Strona 1 z 1
[mk3] RUDA zawansowana<< pod gumą od wlewu paliwa :/
: śr sie 02, 2006 16:27
autor: r5badkiller
Witam
otóż przed chwilą sprawdzałem pod korkiem wlewu paliwa pod gumą jak sie ruda ma no i sie okazało ze bardzo dobrze
otóż jest strasznie przegnite szczególnie na dole pod tą gumową uszczelką. I moje pytanie czym najszybciej ją powstrzymac i jak ta gume wyciągnąć(próboałem i nie chciała wylesc hyba przez wężyk) jakies propozycje? bo jak na to pacze to mi sie serce kraja
: śr sie 02, 2006 17:24
autor: gitfunfel
Jak gumę ściągnąć w mk3 nie wiem. Ja w mk2 użyłem po prostu więcej siły i zlazła.
A zgniliznę całą wydrapałem, braki uzupełniłem żywicą epoksydową, potem hammerite (jako podkład
) i na koniec pędzelek i farba do zaprawek.
: śr sie 02, 2006 17:31
autor: misiek
do powstrzymania rdzy po uprzednim jej wydrapaniu jest Cortanin lub podobny środek (dostępny w sklepach moto lub lakierniczych), malujesz tym środkiem rdzawe miejsca, zostawiasz na 3 dni (by dostało fioletowoczarnego koloru) i potem normalna droga trzeba zabezpieczyć miejsce zaatakowane farbą antykorozyjną i kolorkiem pokryć
Re: [mk3] RUDA zawansowana<< pod gumą od wlewu paliwa
: śr sie 02, 2006 19:37
autor: Cefaloid
r5badkiller pisze:Witam
otóż przed chwilą sprawdzałem pod korkiem wlewu paliwa pod gumą jak sie ruda ma no i sie okazało ze bardzo dobrze
otóż jest strasznie przegnite szczególnie na dole pod tą gumową uszczelką. I moje pytanie czym najszybciej ją powstrzymac i jak ta gume wyciągnąć(próboałem i nie chciała wylesc hyba przez wężyk) jakies propozycje? bo jak na to pacze to mi sie serce kraja
1. Odkręć korek paliwa,
2. Wyjmij stalowy ring który jest wewnątrz gumy otaczającej korek i ma za zadanie powstrzymac wyjęcie gumy
3. Wyjąć gumę
PS. Nad korkiem wlewu i nad rurą do baku spodziewaj się ok. 1 kg błota i piachu. Zabezpiecz się przed wpadnięciem tego do baku.
: śr sie 02, 2006 19:42
autor: Paweł Marek
Ja w tym miejscu miałem pierwszą perforację w Vento, też u dołu, w miejscu zgrzewu i poszło oczywiście na wylot do nadkola. Było tak paskudnie że musiałem zrobić od strony koła łatę z żywicy, od zewnątrz wkleiłem taki półksiężyz z ocynkowanej blachy żeby odtworzyć okrągłość otworu, potem trochę szpachli elastycznej jakiejś do podwozia i jest git 3 lata.
: czw sie 03, 2006 12:14
autor: ck
wyczyść z rdzy ile się da,odtłuść i na to magiczny srodek do rdzy RC900 firmy pyrmo i po 6 godzinach na to minie lub druga warstwę RC900 i jeśli chcesz przejedź farbą.Ja teraz robiłem błotniki z przodu i zapodałem mu własnie RC900 które tworzy taką jakby warstwę ochronną i swieci sie jak szkło.Wcześniej bawiłem sie Cortaninem i efekt był taki,ze jak pomalowałem na nim farba to mi to wszystko zeszło, a po jakimś czasie wyszły wieksze bomble,czyli kicha.
: czw sie 03, 2006 13:03
autor: misiek
ck pisze:Wcześniej bawiłem sie Cortaninem i efekt był taki,ze jak pomalowałem na nim farba to mi to wszystko zeszło, a po jakimś czasie wyszły wieksze bomble,czyli kicha.
jezeli robiłeś to takim samym sposobem ja to opisałeś wyzej to normalne ze Ci kicha wyszła
: czw sie 03, 2006 13:15
autor: r5badkiller
witam
dzis sie za to zabrałem i wyczysciłem ale jak robiłem wykopaliska
w tej zemi, piachu jaki tam był nad korkiem natknołem sie na jakis przewód oczywista przegnity i tak se dynda
od czego on moze byc??
: czw sie 03, 2006 13:23
autor: misiek
r5badkiller pisze:sie na jakis przewód oczywista przegnity i tak se dynda od czego on moze byc??
to jest uziemienie wlewu - powoduje to odprowadzenie ładunków elektrostatycznych
: czw sie 03, 2006 13:24
autor: ck
misiek10111 pisze:jezeli robiłeś to takim samym sposobem ja to opisałeś wyzej to normalne ze Ci kicha wyszła
a niby jak to należało by zrobić?6 godzin wystarczy,żeby mozna było połozyć minię czy cokolwiek na RC900.Zanim połozyłem cos po Cortaninie odczekałem tydzień a bombowce wyszły po nim wieksze jak były
: czw sie 03, 2006 13:41
autor: misiek
ck pisze:Zanim połozyłem cos po Cortaninie odczekałem tydzień a bombowce wyszły po nim wieksze jak były
za długo czekałeś góra 3 dni, cortanin zostawiony na długo bez póżniejszego zabezpieczenie traci swoje właściwości i nawet jeżeli nie pada deszcz to blacha zacznie znowu rdzewieć (od wilgoci w powietrzu)
: czw sie 03, 2006 13:54
autor: ck
misiek10111 pisze:za długo czekałeś góra 3 dni, cortanin zostawiony na długo bez póżniejszego zabezpieczenie traci swoje właściwości i nawet jeżeli nie pada deszcz to blacha zacznie znowu rdzewieć (od wilgoci w powietrzu)
Natomiast z RC900 jest inaczej bo po nałozeniu można tak jeździć i nic sie temu nie dzieje,bo od razu widać jak reaguje z rdzą i tworzy ochronna warstwę.W moim przypadku połozyłem minie dopiero po ok.10dniach.Upłynęło troche czasu i jak narazie wszysto sie trzyma i nie bombelkuje.
: czw sie 03, 2006 14:07
autor: misiek
ck pisze:W moim przypadku połozyłem minie dopiero po ok.10dniach.Upłynęło troche czasu i jak narazie wszysto sie trzyma i nie bombelkuje.
ok zgodzę sie z tym, ale nie krytykuj czegoś czego nie umiałeś dobrze wykorzystać
: czw sie 03, 2006 14:16
autor: ck
misiek10111 pisze:ok zgodzę sie z tym, ale nie krytykuj czegoś czego nie umiałeś dobrze wykorzystać
Zastosowałem sie do "wyczerpującej" instrukcji obsługi widniejącej na obu produktach i jakoś RC900 podziałało lepiej.