Strona 1 z 2

[mk2] hmmm znowu ten je........ golf:/

: pn lip 31, 2006 21:36
autor: shootm4n
juz niemam sily do tego zloma :/ wszystko bylo w porzadeczku gdy nagle zacza cholernie kopcic bialym dymem z rury co to moze byc?

: pn lip 31, 2006 21:49
autor: stonefree
Rozumiem,ze silnik pracuje normalnie? (przynajmniej w miarę? )Wykręć świece i porównaj ich kolor.Sprawdź czy ubywa płynu chłodniczego.Jeżeli tak,to może byc walnięta uszczelka głowicy,ale wtedy zaraz po zapaleniu powinny sie ze zbiorniczka wydobywać bąbelki.Jeżeli nie, to (tylko niewiem czy w 1,8 jest ) może cieknie płyn przez uszczelkę podgrzewanego kolektora ssącego?Hmmm?

: pn lip 31, 2006 21:54
autor: shootm4n
stonefree pisze:Jeżeli nie, to (tylko niewiem czy w 1,8 jest ) może cieknie płyn przez uszczelkę podgrzewanego kolektora ssącego?Hmmm?


[ Dodano: 31 Lip 2006 21:55 ]
tak silnik pracuje normalnie plynu nie ubywa a to niewiem czy jest umnie :/ nawet niewiem gdzie to jest:/

[ Dodano: 31 Lip 2006 21:59 ]
a jesli tak sie dzieje a silnik pracuje rowno moge tak jechac czy cos sie stanie? chce tylko dojechac do warsztatu ale niewiem czy nie spierpapier czegos wiecej:/

: pn lip 31, 2006 23:45
autor: TAZ
Dojedziesz do mechanika spokojnie. Może zatankowałeś lipne paliwo ??

: wt sie 01, 2006 01:43
autor: shootm4n
hmmm paliwo hmmmm nie sadze(ale faktycznie 3 minuty wczesniej tankowalem) tankuje tam zawsze i do golfa i do malucha a pozatym nie sadze zeby az tak bardzo kopcil rozumie jakis tam bialy dymek ale on kopci bardzo mocno a stalo to sie po porzadnym przygazowaniu ale nie sadze zeby to byla uszczelka pod glowica ( byla wymieniana) pozatym pali normalnie i na obroty wchodzi elegancko

: wt sie 01, 2006 06:42
autor: dawidm59
Ja miałem taki problem na samym początku jak kupiłem golfa II. Jak sie okazało nie spalał całej benzyny. Znajomy poradził mi bym wymienił świece no i pomogło nie ma już białego dymy. Ale ja na wszelki wypadek wymieniłem również przewody ww.

: wt sie 01, 2006 12:38
autor: TAZ
shootm4n pisze:hmmm paliwo hmmmm nie sadze(ale faktycznie 3 minuty wczesniej tankowalem) tankuje tam zawsze i do golfa i do malucha a pozatym nie sadze zeby az tak bardzo kopcil rozumie jakis tam bialy dymek ale on kopci bardzo mocno a stalo to sie po porzadnym przygazowaniu ale nie sadze zeby to byla uszczelka pod glowica ( byla wymieniana) pozatym pali normalnie i na obroty wchodzi elegancko
Mogła uszczelka być źle dociśnięta lub krzywa głowica jest. Zazwyczaj jak tak się dzieje po przegazowaniu to uszczelke trafia.

: wt sie 01, 2006 13:00
autor: czyś
Nawiązując do tego co Taz - była wymieniana uszczelka. A planowanie głowicy było zrobione? Jeśli nie, to często uszczelki szlag trafia nagle, po przejechaniu 1000-5000 km (tj. po utwardzeniu uszczelki), przy pierwszym większym obciążeniu silnika - puszcza w miejscu największego zagłębienia dolnej powierzchni głowicy, gdzie docisk głowicy do kadłuba jest najmniejszy.

: wt sie 01, 2006 13:01
autor: greg
TAZ pisze:Mogła uszczelka być źle dociśnięta lub krzywa głowica jest. Zazwyczaj jak tak się dzieje po przegazowaniu to uszczelke trafia
ale w takim przypadku miałby ubytek płynu + słodkawy zapach spalin

: wt sie 01, 2006 15:54
autor: shootm4n
czyś pisze:A planowanie głowicy było zrobione?
tak bylo zrobione
greg pisze:ale w takim przypadku miałby ubytek płynu
niema ubytku poziom ten sam nadal
greg pisze:słodkawy zapach spalin
hmmmmm raczej nie przynajmniej ja nie czuje no ale nic czekam na kumpla z lublinem i choluje na warsztat i chyba bedzie remoncik moze ktos wie ile moze to kosztowac mniejwiecej zebym wiedzial na ile sie szykowac:/

: wt sie 01, 2006 16:34
autor: greg
shootm4n, najpierw weź no podjedź do warsztatu lub jakiegoś serwisu i niech za 20zł zrobią test płynu chłodniczego na obecność spalin.

[ Dodano: Wto Sie 01, 2006 4:34 pm ]
potem profilaktycznie wyciągnij paliwo ze zbiornika i zalej np 98 - ja tankuje n a BP - nigdy nie miałem problemu co nie znaczy że nie moze im kiedyś dostawca podmienić...

: wt sie 01, 2006 17:27
autor: koonrad
ale kolego shootm4n jeśli nie ubywa ci płynu chłodniczego to nie będzie też żadnego remontu silnika. Jedyne co mi przychodzi na myśl to zła wacha albo świece/kable
pozdrawiam

: wt sie 01, 2006 19:10
autor: Steve
koonrad pisze:albo świece/kable

to wtedy paliłby na 3 gary i niedopalałby paliwka a kolega (autor tematu) mówi że samochód pracuje równo

: wt sie 01, 2006 22:21
autor: shootm4n
dziekuje wam wszystkim za odpowiedz ale juz gofer jest w warsztacie i zobaczymy co bedzie napisze co i jak w moim zlomem:D pozdrawiam