LINIE K i L W OBD2 MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

LINIE K i L W OBD2 MK3

Post autor: Adamm » sob sty 22, 2005 18:26

Witam

Chcialem sie podlaczyc i zdiagnozowac sobie auto ale caly czas wyskakiwalo mi ze auto nie jest kompatybilne z OBD 2. Sprawdzilem wtyczke i jest na niej + i -.
Zaczalem wiec rozbiorke deski i grzebanie w kablach. Okazalo sie ze linia K i L (zolty i szaro - nialy przewod) ida saobie i wchodza do kostki przy kolumnie kierwonicy.
Cos mnie tknelo i to sprawdzilem. Okazalo sie ze jest to pusta kostka prawdopodomnie tylko do trzymania kabli bo mozna ja swobodnie wyjac i nie jest ngdzie dalej podlaczona.

I teraz moje pytanie: gdzie prawidlowo powinny isc te kable?? Gdzie je podlaczyc?? Moze mi ktos wytlumaczyc to lopatologicznie lub umiescic foto??

Z gory dzieki za szybkie info.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 22, 2005 20:16

zobacz pod guma lewarka tam tez moze byc zlacze albo podaj symbol silnika podam piny na sterowniku jak bede wiedzial


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 22, 2005 20:21

Zlacze znalazlem bez problemu. Jest ono kolo popielniczki i z niego pod deska ida kable. dwa z nich to plus i masa i one sa ok.

Dwa pozostale z tego co sie orientuje to linie K i L ida one do takiej czarnej kostki przy kolumnie kierownicy. Sprawdzielm ja dokladnie i jednak ona jest kostka polaczeniowa ale poza tymi dwoma kablami ze zlacza to w tej kostce jest tylko jeden jeszcze. Tak jakby brakowalo jednego. Prawdopodobnie dlatego program mi wywala ze auto nie jest kompatybilne z OBD 2. A chyba powinno byc?? A moze sie myle??


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 22, 2005 20:25

symbol silnika???
ten przewod laczy sie z drugim przy bezpiecznikach


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 22, 2005 20:32

szczerze mowiac nie mam pojcia jaki mam symbol silnika poczatek nr VIN to WVWZZZ1HZRB.........

a co do wychodzacego kabla to nie powinny wychodzic 2? powinno chyba byc 2 na 2 a nie 2 na 1


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 22, 2005 20:35

moze to jeszcze migowe???:)
silnik pojemnosc?? i rok produkcji i system wtrysku?


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 22, 2005 20:48

silnik to 1.9 TDi 1994 rok a co systemu wtrysku nie mam pojecia.

raczej nie migowe hehe bo by nie bylo wtyku

wyslalem Ci wiadomosc na PW ale nie wiem czy doszla


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob sty 22, 2005 22:17

To 1Z, ale coś musiało być dlubane, skoro się nie chce łączyć. Robisz to VAGiem, czy programem?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 22, 2005 22:23

to w ciemno mozesz wymieniac ten wtrysk bo on bledow nie wykarze a beda spadki mocy. sprawdz jescze male kolko na wale korbowym robilem kts 650


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 22, 2005 22:40

robilem to paroma programami
w VAG com robilem test kompatilnosci i pisalo ze jest niekompatybilny
w innych programach wogole nie wykrywalo polaczenia.

wydaje mi sie ze nie ma jakiegos kabla podlaczonego


podlaczenie wyglada mniej wiecej tak

Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » ndz sty 23, 2005 00:06

Mnie to nie wygląda na złacze diagnostyczne.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 23, 2005 00:13

bo to prawie napewno nie jest zlacze poszukaj pod guma lewarka dwoch malych dwupinowqych kostek, lub obok stacyjki mozesz znalezc plastyk z blyskawica i pod nim jest wtyk obd


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 23, 2005 00:59

wiem ze to nie jest zlacze OBD. To jst kostka o ktorej pisalem a ktora znalazlem nad bezpiecznikami kolo kolumny kierownicy.

Przwody idace z prawej strony ida wlasnie do wtyku OBD (pomijam mase i plus)

Natomiast z drugiej strony tej kostki wychodzi tylko jeden przewod.

I teraz nie wiem czy brakuje tam jedego przewodu czy poprostu mam zlacze nie z liniami K i L tylko mam polaczone obie te linie w jedna.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » ndz sty 23, 2005 01:04

Nie wiem jak w dieslach ale często przy braku komunikacji zalecane jest zwarcie linii K i L i to pomaga .



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości