[mkIV] Wolno chodza wycieraczki:(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mkIV] Wolno chodza wycieraczki:(
Wolno chodza mi wycieraczki i na wszystkich biegach tak samo!Sa bardzo zamulone!co robic?co moglo sie stac?
[size=117]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!
[/size]
mialem to samo, a tu opisałem co trzeba zrobic:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... =trzpie%F1
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... =trzpie%F1
- szczeniak
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 16:38
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Mi wycieraczki calkowicie sie zatarly, nie mialy sily nawet sie poruszac, posluzylem sie porada z forum i teraz chodza jak nowe.
Dokładnie musisz zrobić to: (cytuje)
1. Zdjąć plastikowe kapturki na ramionach wycieraczek
2. Odkręcić 2 nakrętki (klucz 13) po 1 na każdym ramieniu.
3. Zdjąć ramiona
4. Zdjąć podszybie i uszczelkę (niczego nie trzeba odkecać, schodzi samo)
5. Odkęcić 3 śruby (klucz 13) trzymające mechanizm wycieraczek na uchwytach karoserii.
6. Odpiąć wtyczkę silnika wycieraczek.
Teraz można zabrać sie za sam mechanizm. Ramiona wycieraczek osadzone są na trzpieniach, poruszających się w tulejach (ok 10cm długości). U mnie jeden trzpień obracał się jak nowy, zaś drugi trzeba było ostro potraktować młotkiem. Żeby wyciągnąć trzpień z tulei i dobrać się do syfu w środku trzeba zdemontować (od góry na trzpieniu):
1. Zamek trzymający podkładkę (taka niepełna podkładka wchodząca w rowek na trzpieniu)
2. Podkładkę.
3. Uszczelkę gumową.
Teraz da się wysunąć trzpień z tulei (ręką albo młotkiem). Ja użyłem młotka, a syf ze środka usunąłem za pomocą wiertarki i odpowiedniego wiertła. Potem już tylko nowy smar i mozna składać.
Dokładnie musisz zrobić to: (cytuje)
1. Zdjąć plastikowe kapturki na ramionach wycieraczek
2. Odkręcić 2 nakrętki (klucz 13) po 1 na każdym ramieniu.
3. Zdjąć ramiona
4. Zdjąć podszybie i uszczelkę (niczego nie trzeba odkecać, schodzi samo)
5. Odkęcić 3 śruby (klucz 13) trzymające mechanizm wycieraczek na uchwytach karoserii.
6. Odpiąć wtyczkę silnika wycieraczek.
Teraz można zabrać sie za sam mechanizm. Ramiona wycieraczek osadzone są na trzpieniach, poruszających się w tulejach (ok 10cm długości). U mnie jeden trzpień obracał się jak nowy, zaś drugi trzeba było ostro potraktować młotkiem. Żeby wyciągnąć trzpień z tulei i dobrać się do syfu w środku trzeba zdemontować (od góry na trzpieniu):
1. Zamek trzymający podkładkę (taka niepełna podkładka wchodząca w rowek na trzpieniu)
2. Podkładkę.
3. Uszczelkę gumową.
Teraz da się wysunąć trzpień z tulei (ręką albo młotkiem). Ja użyłem młotka, a syf ze środka usunąłem za pomocą wiertarki i odpowiedniego wiertła. Potem już tylko nowy smar i mozna składać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 334 gości