Pomocy z silnikiem vr6 2.8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Pomocy z silnikiem vr6 2.8

Post autor: lawrai » ndz lip 23, 2006 19:16

Witam , kupiłem golfa III 2.8 vr6 . Jest w nim do naprawy silnik (nie ma odpowiedniej mocy) podejrzewam ze jest zatarty , poniewaz coś w nim puka i na wolnych obrotach czuć drgania na całej karoserii . Od sprzedającego dowiedzialem sie , że była wydmuchana uszczelka pod głowicą (zbiorniczek wyrównawczy od wody jest caly w oleju - wewnątrz) . Problem jak narazie jest taki że podczas zagrzania sie silnika wyrzuca całą wode pod cisnieniem przez zbiornik wyrównawczy - ale dosłownie wyrzuca klika litrow wody w ciągu 2 minut , dosłownie całą zawartość . Chłodnica jest gorąca wiec to chyba nie jest termostat . Napewno jest wiecej do naprawy ale nie wiem tego jeszcze dzisiaj poniewaz kilka godzin temu doszło do tranzakcji . W miedzy czasie bede pisał co i jak a po naprawie pokaze auto w Naszych autach . Po prostu prosze o pomoc , poniewaz nie wiem czy brac sie za naprawe tego silnika czy kupic cały silnik i go przełozyć . Ps. prosze o jakies linki odnośnie budowy silnika , zdjęcia zewnętrzne , instrukcje , obrazki , dosłownie wszystko odnośnie silnika i jego osprzetu sie przyda . AAAAA jeszcze jedno , bo bym zapomniał , jade sobie na średnich obrotach i naciskam na sprzegło żeby skręcic np. na krzyzówce a auto gasnie (ale jest juz zagrzane) , co to moze byc ? , w ogóle auto nie równo pracuje na obrotomierzu , skacze od prawie zera do 0.5 - 0,7 tysiąca. Tylko , zę na postoju nie gasnie na wolnych obrotach a podczas jazdy gasnie po wysprzęgleniu a gdy przekrecam kluczyk aby go odpalic to chwile piłuje i dopiero sie uruchamia (mija około 2-3 sekund . Prosze o pomoc . Z góry dziękuje i Pozdrawiam :okej:



KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » ndz lip 23, 2006 20:49

najpierw trzeba zobaczyć co w nim jest uszkodzone, może to być tylko uszczelka pod głowicą a możę był przegrzany i uszkodzona jest głowica dowiesz się o tym dopiero jak rozbierzesz silnik. Możesz jeszcze sprawdzić kompresję przed rozbiórką to może dowiesz się coś więcej. Pozdrawiam!



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn lip 24, 2006 01:52

tos se kupil auto :/ jeszcze jak bys sie znal na tym, to moze bys go zrobil w miare tanio, ale tak, to bedziesz z nim latal i latal po mechanikach i ciagle cos bedzie sie dupczyc... jak wywala plyn to najprawdopodnobniej albo uszczelka pod glowica(modl sie aby to to) albo glowica nowa cie czeka...
jak to zrobisz i juz nie bedzie wywalalo plynu, to obroty powinny sie rowniez ustabilizowac troszeczke bo czujnik bedzie siedzial w wodzie a nie w powietrzu... kompresje mozesz sprawdzic, nie zaszkodzi, a zobaczysz czy pierscieni nie trza robic... sprawdz napinacze lancucha, czy juz nie plywaja w misce olejowej.... to na poczatek tyle... walcz i zdawaj relacje to cos ci pomagac bedziemy powoli.



Awatar użytkownika
rabbit1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 01:40
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: rabbit1 » pn lip 24, 2006 02:22

sprawdz kompresję i napisz jaką masz oby tylko uszczelka


www.vwtp.phorum.pl Pabianikcki klub vw

Awatar użytkownika
jacco
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:07
Lokalizacja: village
Kontakt:

Post autor: jacco » pn lip 24, 2006 11:54

chlopaku ta za ile go kupiłes albo naprawde musiał byc piekny :shock:


www.monsterz-tt.de
Obrazek
LIFES TOO SHORT TO DRIVE A SHITTY CARS!!

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pn lip 24, 2006 15:18

ok , kompresji jeszcze nie sprawdzalem ale nie dmucha spod korka wlewu oleju , wode dolalem ale czujnik wody nadal swieci mi na zegarze . Kompresje sprawdze w srode (szybciej nie dam rady) . Części nowych nie bede kupowal , mam silnik kompletny za 1500 tys . zł wiec w srode bedzie wiadomo czy bede zmienial silnik czy naprawial ten . Ps. na tdi tez sie nie znalem a zrobilem wiec vr6 tez zrobie , nie odrazu rzym zbudowano tez a wszystkiego mozna sie nauczyc . Z auta jestem zadowolony , ma klime , 2 x poduchy , el szyby i lusterka , wspom. kiery , abs , fotele recaro - kanapa z zagłówkami . Jedynym mankamentem jest silnik ale uwazam ze jest do zrobienia . Zobaczymy na dniach . Thx za pomoc , napewno bede potrzebowal Waszej wiedzy . Pozdro


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
jacco
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:07
Lokalizacja: village
Kontakt:

Post autor: jacco » pn lip 24, 2006 16:12

znam ból sam musiałem silnik wymienic :cry:


www.monsterz-tt.de
Obrazek
LIFES TOO SHORT TO DRIVE A SHITTY CARS!!

pi0tr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pn gru 27, 2004 19:29
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Pomocy z silnikiem vr6 2.8

Post autor: pi0tr » pn lip 24, 2006 21:18

w ogóle auto nie równo pracuje na obrotomierzu , skacze od prawie zera do 0.5 - 0,7 tysiąca. Tylko , zę na postoju nie gasnie na wolnych obrotach a podczas jazdy gasnie po wysprzęgleniu a gdy przekrecam kluczyk aby go odpalic to chwile piłuje i dopiero sie uruchamia (mija około 2-3 sekund . Prosze o pomoc . Z góry dziękuje i Pozdrawiam :okej:[/quote]

czesc
mój VR miał nierówne obroty ponieważ łapał lewe powietrze. bardzo mnie to denerwowało a okazał się drobiazg pękniętego cienkiego wężyka przy silniku z prawej strony(przepraszam że nie precyzuję fachowo aleóż nie każdy jest mechanikiem)
Życzę powodzenie w reanimacji motoru:)
mam tutaj też ceny niektórych elementów do wymiany łańcucha rozrządu (robiłem to w ubiegłym roku)
cEL556807 - uszczelniacz skrzyni biegów - 29,71 zł
50022973 90 E - IWIS łańcuch górny - 150,87 zł
SW30090002 - SWAG prowadnica łań. rozrz. - 103,57 zł
SW30100002 - napinacz ł. roz. - 106,35 zł
DLG206 - napinacz ł.roz. - 129,02 zł
021 109 467 - napinacz - 133,32 zł
021 109 469 - prowadnica - 21,81
razem 674,65 + ROBOTA 450 ZŁ razem rozrząd 1000 zł.



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pn lip 24, 2006 23:15

no to nie jest az tak źle z cenami itp. Podejrzewam wtryskiwacz i uczelke pod glowica a bardzo mozliwe ze w silniku brakuje jakis cewek i innego osprzetu . Porobie jutro zdjecia i wkleje zastanawiajace mnie braki . Pozdro

Jacco a ile wyniosla Cie wymiana silnika ?


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » wt lip 25, 2006 12:04

lawrai pisze:a bardzo mozliwe ze w silniku brakuje jakis cewek i innego osprzetu
nie chcialbym byc jakos sceptycznie cie nastawiac, ale chyba bedziesz mial problemy z naprawa, po tym co piszesz...



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » wt lip 25, 2006 19:31

malolat dlaczego tak uwazasz ? ja nie widze zadnych problemów a w razie komplikacji mam wystarczajacą ilośc gotowki na zmiane silnika i innych dupereli . Mysle ze za 5 tysięcy go naprawie nawet jesli bylby potrzebny przeszczep nerki :bigok: . ogolnie auto za dwa tygi jedzie do zakladu mechanicznego , mysle ze w dobre rece wiec jeszcze troche i pojawi sie w naszych autach . Bede pisal co i jak na bierząco . Pozdro


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 283 gości