kierowniczych niech zbieżność robi a nie tylko na jednym, a potem ustawisz sobie kierownicę jak należy żeby była poziomo przy jeździe na wprost.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt sie 04, 2006 19:52

a nie tylko na jednym
niby własnie tak zalecają w książce serwisowej ale moim zdaniem również nie ma co się pier(wiecie co) i ustawiac na obu drążkach w momencie gdy kierownica ustawiona jest w pozycji idealnie prostej (to tez wazne bo sam sie na tym przejechałem).


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 04, 2006 20:03

djtom pisze:ale moim zdaniem również nie ma co się pier(wiecie co)
zgadzam się tylko że Igor1 już ma przez "speców" spartolone skoro drążek do felgi mu dochodzi.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt sie 04, 2006 20:03

ale ustawi kierownice na wprost i pokreci dwoma ale ja chce zeby w obie strony było tak samo wiec i tak jest to metoda prób i błedów bo ile ma pokrecić lewą i prawą żeby było dobrze nie wiedząc jaki jest stan faktyczny. Chyba za każdym razem w moim przypadku musi iśc do kierownicy i sprawdzać- bo w prawo tak skrecam ze tre końcówką o felgę kierownica prosta i nie ściąga



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt sie 04, 2006 20:05

no to musi poszukać innych "speców" ;) mi sie udało, Stacja Kontroli (taka przez duże S) wzięła 100 i nie zrobiła nic a gosciu z warsztatem w garażyku ustawił na lampach stroboskopowych za 20 :bigok: I nie wierze w to ze tylko "poprawił" po ASO :)


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
bambi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 17:51
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bambi » pt sie 04, 2006 20:05

mam pytanie do IGORA 1 ile dales specom za ta robote



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 04, 2006 20:07

Igor1 pisze:Chyba za każdym razem w moim przypadku musi iśc do kierownicy i sprawdzać-

nie nie. Najpierw prawidłowo mają drążki wystawać po obu stronach maglownicy ( dane są w każdej serwisówce). Potem dokładna zbieżność. A na końcu ustawienie kierownicy (trzeba ją ściągnąć z wieloklinu i ustawić jak należy żeby była poziomo w jeździe na wprost). I tylko tą ostatnią czynność robi sie drogą prób i błędów.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt sie 04, 2006 20:08

Słuchaj byłem u 2 i dałem 80 zł tylko ich :grrr: mogę im :green_fuck: byłem u każdego 2 razy poprawiać przed wymianą końcówek miałęm git potem wszystko pochrzanili u mnie już wszystko objechałęm zostało mi tylko ASO chyba że ktoś wie kto mi to w Szczecinie dobrze zrobi. Wole dać wiecej i mieć to z głowy co sądzicie jechac do ASO???? bo już nie mam sił. Chyba że sami pedofile w sosunku do vw pracują w tych zakłądach wiec w myśl nowych zasad należy im się stryczek-Chyba napisze do Ziobro :grin:

[ Dodano: Pią Sie 04, 2006 20:15 ]
Więc co mam powiedzieć jak pojadę ponownie :grrr: :crazy: robić zbieżność żeby wreście to ktoś zrozumiał o co mi chodzi i zrobił dobrze????



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 04, 2006 20:16

Współczuję. Jednak udało mi się jeszcze na takich partaczy nie trafić. W końcu to podstawowa robota z układem kierowniczym. To chyba trzeba kupić serwisówkę i takiemu "specowi" pokazać na obrazku co ma robić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » pt sie 04, 2006 20:21

To jak myślicie może w ASO zrozumieją o co mi chodzi, chyba że się mylę. Chyba nic innego mi nie zostaje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 320 gości