Posiadam golfa2 z silnikiem 1.8RV mam problemy z obrotami!
: ndz sty 23, 2005 14:35
na wolnych obrotach mój silnik pracuje nierówno! jak temu zaradzić! prosze o pomoć!

Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Cześc dzięki za podpowiedź ale to już przerabiałem! tak mi powiedzili w gazowni jak mu gaz zakładałem żeby go przemyć ale nie pomogło więc sie wkurzyłem i pojechałem do serwisu i gośc mi powiedział co może być i chyba będzie to tylko nie wiem czy da mi sie zlaleść zamiennik!teraz uważaj jak to sie nawywacarrot pisze:Sprawdź kopułkę, kable i świece, to po pierwsze
Sprawdź też zawór wolnych obrotów (ten walec nad pokrywą zaworów), po przekręceniu kluczyka powinien brzęczeć, jeśli się zapiekł, co się dość często zdarza po trzeba go dokładnie przemyć benzyną (lub izopropylenem), niestety jest nierozbieralny
Pzd
Witam!a tego to nie wiem czy był montowany ale ja tej wersji nie mam poprostu to jest auto ściągnięte z kanady a składane w meksyku silnik 1.8 jak napisałem tylko na wielopunktowym wtrysku i ten wtrysk jakoś sie tam nazywa ale nie zaprzątałem sobie głowy tym bo jak pisałem mam inny problem mały ale wkurzający:-) silnik podobno ma 98km i co tam jeszcze klime dołozyli a tak wogóle to różni sie tym że ma światła od jetty pozycje razem z kierunkiem w zderzaku i inny kierunek podłóżny pasek na nadkolu, inaczej sie troche tylne światła świecą tak jak tu sobie niektóży mostkują przeciwmgłowe ze stopem tylko że u mnie jeszcze pozycja dochodzi a i jak narazie zrobiłem już na nim 260tyś i śmiga!! nie ma to tamto:-)pozdro!Michael G60 pisze:RV był podobno montowany w GT Usa? Czy masz taką wersję?
Czyli wersja USA. Tak ogólnie określam wersje na rynkach : USA, Kanady, Meksyku.Dziadek_G2 pisze:Witam!a tego to nie wiem czy był montowany ale ja tej wersji nie mam poprostu to jest auto ściągnięte z kanady a składane w meksyku silnik 1.8 jak napisałem tylko na wielopunktowym wtrysku i ten wtrysk jakoś sie tam nazywa ale nie zaprzątałem sobie głowy tym bo jak pisałem mam inny problem mały ale wkurzający:-) silnik podobno ma 98km i co tam jeszcze klime dołozyli a tak wogóle to różni sie tym że ma światła od jetty pozycje razem z kierunkiem w zderzaku i inny kierunek podłóżny pasek na nadkolu, inaczej sie troche tylne światła świecą tak jak tu sobie niektóży mostkują przeciwmgłowe ze stopem tylko że u mnie jeszcze pozycja dochodzi a i jak narazie zrobiłem już na nim 260tyś i śmiga!! nie ma to tamto:-)pozdro!Michael G60 pisze:RV był podobno montowany w GT Usa? Czy masz taką wersję?
carrot pisze:Witaj
Nie napisałeś od razu, że auto ma gaz, a to wyjaśnia wszystko. Po wystrzale gazu krzywi się oś przepływomierza (ten aluminiowy podzespół na obudowie filtra powietrza), klapa spiętrzająca się zacina i auto wariuje.
Nie da się wymienić potencjometra w przepływomierzu, trzeba wymienić cały.
Mam takie samo auto jak Twoje, z tym, że zmieniłem silnik na PB (112km), starego RV nie opłacało się naprawiać (brał 2l oleju na 100 km)
Silnik RV jest na wtrysku Digifant II z sondą lambda i katalizatorem.
Przednie światła przerobiłem na normalne, europejskie, poprzez zmianę pasa przedniego (80zł), atrapy z dodatkowymi światłami (120zł) i samych lamp (40zł/szt). Od kierunkowskazów przednich i bocznych odłączyłem kable świateł pozycyjnych i podłączyłem je do żarówek w reflektorach.
Pzd
tak dokładnie to ten model szerokie zderzaki i plastokowe półnadkola!Michael G60 pisze:Czyli wersja USA. Tak ogólnie określam wersje na rynkach : USA, Kanady, Meksyku.Dziadek_G2 pisze:Witam!a tego to nie wiem czy był montowany ale ja tej wersji nie mam poprostu to jest auto ściągnięte z kanady a składane w meksyku silnik 1.8 jak napisałem tylko na wielopunktowym wtrysku i ten wtrysk jakoś sie tam nazywa ale nie zaprzątałem sobie głowy tym bo jak pisałem mam inny problem mały ale wkurzający:-) silnik podobno ma 98km i co tam jeszcze klime dołozyli a tak wogóle to różni sie tym że ma światła od jetty pozycje razem z kierunkiem w zderzaku i inny kierunek podłóżny pasek na nadkolu, inaczej sie troche tylne światła świecą tak jak tu sobie niektóży mostkują przeciwmgłowe ze stopem tylko że u mnie jeszcze pozycja dochodzi a i jak narazie zrobiłem już na nim 260tyś i śmiga!! nie ma to tamto:-)pozdro!Michael G60 pisze:RV był podobno montowany w GT Usa? Czy masz taką wersję?
Kierunki na błotnikach szerokie? I przód od Jety?