Golf II 1.3 na Gazniku przebiera i gasnie:( Prosze o pomoc!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II 1.3 na Gazniku przebiera i gasnie:( Prosze o pomoc!!
Witam !Mam golfika 1988r silnik 1.3 na gazniku bez Gazu:)On pewnego czasu autko gdy jest na saniu chodzi ok , ale gdy spadna obroty auto zaczyna srasznie przebierac i na wolnych obrotach niekiedy gasnie a teraz nawet czesto;/ byłem u mechanika i nie wie co jest:( jak myslicie co moze byc?swiece nowe,było dobrze teraz gasnie jak sie zagrzeje i przebiera;/ Prosze o pomoc!!Z gory bardzo dziekuje i Pozdrawiam maniakow VW!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Po pierwsze sprawdź czy nie wypiął się jakis wężyk podciśnieniowy, obejrzyj wszystkie wężyki dokładnie czy nie popękane. Koniecznie sprawdź szczelność węża do serwa hamulców.
Po drugie oceń szczelność podstawy gaźnika. Jeśli na pracującym silniku pryśniesz pod gaźnik jakimś palnym dezodorantem, a jest tam nieszczelność, to obroty silnika na moment wzrosną
Jeśli nic nie znajdziesz to pewnie będzie potrzebna regulacja gaźnika lub jego naprawa, a to już temat rzeka. W necie serwisówek do 1,3 nie znalazłem po polsku. Znajdziesz po rusku lub angielsku na przykład tu: http://volkswagen.msk.ru/
Po drugie oceń szczelność podstawy gaźnika. Jeśli na pracującym silniku pryśniesz pod gaźnik jakimś palnym dezodorantem, a jest tam nieszczelność, to obroty silnika na moment wzrosną
Jeśli nic nie znajdziesz to pewnie będzie potrzebna regulacja gaźnika lub jego naprawa, a to już temat rzeka. W necie serwisówek do 1,3 nie znalazłem po polsku. Znajdziesz po rusku lub angielsku na przykład tu: http://volkswagen.msk.ru/
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
TYle znalazłem. Podstawowa regulacja obejmuje regulację wolnych obrotów (15 na obrazku) i składu mieszanki (17). Ale jak widzisz to nie taka prosta knstrukcja. Jest dużo więcej elementów do regulacji i zwłaszcza w starym gaźniku może być jakaś inna przyczyna kłopotów. Choćby pozatykane jakieś dysze lub popękane membrany
![Obrazek](http://images3.fotosik.pl/111/d7b384a6cfe5f133m.jpg)
![Obrazek](http://images1.fotosik.pl/120/2719c1ae20932e42m.jpg)
![Obrazek](http://images3.fotosik.pl/111/d7b384a6cfe5f133m.jpg)
![Obrazek](http://images1.fotosik.pl/120/2719c1ae20932e42m.jpg)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości