Strona 1 z 2
PROBLEM Z 1,8 16V KR PO MODYFIKACJACH pomocy
: ndz lip 30, 2006 23:07
autor: UT COLIN
MAM PROBLEM SKŁADAJĄ SILNIK PO WYMIANIE PIERSCIENI PANEWK DŁUBANIU GŁOWICY ITP NIE WYCISNOLEM POPYCHACZY ZAWOROWYCH TYLKO TAK ZŁOZYLEM ;( POSPIECH. TERAZ AUTO CHODZI NIE RÓWNO SŁYCHAC ZE JAKIS POPYCHACZ KLEPIE TERAZ NIE WIEM CZY ZDEJMOWAC GŁOWICE CZY WYSTARCZY JAK ZDEMONTUJE POPYCHACZE I WYCISNE CZY POWINIENEM ZDJAC GŁOWICE SPRAWDZIC CZY KTÓRYŚ ZAWÓR SIE NIE SKRZYWIŁ I CZY TO JEST MOZLIWE ZE TO PRZEZ TO . ;(((((
AUTO NIE CHODZI NA BEZYNIE ZAPALI ALE ZGASNIE NA GAZIE NIE RÓWNO OBROTY SA STAŁE ALE KULTURA PRACY MARNA
CZY COS MOGŁEM PRZEOCZYĆ ??
20-30KM PO MODYFIKACJACH
: ndz lip 30, 2006 23:35
autor: Kand
Na Twoim miejscu bym sciągnął głowicę i dał nowe popychacze (skoro już robiłeś taki remont) Po założeniu nowych trzeba odczekać z godzinke przed uruchomieniem
: pn lip 31, 2006 00:29
autor: UT COLIN
Niby tak ale popychacz do 16v kosztuje 36 zł x16 ale to drobiazg
Meritum jest takie czy bez wycisniecia starych mozna składac głowice zakładac wałki ??
Popychacz ma sprezynke ktora kasuje luz przy wkladaniu powinno sie wycisnac popychacz tak aby sie nie zawiesil . Teraz nie wiem co robic czy to mogło uszgodzic zawór tłok ???
: pn lip 31, 2006 07:29
autor: Borys
Kand pisze:Na Twoim miejscu bym sciągnął głowicę i dał nowe popychacze (skoro już robiłeś taki remont) Po założeniu nowych trzeba odczekać z godzinke przed uruchomieniem
stary a od kiedy przy wymianie popychaczy trzeba głowice ściągać.
a i pytanie po co czekac godzine, czy to cos zmieni??
[ Dodano: Pon Lip 31, 2006 7:31 am ]
UT COLIN pisze:MAM PROBLEM SKŁADAJĄ SILNIK PO WYMIANIE PIERSCIENI PANEWK DŁUBANIU GŁOWICY ITP NIE WYCISNOLEM POPYCHACZY ZAWOROWYCH TYLKO TAK ZŁOZYLEM ;( POSPIECH. TERAZ AUTO CHODZI NIE RÓWNO SŁYCHAC ZE JAKIS POPYCHACZ KLEPIE TERAZ NIE WIEM CZY ZDEJMOWAC GŁOWICE CZY WYSTARCZY JAK ZDEMONTUJE POPYCHACZE I WYCISNE CZY POWINIENEM ZDJAC GŁOWICE SPRAWDZIC CZY KTÓRYŚ ZAWÓR SIE NIE SKRZYWIŁ I CZY TO JEST MOZLIWE ZE TO PRZEZ TO . ;(((((
AUTO NIE CHODZI NA BEZYNIE ZAPALI ALE ZGASNIE NA GAZIE NIE RÓWNO OBROTY SA STAŁE ALE KULTURA PRACY MARNA
CZY COS MOGŁEM PRZEOCZYĆ ??
20-30KM PO MODYFIKACJACH
poczekaj jeszcze troche niech auto troche popracuje na wolnuch troche musisz pojeździc wiecej, byc moze sie zapowietrzyły i potrzeba troche czasu by olej wlał sie do srodka znowu.
jesli to nie pozmoze , mozesz je rozenrac i do kazdego wlac toszkę oleju i złozyc spowrotem
: pn lip 31, 2006 08:10
autor: UT COLIN
tak zgadzam sie ale uwazasz ze to nie powinno miec wiekszego znaczenia ze przed załozeniem nie wycisnolem tych popychaczy ?
Auto nie chodzi mi na bezynie odpali ale zgasie rozruchowy bankowo chodzi jak nalezy jak odpale na gazie i podczas jazdy przełacze i dociagne na gazie do 3 tys i dam bene to dalej na bezynie juz pojedzie nie chodzi nizej na bezynie niz 3 tyś
stawialem na nieszczelnosc , ze ciagnie gdzies powietrze z przed klapy ale wszystko jest ok .Sam juz nie wiem
: pn lip 31, 2006 12:12
autor: Borys
UT COLIN pisze:tak zgadzam sie ale uwazasz ze to nie powinno miec wiekszego znaczenia ze przed załozeniem nie wycisnolem tych popychaczy ?
Auto nie chodzi mi na bezynie odpali ale zgasie rozruchowy bankowo chodzi jak nalezy jak odpale na gazie i podczas jazdy przełacze i dociagne na gazie do 3 tys i dam bene to dalej na bezynie juz pojedzie nie chodzi nizej na bezynie niz 3 tyś
stawialem na nieszczelnosc , ze ciagnie gdzies powietrze z przed klapy ale wszystko jest ok .Sam juz nie wiem
niestety w przypadku mechanicznego wtrysku nie pomogę,
ja u siebie zalozyłem Digi 1 i problemów brak
: pn lip 31, 2006 13:45
autor: x27
ja tam jaak robilem oobjetnie jaki remont z zdejeta glowica. chodzby trwal on nawet miesiac to nie bylo problemow z popychaczami. fakt ze jak mialem je nie zanowe to po dluzszym przestoju klepaly po pierwszym uruchominiu ale przesalo po jakims czasie. tera mam popychacze nowe ( kupione z rok temu) i przeporwadzam niewielki remont (tulejowanie, panwewki , pierscienie, tloki nowe, zawory nowe , porwadnice zaworowe .... to sadze ze po zlozeniu nie bede mial prolemu z hydrosztosami.
a jak robiles remont grzebalaes cos w rozdzielaczu ? - chodzi mi o to czy caly czas byl zalany benzyna. bo w 16 v najczesciej ten ke-jectornik jest zrodlem problemow.
: pn lip 31, 2006 15:35
autor: UT COLIN
ROZDZIELACZ NIE RUSZONY NIC NIE ROZKRECALEM PRZY NIM. ZAPLON I ROZRZAD DOBRZE USTAWIONY DZIS MOZE JESZCZE ROZBIORE RAZ KOLEKTOR SSACY WYMIENIE USZCZELKI MOZE CIAGNIE JESZCZE GDZIES PRZED KLAPA LEWIZNE .
NA GAZIE AUTO CHODZI ALE KULTURA PRACY JEST MARNA TAK JAK BY PRZERYWAL TROCHE NA BEZYNIE RACZEJ NIE POJEDZIE .
WSZYSTKO WSKAZUJE NA NIESZCZELNOSC ALE GDZIE ???
: pn lip 31, 2006 16:47
autor: TAZ
Może na wtryskiwaczach łapie lewe. A co do popychaczy to wyjmij je, uderz w stół czy blat warsztatu aż tłoczek opadnie, strzykawką z igłą wlej do każdego olej i zakładaj spowrotem.
To, że auto nie jeździ na benzynie to inna sprawa i na tym forum to chyba tylko Evolution ci pomoże.
: pn lip 31, 2006 18:20
autor: x27
nie rozbieraj nic tylko kup samostartu i popsikaj to zobaczysz czy jest lewe powietrze.
: pn lip 31, 2006 20:07
autor: UT COLIN
dzieki za info
: pn lip 31, 2006 20:07
autor: Kand
Borys pisze:stary a od kiedy przy wymianie popychaczy trzeba głowice ściągać. a i pytanie po co czekac godzine, czy to cos zmieni??
stary chodziło mi o to żeby sprawdzić zawory a popychacze to ja już nie raz wymieniałem
: pn lip 31, 2006 21:01
autor: Borys
Kand pisze:Borys pisze:stary a od kiedy przy wymianie popychaczy trzeba głowice ściągać. a i pytanie po co czekac godzine, czy to cos zmieni??
stary chodziło mi o to żeby sprawdzić zawory a popychacze to ja już nie raz wymieniałem
ja nie wiem o co ci chodziło, widac co piszesz a piszesz brednie,
: pn lip 31, 2006 22:25
autor: Kand
Borys pisze:Kand pisze:Borys pisze:stary a od kiedy przy wymianie popychaczy trzeba głowice ściągać. a i pytanie po co czekac godzine, czy to cos zmieni??
stary chodziło mi o to żeby sprawdzić zawory a popychacze to ja już nie raz wymieniałem
ja nie wiem o co ci chodziło, widac co piszesz a piszesz brednie,
pytał się czy ściągnąć głowicę i co z popychaczami więc jak dobrze przeczytasz mój post to nie będziesz miał bredni a że ty masz jakąś swoją interpretację to już twój problem