Dziendobry mam golf'a kombi 1.6 benzyna na wtrysku z 98 roku,a moj problem polega na tym ze gdy zapalam auto,zostawiam go na wolnych obrotach to po chwili(raz dluzszej raz krotszej a czasami wogole)poprostu gasnie.wszystko dzieje sie bardzo NIE schematycznie i NIE systematycznie,poprostu jak mu sie chce to dziala a jak nie to gasnie.Niekiedy mozna nim przejechac kawal drogi a niekiedy nawet ruszyc z miejsca sie nie da.Obojetnie czy jest zimny czy cieply,jak pochodzi a potem mu sie odechce i zgasnie to bywa tak ze ciezko go zapalic.wszystkie plyny sa ok filtry rowniez,sprawdzalem go u mechanika na komputerze i nic nie wykazalo.poprostu wszyscy rozkladaja rece a ja moge tylko popatrzec na moje autko.
oto troche danych
golf wariant 1w5 044 74kW EU3 5G
08,98r
cewka z modulem zaplonu
komputer siemens 5wp4 298 037906025T
BARDZO PROSZE O POMOC
Z GORY SERDECZNIE DZIEKUJE
GOLF [mk3] 1.6 benzyna 98r.>>GASNIE KIEDY CHCE>>
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Takie nieschematyczne usterki są niestety najgorsze do zdiagnozowania. Chyba zacząłbym od sprawdzenia i ew. wymiany układu wyskoiego napięcia, oraz od rozpięcia i spryskania WD40 wszystkich możliwych wtyczek od sterowania silnikiem. Również uszkodzona cewka mogłaby takie chece robić.
Akeb linka zawsze ma mieć luz minimalny. Nawet w maluchu.
Akeb linka zawsze ma mieć luz minimalny. Nawet w maluchu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
mam golfa 3 1.6 ABU przerabialem cos podobnego u siebie ostatnio. Jechalem sobie i gasl kiedy chcial czasami wcale a czasem co 50 m i nic na vag-u nie wykazalo. Pomyslalem nad tym troszke i qwymienilem czujnik halla w aparacie zaplonowym. Problem znikl wiec winny byl ten czujnik.
Przyznawanie punkcików za pomoc oznacza szacunek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 127 gości